Alkuraskaus ja lihominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Assi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Assi"

Vieras
Nyt siis viikot 8+5 ja ollut pari viikkoa tosi huono olo..pakko syödä koko ajan, ettei tule yhtään nälkä, kun silloin pahoinvointi iskee. Kaiken lisäksi suurin osa ruuista ällöttää, niin tulee syötyä leipää koko ajan, mitä en siis normaalisti syö juuri ollenkaan. Väsymyskin on niin kamalaa, etten ole jaksanut harrastaa liikuntaa 3 viikkoon ollenkaan. Nyt on ihan turvonnut ja läski olo. Ällötän itseäni.

No ootko käynyt vaa'alla, eli mitä olisit todellisuudessa "lihonut"? Tuo pahoinvointi kuitenkin tulee todennäköisesti helpottamaan jossain vaiheessa, niin tekisin kyllä varmaan samoin kuin sinä ja söisin nyt sitä mitä alas saa. Myöhemmin kyllä kerkeää syödä terveellisesti.

Viimeksi muokattu:
Mulla oli sama, painoa tuli ekan kolmanneksen aikana 4kiloa. Sitten pääsi korjaamaan ruokavalion niin painonnousu pysähtyi kuukaudeksi ja senkin jälkeen on noussut maltillisesti.

Siis sehän tässä just ahdistaa, kun normaaisti syön todella terveellisesti paljon salaatteja jne. mutta nyt mikään terveellinen ei vain maistu, olen kyllä yrittänyt, enkä todella haluais puputtaa mitään leipää koko ajan. Painoa tullut vajaa pari kiloa. Turvotusta varmaan suurin osa, kun tosiaan en hiilareita ole aiemmin näin paljoa syönyt...

[QUOTE="Assi";29752731]Siis sehän tässä just ahdistaa, kun normaaisti syön todella terveellisesti paljon salaatteja jne. mutta nyt mikään terveellinen ei vain maistu, olen kyllä yrittänyt, enkä todella haluais puputtaa mitään leipää koko ajan. Painoa tullut vajaa pari kiloa. Turvotusta varmaan suurin osa, kun tosiaan en hiilareita ole aiemmin näin paljoa syönyt...[/QUOTE]

Kyllä nyt vain syöt sitä, mikä maistuu. Hyödytte siitä vauvan kanssa molemmat. Mitä luultavammin se kurja olo vielä helpottaa. Älä turhaan murehdi tulevaa, nauti nyt hetkestä :)

Yhteistyössä