A
"apua"
Vieras
Tein pari pv sitten raskaustestin eli ihan alussa ollaan...
Nyt sitten tuli todella kipeäksi ylävatsa, aivan rinnan alapuolelta.
Kipu tuntuu koko ajan ja jos painaa ylävatsaan, ni sattuu!
Onko kellään kokemusta että mitä tää voisi olla ja liittyykö raskauteen?
Huolestuttaa..
Nyt sitten tuli todella kipeäksi ylävatsa, aivan rinnan alapuolelta.
Kipu tuntuu koko ajan ja jos painaa ylävatsaan, ni sattuu!
Onko kellään kokemusta että mitä tää voisi olla ja liittyykö raskauteen?
Huolestuttaa..