Viikot jotain 6-7... Etovaa oloa ollut jo jonkin aikaa. Eilen ja tänään on alkanut pyörryttää. Tuntuu että silmissä mustenee ja pakko mennä pitkälleen ja nostaa jalat ylös.
Suolasta tekee kauheasti mieli, soitin jo miehelle että kävis ostamassa sillipurkin, suola kalaa....äsken ei ollut muuta niin laitoin leivän päälle paistettua broileria ja ripottelin päälle kunnolla suolaa.
Tiedän että suolaa pitäis yrittää välttää, mutta kun elimistö huutaa suolaa....
Suolasta tekee kauheasti mieli, soitin jo miehelle että kävis ostamassa sillipurkin, suola kalaa....äsken ei ollut muuta niin laitoin leivän päälle paistettua broileria ja ripottelin päälle kunnolla suolaa.
Tiedän että suolaa pitäis yrittää välttää, mutta kun elimistö huutaa suolaa....