Tän päivän lehdessä oli täällä meilläpäin että puolikkailla paikoilla ei lain mukaan saisi olla kuin esi/ekaluokkalainen eli siitä pienemmät eivät saisi olla puolikkailla vaan joko koko päiväsiä tai ei ollenkaan.Maksu tietenkin sitten sen mukaan. Meillä pienempi kanssa puolikkaalla 10 pv kuukaudessa ja minä opiskelen ja mies töissä, mutta miehen työ ajat sellaisia että mainiosti riittää se 10 päivää kuukaudessa ja päivässä alle sen 5h. Tänäänkin poika oli 2 tuntia hoidossa kun ei tarvita enempää miehen työn vuoksi, mutta nyt laki ajaa siihen että lapsi saa olla vain kokopäivähoidossa! Tätä mää en käsitä!Siis sanokaa nyt mulle onko tässä lakijutussa mitään järkeä.