Allekirjoittakaa adressi RKP:ta vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pyydän allekirjoituksia adressiin jossa vaatimus on Henrikssonin anteeksipyyntö rasismista ja hyökkäyksestä suomalaisia kohtaan. Olen itse allekirjoittanut, närkästykseeni on syy..

Kertaakaan en ole huomannut yhdenkään tämän palstan persun kertoneen lukeneensa jonkun kirjan. Sivistys heillä on Seiskan ja persupainotuotteiden varassa.
Äläpäs sano.
Aku Ankkaa saa myös kovakantisena niin menee kirjana.🥰

• Tykkää
  • Haha
Reactions: setis ja AivanSama
Pyydän allekirjoituksia adressiin jossa vaatimus on Henrikssonin anteeksipyyntö rasismista ja hyökkäyksestä suomalaisia kohtaan. Olen itse allekirjoittanut, närkästykseeni on syy..

On oikeasti hämmentävää, että tämä asia ei ole esille, eikä RKP:ä kyseenalaisteta tällaisen rasismin tukemisesta. Kuten olen useaan otteeseen sanonut, eduskunnan pahimmat rasistit löytyy RKPstä.

Kertaakaan en ole huomannut yhdenkään tämän palstan persun kertoneen lukeneensa jonkun kirjan. Sivistys heillä on Seiskan ja persupainotuotteiden varassa.
Kuittailen vain omiin viesteihini.
Toivon hartaasti, että Anna-Maja herää koomastaan ja sanoo Orpolle ponnekkaasti Nej tack.
Kauhukabinettihallituksen tilalle nousee Yhteisen hyvän-hallitus. Ketään ei enää sorreta ja päähän potkita. Kaikille tilaa riittää kaikille paikka on kuten lauletaan jossain kauniissa virressä.

Kuittailen vain omiin viesteihini.
Toivon hartaasti, että Anna-Maja herää koomastaan ja sanoo Orpolle ponnekkaasti Nej tack.
Kauhukabinettihallituksen tilalle nousee Yhteisen hyvän-hallitus. Ketään ei enää sorreta ja päähän potkita. Kaikille tilaa riittää kaikille paikka on kuten lauletaan jossain kauniissa virressä.
Kai nyt persuja sorrettaisiin ja potkittaisiin päähän?

Yhteistyössä