Allerginen reaktio hyasintista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UniQuePopPy

Tunnettu jäsen
18.04.2012
2 289
128
63
Mitähän muuta voi asian hyväksi tehdä kuin että heitin kukan pihalle? Allergisia oireita vieläkin, vaikka itse kukka on pihalla. Tänä aamuna imuroinkin kun ajattelin, että jos se sitä siitepölyä on levittänyt ja se aiheuttaa jotain...

Mies heräs eilen aamuna silmät punasina, eikä keksitty mitään muuta syytä kuin se hyasintti mikä voisi sen tehdä. Pölyallergia on, mutta ei se noin yhtäkkiä vedä silmiä tulipunasiks. Ja normaali joulukuusikin ollut joka vuosi, eikä siitä ole tullut mitään.

Nyt sitten kurkunpään tulehduksesta toipuva vajaa 3v, valittaa välillä että silmiin sattuu. Et kiva jos senkin silmät alkaa punottaa ja kutista, oon kyllä miettinyt että lapsen kohdalla voisi johtua ihan tuosta flunssastakin...

Poika kun ei osaa sanoa muuta kuin että silmään sattuu tai sanoo että saippuaa silmissä :(

Hohhoijaa, onneksi huomenna pääsee päivystykseen. On ollut aika tuskasan pitkä vkl...

Mä annoin eilen miehelle mun aerius allergia tabletin , siitä on ollut vähän apua, lievittänyt kutiamista mutta silmät vielä aika pahan näköset... Voih, toivottavasti pian menis tämä nyt ohi :/

Minä en ymmärrä miten kukaan uskaltaa ottaa hyasinttia kotiinsa, kun se tuoksi on niin voimakas ja pistävä:O Minä en ole periaatteessa allerginen, mutta pelkkä kukkakaupassa käynti joulunaikaan tekee tuskallisen olon. Periaatteessa ihan kiva tuoksu, mutta liian voimakas ehdottomasti.

Sekä joulukuusi että hajusintti ärsyttävät. Meillä on nyt tekokuusi, mutta hajusintti on kyllä olohuoneessa.
Kukan voi laittaa lasikuvun alle, jos tuoksu käy liian voimakkaaksi.

Yhteistyössä