Allergiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Väsyttääkö teitä näin keväisin?

Mä olen ihan tööt,, nenä vuotaa ja aivastuttaa. Lääkkeet ei tunnu auttavan.
Kamalaa on jatkuva väsymys joka saattaa tulla silloinkin kun on "tauko" nuhasta.

Alussa histamiini voi väsyttää mutta siihen kyllä pian tottuu. Itse syön läpi vuoden. Voit myös yrittää vaihtaa lääkitystä, jos olisi joku muu sopivampi. Koeta pystyä nauttimaan keväästä ja kesästä. Itsellä riittää niin pitkälle kun puista tippuu lehdet ja ne mädäntyvät maahan. Pujo on pahin mutta onneksi heinille en niin välissä helpotus.

Alkuperäinen kirjoittaja ei väsytä:
Alussa histamiini voi väsyttää mutta siihen kyllä pian tottuu. Itse syön läpi vuoden. Voit myös yrittää vaihtaa lääkitystä, jos olisi joku muu sopivampi. Koeta pystyä nauttimaan keväästä ja kesästä. Itsellä riittää niin pitkälle kun puista tippuu lehdet ja ne mädäntyvät maahan. Pujo on pahin mutta onneksi heinille en niin välissä helpotus.

Mulla on ollut allergia 2-vuotiaasta saakka. Lääkkeitä vaihdettu melkeen vuosittain ja olen aika epätoivoinen tän kanssa.
Mä syön myös lääkkeitä kokovuoden mutta tämä kevät on yhtä tuskaa ja töissäkin pitäis jaksaa käydä:/

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Juu, väsyttää. Mäkin syön antihistamiinia läpi vuoden, mutta väsymys iskee aina keväisin. Kurjaa - mutta kiva kuulla, että kohtalotovereita löytyy :hug:

Jos se on vain yleistä kevätväsymystä. Jotkuthan aivan masentuvat tästä valosta talven pimeyden jälkeen. Tänä talvena kyllä pakkasten vuoksi on aurinko paistanut koko talven.

Alkuperäinen kirjoittaja ei väsytä:
Juu, väsyttää. Mäkin syön antihistamiinia läpi vuoden, mutta väsymys iskee aina keväisin. Kurjaa - mutta kiva kuulla, että kohtalotovereita löytyy :hug:

Jos se on vain yleistä kevätväsymystä. Jotkuthan aivan masentuvat tästä valosta talven pimeyden jälkeen. Tänä talvena kyllä pakkasten vuoksi on aurinko paistanut koko talven.

En oikein usko, että kyse on sellaisesta masennustyyppisestä väsymyksestä, enemmän syytän hengen ahtautumista, kun happi ei vain kulje kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie en ota antihisumiinia ko hätätilanteessa, mut silti väsyttää. Nenä vuotaa koko ajan ja aamusin on silmät ihan sikkuralla.

Antihistamiinista ei oo satunnaisesti otettuna oikeastaan mitään hyötyä. Jos siihen turvautuu vain hätätilanteessa, on turha oikeastaan turvautua silloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie en ota antihisumiinia ko hätätilanteessa, mut silti väsyttää. Nenä vuotaa koko ajan ja aamusin on silmät ihan sikkuralla.

Antihistamiinista ei oo satunnaisesti otettuna oikeastaan mitään hyötyä. Jos siihen turvautuu vain hätätilanteessa, on turha oikeastaan turvautua silloinkaan.
Mun kokemuksen mukaan siitä kyllä on. Itse otan antihistamiinia siitepölyaikaan aina ennen juoksulenkkiä, muuten alkaa henki vinkua, yskittää ja tuntuu että tukehdun.

Täällä minäkin niiskutan. Yritän välttää lääkkeitä, uskon siedätykseen - ja aika hyvin meikäläisen allergiat onkin viime aikoina lieventyneet ja jopa kadonneet.

Suihku ja nenähuuhtelu on vuorossa ennen nukkumaanmenoa.

Ohos, aika moni kärsii siis samasta.

Joku ehdotti väsymystä kevätväsymykseks mut siitä ei todélla ole kyse!
Ainakin mulla tää allergiaväsymys on jotain kamalaa, silmät painaa satakiloa ja tekis mieli vaan nukkua!

Yhteistyössä