Ällötysvaroitus! Peräaukko aina ulosteinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yih

Vieras
Mistä voi johtua, että mulla on peräaukko aina vähän ulosteinen? Yyh! Siis aina kun käyn ihan vaan pissalla, niin jos pyyhkäsen takaakin, niin paperiin jä vähän ulostetta. Ei ole mitään kummempia ilmavaivoja, että piereskelisin koko ajan tms.

Tämän johdosta myös peräaukko usein kutisee ikävästi :(

veikkaan sisäisiä peräpukamia. helpointa olisi pestä takalisto vedellä ja vaikka avittaa kädellä, että tulisi puhdasta. peräpukamavoidetta sitten putsaamisen jälkeen.

Peräpukamia? Hmmm, googletin pikaisesti, mutta ei tunnu täsmäävän muut oireet, kipua, ummetus yms. Ylipainoakaan ei ole, ja viimeisestä synnytyksestä 2vuotta aikaa. Mutta täytyy vielä selvittää lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytätkö B-rappua yhdyntään? alkaa paska falskaamaan silloin, siis se sulkijalihas löystyy

Minulla sama ongelma... B-rappua en käytä yhdyntään, mutta tuo miehen sormi siellä välillä käy... (nolotus). Voisko toikin aiheuttaa moista?

Alkuperäinen kirjoittaja b-rappu:
käytätkö B-rappua yhdyntään? alkaa paska falskaamaan silloin, siis se sulkijalihas löystyy

Minulla sama ongelma... B-rappua en käytä yhdyntään, mutta tuo miehen sormi siellä välillä käy... (nolotus). Voisko toikin aiheuttaa moista?

Vielä yritys...

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Siis kuka ei vieläkään suihkuta persettä kun käy paskalla? Hyi hitto miten likaista sakkia.

Tähän on helppo yhtyä!

toiset ei tuhraa sen paskan kans. -mulla ei tartu ulostamisen jälkeen edes paperiin mitään, miks suihkuttelisin? tarkastakan ruokavalionne jos semmosia tuhruksia teette!

Alkuperäinen kirjoittaja puhdaspylly:
Siis kuka ei vieläkään suihkuta persettä kun käy paskalla? Hyi hitto miten likaista sakkia.

Tähän on helppo yhtyä!

toiset ei tuhraa sen paskan kans. -mulla ei tartu ulostamisen jälkeen edes paperiin mitään, miks suihkuttelisin? tarkastakan ruokavalionne jos semmosia tuhruksia teette!

Eipä mullakaan aina, silti pesen. Mutta tietysti jos ei välitä hygieniasta.

Alkuperäinen kirjoittaja puhdaspylly:

Tähän on helppo yhtyä!

Eipä mullakaan aina, silti pesen. Mutta tietysti jos ei välitä hygieniasta.

Kyllä määkin pesen aina kakkelin jälkeen. Vaikka kakka ois kuinka teflonia, niin pyyhkiessä oikein levittää niitä bakteereja sinne. Ja ne bakteerit on semmoisia, etten halua niitä saada sinne etupuolelle. Ja siis ihanaa, kun on semmonen mahdollisuus keksitty, et voi pestä sillä suihkulla.

pesettekö te perseenne myös pas*an jälkeen töissä ja kylässä?

Jos vaan suihku löytyy, niin mikä jottei. sitähän varten se suihku on. Kivaa, kun on sitten silleen puhdas olo, eikä kakka polta peffaa. :D