Onko mulla hyvä hygienia vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pesen suihkussa koko kropan hiukset mukaan lukien ma, ke, pe.
Alapuolen pesulla käyn joka päivä ja myös ennen seksiä. Pesen pelkällä vedellä alapuolen, hiukset pesen shamppoolla.
Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin.
Kesällä käytän deudoranttia tai kun lähden jumppaan.
Petivaatteet vaihdan kuukauden välein ja samaa pyyhettä käytän viikon verran.
Pissaamisen jälkeen pyyhin pimpin 2-3 kertaa paperilla ja ulostamisen jälkeen pepun 2-3 kertaa paperilla.

Hämmästyin kun sain tietää, että monet vissiin pesee pimpin ja pepun tarpeiden jälkeen aina bideellä ja pyyhkivät istualtaan! Mulle on sanottu että jos pyyhin pepun vaan 2 kertaa paperilla seisten niin sinne jää sontaa ja haisen. Voisiko joku selittää miten tämä on mahdollista jos tulee normaali kakka ja se tippuu pönttöön, miten se vois liiskaantua sillon pakaroiden väliin ja eikös sitä jää vaan vähän reiän ympärille joten muutama huolellinen pyyhkäisy riittää? Eikä kukaan ole valittanut hajusta. Enkä pyyhi niin monta kertaa, että nään ettei paperiin enää tartu mitään vaan luotan että 2-3 pyyhkäisyllä lähtee kaikki tarpeellinen ja jos jotain vähän jää niin ei se sieltä pyllyvaosta housujen alta minnekkään haise ja lähtee iltapesun yhteydessä pois... aikuisiällä ei ole ollut ees jarrutusjälkiä pikkuhousuissa ja harvoin pylly kutisee, eikä oo tullu ihottumaa, niin ne mielestäni kertoo myös siitä että 2-3 kertaa pyllyn pyyhkiminen riittää... Ihmettelen näitä jotka sanoo että pyyhkivät pyllyn jopa 7, 14 tai 20 kertaa niin kyllähän tuossa vaiheessa peräaukko ärtyy ja vessanpönttö menee tukkoon moisesta paperimäärästä...
 
Mietin myös miten jotkut viitsii käyttää alapään puhdistukseen kosteuspyyhkeitä, eikö pelota se kemikaalimäärä mikä niissä on ja monet sisältää myös alkoholia? sekin voi saada alapään herkän ihon ärtymään ja jatkuva peseminen tietääkseni poistaa myös hyvät bakteerit alapäästä...

Kiinostaa myös että käytättekö pepun pesuun saippuaa? olen lukenut että ei suositella ja ei kai pimpin ja pyllyn pitäisi edes ikinä millekkään mansikalle tuoksua... vaan on normaalia että niissä on vähän epämielyttävä haju...?
 
Epämiellyttävä haju viittaa kyllä johonkin tulehukseen tai hiivaan...
Omasta mielestäni pimppi tai peppu ei koskaan haise hyvälle, ainakaan itselläni :D nautintoa niistä saa ainoastaan tunteen kautta esimerkiks seksiä harrastaessa. Kun pesen pepun pelkällä vedellä niin jos kumppani tahtoo seksin yhteydessä nuolla peppua niin kyllä sieltä kakka tuoksahtaa vaikka oisin just pessyt pepun vedellä...

Eli tarkoitan tällä sitä että peppureikä on tehty sellaiseksi paikaksi että se haisee aina edes vähän kakalle vaikka ois just pesty, ei siitä koskaan täysin hajutonta tule?

Nolottaa seksin yhteydessä tällänen, mutta kai tää normaalia on että peppureikä/vako haisee kakalle pesusta huolimatta eikä vaniljalle ja mansikoille...
 
Eikä oo pakko ees nuolla seksin yhteydessä peppua, vaan voi panna myös takaapäin, niin sillon kans hävettää jos tuoksahtaa kakka...

Onko teillä muilla tämmösiä ongelmia vai oonko minä oikeasti ainut?
 
On kun olet laittanut tämän saman aloituksen jo monta kertaa. Perse pyyhitään istualtaan. Mene hoitoon.
Tämän aloituksen olen laittanut tänne vaan kerran ja sinä et tunne mua, joten et tiedä mitkä mun fetissit on tai onko edes niitä, joten mene hoitoon itse! Kyllä tälläsistä kiusallisistakin asioista täytyy pystyä keskustelemaan ja mikäs parempi paikka keskustella kuin anonyymisti keskustelupalstalla, jos et osaa muuta kuin leukojas louskuttaa eikä sulla ole asiallista kommentoitavaa aiheeseen niin ole hiljaa!
 
Tämän aloituksen olen laittanut tänne vaan kerran ja sinä et tunne mua, joten et tiedä mitkä mun fetissit on tai onko edes niitä, joten mene hoitoon itse! Kyllä tälläsistä kiusallisistakin asioista täytyy pystyä keskustelemaan ja mikäs parempi paikka keskustella kuin anonyymisti keskustelupalstalla, jos et osaa muuta kuin leukojas louskuttaa eikä sulla ole asiallista kommentoitavaa aiheeseen niin ole hiljaa!
Laitoit jo aikaisemmin saman. Mene hoitoon.
 
Eli sinä haluat pitää pääsi kuin itsepäinen pässi ja jankuttaa tuota samaa? :D joo senkun pidät, ei sun kanssa auta muu kuin olla vastaamatta, koska niin kauan kun vastaan idioottimaisiin viesteihisi niin jatkat kinaamista!
:whistle:Itsepäinen pässi olet itse kun tunget noita huonoja provoja jatkuvasti tänne. Etkä usko kun sanotaan että seisaaltaan ei ole hyvä pyyhkiä, ei puhdistu kunnolla. Olet suttuperse.
 
Pesen suihkussa koko kropan hiukset mukaan lukien ma, ke, pe. -:sick: liian harvoin.

Kesällä käytän deudoranttia tai kun lähden jumppaan.-Etkö Pese jumpan jälkeen kainaloita :sick:

Petivaatteet vaihdan kuukauden välein - :sick: 2 viikkoa on vaihtoväli

ulostamisen jälkeen pepun seisaaltaan 2-3 kertaa paperilla.-:sick: Ei puhdistu

jos jotain vähän jää niin ei se sieltä pyllyvaosta housujen alta minnekkään haise ja lähtee iltapesun yhteydessä pois... :sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick:
 
Pesen suihkussa koko kropan hiukset mukaan lukien ma, ke, pe. -:sick: liian harvoin.

Kesällä käytän deudoranttia tai kun lähden jumppaan.-Etkö Pese jumpan jälkeen kainaloita :sick:

Petivaatteet vaihdan kuukauden välein - :sick: 2 viikkoa on vaihtoväli

ulostamisen jälkeen pepun seisaaltaan 2-3 kertaa paperilla.-:sick: Ei puhdistu

jos jotain vähän jää niin ei se sieltä pyllyvaosta housujen alta minnekkään haise ja lähtee iltapesun yhteydessä pois... :sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick:
Mitä tulee hiusten pesuun niin niitä ei saa kyllä kestä joka päivä, koska Tiuha pesuväli saattaa kuivattaa päänahkaa ja saada sen kutisemaan. Päänahassa elää normaali bakteerikanta, joka suojaa ihoa samaan tapaan kuin suoliston bakteerit suojaavat suolistoa. Kaikissa shampoissa on säilöntäainetta, koska niitä säilytetään kosteissa tiloissa. Kun hiukset pesee joka päivä, säilöntäaineet tuhoavat hyvää bakteerikantaa, ihan niin kuin säilöntäaineiden pitääkin. hiukset olisi hyvä pestä 3–4 päivän välein.

Siinä oot kyllä oikeessa että voisin skarpata petivaatteiden suhteen ja vaihtaa ne 2 viikon välein!

Ja kuten sanoin, joka päivä käyn suihkussa joten pesen myös kainalot, mutta joka päivä en pese hiuksia. Vartalon siis pesen joka päivä. Oli aikaisemmin hieman huonosti ilmaistu, sorry.
 
Ne ketkä ei Pese hiuksiaan haisee julkisilla paikoilla, busseissa ja muualla sellaiselle iljettävän likaiselle, päänahan tali töhnälle. :sick::sick:
Jos pesee suositusten mukaan hiukset, ei varmasti haise ja päänahka kiittää! Kenenkään hiukset ja päänahka ei rasvoitu kamalasti jos pesee joka toinen päivä. Murrosikä tai päänahan sairaus voi olla poikkeus sääntöön. Sinä siis mielummin kuuraat päänahkaasi joka päivä, välittämättä siitä mitä se tekee sun bakteerikannalle...? älä ihmettele jos alat kärsimään jossain vaiheessa hiustenlähdöstä liiallisen päänahan käsittelyn takia...
 
Enkä ymmärrä miksei peppu puhdistuisi muutamalla pyyhkäisyllä seisaaltaan, koska ei sillon pakaroita puristeta yhteen ja seistään haarat auki asennossa joten paperi pääsee liikkumaan vapaasti vaossa ja tuntee myös kun se menee reiän päältä? :) joten volaa, hyvin pyyhitty!

Saman voi tietty tehdä istualtaan pyyhkiessä, en usko että näissä on oikeasti puhtauden kannalta juurikaan merkitystä, kyse on ehkä ennemmin siitä kumpi tuntuu itselle paremmalta tavalta pyyhkiä. Ei ole yhtä oikeaa tyyliä elää, normeja on yhtä monta kuin ihmisiä!
 

Yhteistyössä