Meidän 2,5kk pojalla epäilys maitoallergiasta ja refluksista ja lääkäri määräs ton Almiron Peptin annostuksella noin 800ml päivässä. Kysyin että pitääkö jotenkin totutella, niin hän vastas että jos vain vauva suostuu syömään heti Almironia (on hieman erimakuista kun tavalliset korvikkeet) niin sitten mieluiten siirtyy suoraan tuohon korvikkeeseen. Ekan syötön laitoin puolet almironia ja puolet tavallista korviketta, sit 1/3 tavallista ja loput almironia sen jälkeen pelkkää almironia ja hyvin onnistu vaihto.
Meillä on kohta kolme viikkoo ollut tuo kokeilu. Nyt pari päivää sitten pojalle ilmesty taas ihottumaa poskiin, saa nähdä meneekö ohi. Rasvaamalla kyllä näyttää parantuvan.
Kalliiksihan tämä tulee.. nyt siis lähes 3 viikkoa omakustanteisesti käytetty almiron peptiä ja vielä 3 viikkoa pitäis jatkaa kokeilua. Sen jälkeen siirtyä tavalliselle korvikkeelle ja jos oireet palaa niin ilmeisesti sitten vielä virallinen maitoaltistus sairaalassa. :|