aloin itkee kun vein tytön päiväkotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
mitäs teet päivät pitkät? ai joo... kaksplussailet...

käyn kaupassa, teen ruoan, siivoan, hoidan juoksevat asiat, kuskaan tyttöä harrastuksiin, käytän tyttöä kaikissa tapahtumissa yms.. pyrin olemaan koko ajan liikkeellä ja tekemässä jotain ettei masennus pääse enään yllättää. ja minusta tyttöllä on nyt olemassa selkeä rytmi että miksi turhaan lähtä sitä sotkeen. ja onneksi se koulu alkaa. mutta mietityyää oikeesti ihmiset että miksi pitää aina tuomita ja tuntea paremmuutta? en voi masennukselle mitään ja nyt olen saanut hoidettua ittiä että pääsen kuntoon ja kouluun- töihin. ei todellakaan ole ruusuilla tanssimista tämä joutenolokaan kyllä tämä tilanne on itsetuntoa syönyt. kyllä olen kateellinen niille joilla on vakituinen työpaikka ja useampi lapsi ja arki rullaa normaalisti. mun avioliittokin ollut yks koetinkivi. elämä ei aina mene tasapuolisesti, kuulun siihen ryhmään joku on joutunut kulkee kivikkoista tietä ja kokemaan vastoinkäymisiä. lapsilukukin on toistaiseksi täynnä. en uskalla toista tehä masennuksen pelosta. eli onnea teille täydellisille.

Sinulla on oikeus viedä lapsi hoitoon ja sillä selvä! Sew ei kuulu kenellekään mitä kotona teet (varsinkaan kaksplussalaisille) Sinulla alkaa pian koulu ja olisi ihan älytöntä nyt muuttaa hoito kolmipäiväiseksi ja sitten taas kokopäiväiseksi.

Sillä on jo vuoden ajan alkanut "pian" työ tai koulu...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Ap, jos sun lapsi on täyttä päivää 5 päivää viikossa hoidossa, vaikka itse olet kotona, niin en yhtään ihmettele että hoitajat alkaa olla kypsiä, tilanne kun on jatkunut jo vuoden.

Heidän tehtävä ei ole tuomita ketään!!!!! Heidän tehtävä on hoitaa lapsi, jolle on hoitopaikka myönnetty!!! |O

Kävi minullakin mielessä että Miks lapsi on hoidossa vaikka olet jo vuoden ollut kotona...

mutta jos sinulla on ollut masennusta ja sen takia olet lasta tarhassa kuskannut,ymmärrän.Mikään siinä tilanteessa ei ole tärkeämpää kuin saada itsensa kuntoon ja terveeksi! Voimia sinulle.Valitettavasti tähän maailmaan mahtuu tylyjäkin ihmisiä,mutta koita jättää hänen naljailut ja syyllistämiset omaan arvoonsa.

Toivottavasti saat sen koulu paikan!
Tsemppiä!

Miten te OLETATTE, et saa TÖITÄ tai jotain, jos lapset on kotona??? :o :o :o

Ekakshan ne kysyy, et onko lapset hoidossa!

Ja jos valehtelet, eikä hoitopaikkaa heti tipahdakkaan, niin onko noloo käydä selittelee...

Tai työvoimakoulutukset...

Kyllä ne nyt vaan olettaa, että työtön pitää lapset HOIDOSSA, että on sitten käytettävissä!!!

Yhteistyössä