Aloitin tänään itseni iloksi blogin. Saisko asiallista palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blogblog
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blogblog

Vieras
En siis ole blogannut ikinä, joten kaikki on opettelussa. Voisko joku ystävällisesti kurkistaa tuonne ja antaa asiallista palautetta sivusta. Mikä on huonoa, mikä hyvää, mitä voisi muuttaa ja mihin suuntaan jotta se ois luettavampi ja mukavampi?

Asiasisältö voi olla tylsää ja kypsää, mutta bloggailen lähinnä omaksi ajankulukseni ja ehkäpä sinne joskus löytää joku samanhenkinen, jonka kanssa voisi ajatuksia vaihdella :)

Ja niin, linkki ois
Keltaisen Talon Onni

Kirjoittajan esittely puuttuu. Vaikka et paljon haluaisi itsestäsi paljastaa niin pikkuisenkin on tyhjää parempi.

Kirjoitat ihan hyvin.

Aihepiiri ei minua kiinnosta, joten en jaksanut lukea tuota ainukaistakaan tekstiä kunnolla läpi. Sisällöstä en siis sano enempää.

Kissat on ihania. Mulla on ikuinen kissakuume vaikka omaa kissaa ei ikinä ole ollutkaan mutta kissakuumetta helpottaa ystävien kisut joita yhteensä viisi :)

Blogistasi en osaa sanoa mtn kun en niitä yleensäkään lue.

Ihana kisulainen :)

Juu, tosiaan fontti olisi syytä vaihtaa. Kursiivia on vaikea lukea. Samoin blogin esittely alussa oli tosi vaikealukuinen fontin takia. Kaventaisin myös tekstipalstaa ja laittaisin tekstin väliin myös kuvia. Blogia haluaa lukea niin että se tuntuu koko ajan kevyeltä ja helpolta. Ehkä tuon takia itsekään en jaksanut koko tekstiä lukea, vaikka se olisi voinut itseäni kiinnostaakin. Jättäisin varmaan kumminkin tuohon oikeallekin kuvia, jotain parhaita paloja ;) Voiko kissojen kuvia koskaan olla liikaa? Ei kai! :D (Mutta pikkuisen parempilaatuisia kuvia mielellään, nuo oli vähän epätarkkoja/harmaita)

Onnea bloggailuun :)

Ja siis kuvien laatuun en pysty vaikuttamaan, mulla on huono kamera käytössä ja kuvien muokkausta en oikeastaan osaa.. :( Oisko siis parempi sitten, ettei kuvia ois kovin paljoa?

[QUOTE="vieras";28141388]Kyse ei ole niinkään kameran laadusta tai kuvien muokkaamisesta, vaan siitä millaisia kuvia alunperin otat. Eli sinusta on kyse, harjoittele, niin saat parempia kuvia.[/QUOTE]

Ahaa, ok. Pitää sitten opiskella sitäkin :)

Gadgetien ja otsikon fontti voi pysyä samana mutta tekstin fontin vaihtaisen selkeämmäksi. Lisää Ulkoasu -kohdasta muutama gadget lisää, esim. Lukijat ja Tunnisteet. :)

Tekstin kuvia voi sitten tulevaisuudessa olla lisää, vaikka muutama per teksti ja niitä sitten reilusti isommaksi (kun kirjoitat, klikkaa kuvaa ja laita vaikka suuri tai erittäin suuri).

Minä en tykkää että tekstissä on välissä hymiöitä mutta se on mielipidekysymys.

Kiva blogi muuten! :)

[QUOTE="vieras";28141531]Minusta se vahvistus ei näy blogin pitäjällä itsellään.[/QUOTE]

Ei näkynytkään, mutta kävin laittamassa asetuksista sen niin ettei sellaista pitäisi näkyä enää muillakaan.

[QUOTE="vieras";28141563]Jos sinulle alkaa tulla roskapostia kommentteihin, laita sitten takaisin se vahvistus.[/QUOTE]

Ai tuota en tiennyt että ei näy kirjoittajalle itselleen!
No, kuitenkin, mulla on mennyt roskapostit suoraan roskapostikansioon :)

Yhteistyössä