Aloitin tänään itseni iloksi blogin. Saisko asiallista palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blogblog
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en pidä noista laatikoista, joihin olet sijoittanut tekstit. Tekee sivusta jotenkin sekavan. Mun silmää miellyttäis enemmän, jos tekstit olis "upotettu" taustaan. Samoin ne taustan kuviot jotenkin häiritsee.

Kannattaa varmaan tehdä yksi postaus päivässä, voithan tehdä niitä etukäteen ja julkaista sellaisina päivinä, kun et ehdi tehdä uutta. Se on tosi tylsää, jos alkaa seurata jotain blogia, johon tulee aluksi postaus päivittäin ja yhtäkkiä tahti hiipuu pikkuhiljaa.

[QUOTE="kommentti";28144817]Mä en pidä noista laatikoista, joihin olet sijoittanut tekstit. Tekee sivusta jotenkin sekavan. Mun silmää miellyttäis enemmän, jos tekstit olis "upotettu" taustaan. Samoin ne taustan kuviot jotenkin häiritsee.

Kannattaa varmaan tehdä yksi postaus päivässä, voithan tehdä niitä etukäteen ja julkaista sellaisina päivinä, kun et ehdi tehdä uutta. Se on tosi tylsää, jos alkaa seurata jotain blogia, johon tulee aluksi postaus päivittäin ja yhtäkkiä tahti hiipuu pikkuhiljaa.[/QUOTE]

Kiitos sullekin palautteesta :)
Otin vinkistä vaarin, ja jätin julkaisematta pari tekstiä. Odottelevat tuolla sellaista päivää jolloin tekstiä ei synny mutta jotain olisi mukava julkaista.

10229447.jpg

Tarkoitin upealla kuvalla sitä alimmaista, sinun ottamistasi siis, kun kissa oli ulkoilemassa päiväkävelyllä =).
Se alimmainen niistä, jossa taustalla näkyy harmaata laattaa. Siinä on vähän saman tapainen värimaailma kuin tässä ylläolevassa kuvassa.

Mutta sinun kuvastasi piti puhua:
Itse kissa on upea. Kuvassa hienot värisävyt, harmaata sekä tuo silmien ihana sininen.
Tarpeeksi läheltä otettu kuva, kissalla on tarkkaavainen ilme naamalla, ei poseeraa.
:rolleyes:

Eli siinä on sattumaa, ilmettä, on vangittu hetki...
Kuva ei ole tekniikaltaan eikä edes sommittelultaan täydellinen, mutta blogiin juuri hyvä. Kissan, blogistin ja lukijan pieni yhteinen hetki.

Minkä tyyppinen kamera on käytössäsi?
Saatko otettua tarkkoja kuvia liikkumattomista kohteista eli pysyykö käsi vakaana.

Nämä on kivoja blogeja sellaisille, joilla ei ole kissaa, miettivät ehkä kissan hankintaa jne.
Ja blogissa sinä jo kirjoittelitkin itse, että kissan sielunelämää, tms. - minä kirjoittelin vähän kiireessä eilen, enkä huomannut, että taisin osittain toistella siinä ajatuksia, jotka blogissasi olikin jo.

:)

Mulla on käytössä vain huono kännykkäkamera. Teinillä olisi digipokkari, jota voisin kyllä lainata. Sillä saattaisi olla kuvan laatu parempi. Ainakin mun kännykkäkameralla (jonka pitäisi olla hyvä senkin, mut ei ole) en saa otettua liikkuvasta kohteesta minkäänlaisia kuvia. Se nappaa kuvan vasta kun tilanne on mennyt ohitse. Liikkumattomat kohteet on tuurista kiinni, välillä ne onnistuu ja välillä ei nekään. Valokuvaaminen on vaikeaa.

Sen verran silmäilin läpi kirjoitustasi kissan kuivaruokinnasta, että mainitsitko missään mihin merkkiin olet sitten itse päätynyt?

Nuo ulkoilukuvat voisi varmaan pienentää? Hyppivät ikävästi.

Yhteistyössä