Aloittaako suhde naimisissa olevan miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just dingle about it
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.. Kai se sitten vain helpompi purkaa viha ja pettymys täysin vieraaseen ihmiseen kuin hyväksyä totuus ja käsitellä asia oman miehen kanssa :/ Ja tästä asiasta on ystävänikin varoittanut. Vaikka kaikki muu menisi nappiin (ja tuskin vain menee), siitä petetystä exästä saattaa tulla pahempi hirviö kuin kuvitella saattaa...

Et ole ymmärtänyt kostoa? Henkilökohtaisesti voisin kuvitella koston olevan suurin nautinto siinä vaiheessa kun on tullut petetyksi. Varsinkin jos tietää naisen tienneen miehen olevan varattu. Tulevaisuudessa, jos minun mieheni minua pettäisi, ei minun lapsillani tulisi olemaan ns. äitipuolta.

Ja toki voisi käydä niin huono säkä, että pettäjämiehen vaimon suku olisi suunnilleen moottoripyöräjengiläisiä.

• Tykkää
Reactions: pookypooh
En tiedä mitä tekisin. Moraalisesti koen, että minusta kiinnostuneen miehen avioliitto on hänen oma asiansa - ei minun huoleni.

Toisaalta on harvinaisen selkeää, ettei mahdollinen uusi suhteemme pitäisi sisällään kovinkaan valoisaa tulevaisuutta. Tajuan jollain tasolla, ettei tämä voi koskaan päättyä hyvin.

Olen kahden vaiheilla. Mies on ihana. MUTTA...

Kuinka monella on ollut suhde naimisissaan olevaan mieheen?

Onko kakkossuhden aina väärin - onko typerää aina vedota avioliiton pyhyyteen tietämättä samalla, millainen suhde miehellä kotonaan on ja miten siihen on ajauduttu?

Jos aloitat, tee itsellesi selväksi, että se tuskin jättää vaimoaan sinun takiasi. Mulla oli fb 6 vuotta, ja välillä se asu, oli suhteessa toisen/toisten kanssa. Niin kauan, kun oot pelkkää selåksiö vailla, ja se on molemmille osapuolille selvää, anna mennä.

No jos et mitään suurta kehitystä suhteelta odota, eikä sua haittaa, että joskus on satavarmasti tulossa paskaa niskaan ja ehkä mainekin menee, niin mikä ettei.
Jos mies sivusuhteen kerran haluaa, jos se et ole sinä, se on varmasti joku muu.
Jos tosissaan olisi, mies jättäisi vaimonsa ensin.

minulle on aika sama sattuuko vaimoon, lapsiin, naapuriin, mummoon tai ehkä koiraan. Tämä on ap:n ja miehen välinen asia. Tottakai on mahdollista että sattuu. Mahdollisesti sattuu myös jos avaa sydämensä sinkkumiehelle. Mikään ei ole elämässä varmaa, aina saattaa sattua. Jos ap nyt lähtee kokeilemaan tätä juttua tietää heti onko koko äijä vain mielikuvituksen tuotetta.

toivon sitten että se mies olisi sinun, että olisit se vaimo!

Älä luovu miehestä siksi,että se on varattu...haloo!!!et sinä menny niitten kotiovelle pimpottaa ja sanonu et haluat just tuon miehen. Pidä tätä kokemuksena ja sitäpaitsi yli 30-vuotiaat miehet ovat varattuja tai just eronneet.t:21-vuotias likka,meneillään suhde kahden eri miehen kanssa. yks on 35-vuotias varattu.ensi viikolla ulkomaille hänen kanssaan.toinen 36-vuotias just eronnut.Molemmat miehet isoja jehuja.ei kaduta,vaan kerään kokemusta ja pidän hauskaa.

Mahdolliset lapsethan tuossa kuviossa tulevat pitkällä tähtäimellä kaikkein eniten kärsimään, jos perhe hajoaa. Surullista. Ja vaimolta voi mennä vuosia petetyksitulemisesta toipumiseen, täysin toipuu tuskin koskaan.

jos pystyisin jotenkin irroittamaan tuosta sen moraalisen puolen pois, en silti voisi kuvitella haluavani harrastaa seksiä miehen kanssa joka vuorotellen panisi toista naista (eli vaimoa), sitten minua, toista naista, minua... Yäks! Toivottavasti käy hyvin suihkussa välissä tämä ihanuus jota himoitset.

En tiedä mitä tekisin. Moraalisesti koen, että minusta kiinnostuneen miehen avioliitto on hänen oma asiansa - ei minun huoleni.

Toisaalta on harvinaisen selkeää, ettei mahdollinen uusi suhteemme pitäisi sisällään kovinkaan valoisaa tulevaisuutta. Tajuan jollain tasolla, ettei tämä voi koskaan päättyä hyvin.

Olen kahden vaiheilla. Mies on ihana. MUTTA...

Kuinka monella on ollut suhde naimisissaan olevaan mieheen?

Onko kakkossuhden aina väärin - onko typerää aina vedota avioliiton pyhyyteen tietämättä samalla, millainen suhde miehellä kotonaan on ja miten siihen on ajauduttu?

No voi herran jestas, kuinka itsekästä pohdintaa! "Moraalisesti koen että minusta kiinnostuneen miehen avioliitto on hänen oma asiansa-ei minun huoleni."
Jos jokainen nainen ajattelisi näin, avioliitoilla ei olisi enää mitään merkitystä.
Järkyttävän itsekäs elämänkatsomus sinulla!!!HYH!

Minua kiinnostaisi vastaus alempaan kysymykseen. Olin nimittäin nuorena ja kokemattomana samanlainen moralisti kuin sinä, mutta sitten tuli elämä ja kokemukset ja pari ikävääkin ratkaisua, joiden vuoksi omat moraalisäännöt piti kyseenalaistaa ja pohdiskella uudella tavalla. En periaatteessa ole muuttanut käsityksiäni juurikaan, mutta väriä ja pehmeyttä on mukaan tullut mustavalkoisuuteen roppakaupalla.

Helppo se on sieltä aidan takaa huudella, helppo oli minunkin.

Vastauksena lainauksessa esittämääsi: en pidä yllyttämistä rikoksena, ellei yllytyksen kohteena ole joku vajaavaltainen ihminen: lapsi tai vaikkapa kehitysvammainen. Jokainen tekee ratkaisunsa lopulta itse.
Ei sinkku petä ketään, oli kenen kanssa tahansa. Yllyttämisestäkään ei voida puhua, kun toinen osapuoli sen ratkaisun omalta osaltaan tekee ja hänellä on vastuu ja uskollisuuslupaukset taakkanaan.

"Ei sinkku petä ketään, oli kenen kanssa tahansa." Kyllä se nyt taitaa mennä niin, että se sinkku sen miehen kanssa YHDESSÄ pettävät miehen vaimoa.Ei kai kukaan YKSIN pysty pettämään ketään?

Ja yllyttäminen on sinusta ok? Miten joku voi olla näin moraaliton? Yllyttäminen rikokseen on sinusta ok? Yllyttäminen esim käyttämään huumeita, onko ok?
Voi jestas, toivottavasti et opeta lapsillesi tuollaista moraalitonta asennetta!

Vähän samanlaisesta. Aloitin joskus 5 v sitten tapailee satunnaisesti yhtä miestä asutaan eri paikkakunnilla niin ei kovin usein nähty. Tiesin että tällä miehellä jonkilainen suhde tai asuu jonku naisen kanssa mutta erosivat pariinkin otteeseen jo tuona aikana, en kai koskaan ajatellut et meistä olis sen enempää tullut. Mies ei ollut sen tyylinen muuten mitä hain mutta paremman puutteessa.. No edelleen tää mies piinaa Mua viesteillä ja soittelee vaik sain tietää viimeksi että saavat vauvan maaliskuussa. Sanoin aika suoraan ja ilkeesti että ei ota yhteyttä mutta ei hän ymmärrä miksei. Mun mielestä jos oma akka paksuna niin siinä kyllä menee mun moraalin raja. Tietty selittää kuinka vahinko koko raskaus ja olivat jo vähän niinku eroamassa ym. Siis niin näätä koko äijä. Tekis mieli kertoa sen vaimolle, mut parempi ettei tiedä.

Jep, jos haluaa varastettuja hetkiä, hätäisiä panoja milloin missäkin, vastaamattomia puhelinsoittoja, epätoivoa, masennusta, huonoa omaatuntoa, haukkumista, solvaamista ja syyttelyä, niin siitä vaan.

Se on voi olla toisen naisen kohtalo. Kun suhde paljastuu vaimolle, joka antaa petturimiehelleen anteeksi, niin mies kieltää ja kiistää koko suhteen olemassa olon ja rakastajattaresta tulee se kaikkien yhteinen kynnysmatto.

Mä sekaannuin varattuun mieheen. Joku hänessä vetosi minuun niin - olin siis aloitteen tekijä, enkä tiennyt että hän on varattu. Ja mies siinä kohtaa livautti valheen, eli ei kertonut että on varattu.

Rakastuimme - ja jossain vaiheessa, siis pari kuukauden päästä minulle selvisi tuo hänen suhteensa. Olisin halunnut lopettaa siihen. Mutta en kyennyt olin liian rakastunut. Ja mies oli rakastunut minuun. Sitten pakka alkoikin yllätäen avautua ja todellinen syy selvitä. Mieheni exä oli siis jo aiemmin kerran miestäni pettänyt kännissä. Mieheni oli tuon exälleen antanut anteeksi. Mutta todellinen pommi olikin sitten tämä: miehen exällä oli suhde mieheni veljen kanssa. Olivat jo yli puolivuotta hässineet ja touhunneet keskenään.

Nyt olemme miehen kanssa naimisissa. Vaikka oli periaatteessa toinen nainen en kadu yhtään. Mieheni "lankesi" minuun koska kotona asiat selkeestikin oli päin persettä. Eroaminen vaan ei ole niin helppoa. Mies monasti miettinyt että ekan kerran jälkee olisi pitänyt jo ex heittää pihalle (siis ekan pettämisen) mutta halusi uskoa vielä suhteeseen. Joka ei kuitenkaan henkisellä tasolla enää koskaan korjaantunut. Ihmekö tuo jos toinen vehtaa verisukulaisen kanssa selän takana.

Yhteiseloa takana jo reilusti yli 10 vuotta. Pettäminen on toki jättänyt jäljen mieheeni ja toisaalta meidän suhteeseen koska olemme nähneet sen että kumpikin meistä on ollut joskus "paha". Minä liiton rikkojana, mies pettäjänä. Mutta ei ongelmallisessa mielessä jälkiä. Vaan siinä että meidän suhde on "läpinäkyvä" ollut alusta alkaen. Ei salaisuuksia, oikeudet käyttää toisen puhelinta, avata kirjeet... puhumme minne menemme ja milloin tulemme. Joku voisi ehkä kokea tuon ahdistavana. Me emme, meille se tarkoittaa sitä että olemme 110% avanneet itsemme toisillemme. Näin sijaa kurjille ajatuksille/peloille ym ei ole. Puhumme kaikesta, jos harmittaa se kerrotaan.

Et ole ymmärtänyt kostoa? Henkilökohtaisesti voisin kuvitella koston olevan suurin nautinto siinä vaiheessa kun on tullut petetyksi. Varsinkin jos tietää naisen tienneen miehen olevan varattu. Tulevaisuudessa, jos minun mieheni minua pettäisi, ei minun lapsillani tulisi olemaan ns. äitipuolta.

Ja toki voisi käydä niin huono säkä, että pettäjämiehen vaimon suku olisi suunnilleen moottoripyöräjengiläisiä.

Harvoin olen sinun kanssa samaa mieltä, mutta nyt :flower:

[QUOTE="vieras";28184112]No voi herran jestas, kuinka itsekästä pohdintaa! "Moraalisesti koen että minusta kiinnostuneen miehen avioliitto on hänen oma asiansa-ei minun huoleni."
Jos jokainen nainen ajattelisi näin, avioliitoilla ei olisi enää mitään merkitystä.
Järkyttävän itsekäs elämänkatsomus sinulla!!!HYH![/QUOTE]

No avioliitto instituutiona onkin täysin vanhentunut ja nykyään kai lähinnä liittyy omistusoikeuksiin ja perimisjuttuihin, omaisuuteen yleensä. Parisuhde kai se on mikä loppupeleissä ratkaisee tällaiset asiat. Kyllä pettää voi vaikkei naimisissa olisikaan jos sille tielle lähtee. Aviorikosta kun ei enää Suomen laki tunne.

En haluaisi sanoa ettei kannata koska itselläniki on ollut tälläinen suhde ja olin todella onnellinen...mutta vain sen pienen hetken. Ei se päättynyt hyvin, mies vain "unohti" minut lopulta. Ja siinä kun harvoin pystyy olemaan mukana ilman tunteita, ainakin minun kohdalla se meni hyvin pian rakkaudentunnustuksiin ja tulevaisuuden suunnitteluun. Ja uskoin kaiken. Mutta ikinä ei voi sitä lppputulosta tietää kun on eri henkilö kyseessä... joten seuraa sydäntäsi. Minäkin kaipaan miestä...hän oli ensirakkauteni.

En haluaisi sanoa ettei kannata koska itselläniki on ollut tälläinen suhde ja olin todella onnellinen...mutta vain sen pienen hetken. Ei se päättynyt hyvin, mies vain "unohti" minut lopulta. Ja siinä kun harvoin pystyy olemaan mukana ilman tunteita, ainakin minun kohdalla se meni hyvin pian rakkaudentunnustuksiin ja tulevaisuuden suunnitteluun. Ja uskoin kaiken. Mutta ikinä ei voi sitä lppputulosta tietää kun on eri henkilö kyseessä... joten seuraa sydäntäsi. Minäkin kaipaan miestä...hän oli ensirakkauteni.

Yhteistyössä