Anaaliseksi aiheuttaa syöpää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tytti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aiheuttaa:D mutta hyvät uutiset Hpv:n on hoito, sen voi poista kokonaan ja vielä saada suojaan loppuelämäksi=) ja tehä mitä halua sen jälkeen, mutta hoito ei ole Suomessa. Valitettavasti tämä paska virus on yleinen ja me ollaan bisneksen uhreja, kukaan ei halua sen poista maapallosta vaikka se on helppoa saada pois

Myös suuseksi aiheuttaa syöpää, tupakoinnin jälkeen HPV on suurin nielu- ja kurkkusyövän aiheuttaja. Vaginaalinen yhdyntä aiheuttaa 96% kohdunsyöpätapauksista.

[QUOTE="vieras";27633200]Myös suuseksi aiheuttaa syöpää, tupakoinnin jälkeen HPV on suurin nielu- ja kurkkusyövän aiheuttaja. Vaginaalinen yhdyntä aiheuttaa 96% kohdunsyöpätapauksista.[/QUOTE]
paljon muutakin se aiheuttaa, se on kamala virus:/ mutta ne jotka nyt tutkittu

[QUOTE="vieras";27633200]Myös suuseksi aiheuttaa syöpää, tupakoinnin jälkeen HPV on suurin nielu- ja kurkkusyövän aiheuttaja. Vaginaalinen yhdyntä aiheuttaa 96% kohdunsyöpätapauksista.[/QUOTE]

Paskapuhetta, sperma pillussa (tahi vatsassa) edistää naisen terveyttä.

[QUOTE="Tytti";27633104]Nyt loppu meillä ne touhut!

Gay and bisexual men (who have sex with other men) are about 17 times more likely to develop anal cancer than men who only have sex with women.

STD Facts - HPV and Men[/QUOTE]

Mutta kaikki seksihän aiheuttaa syöpää, tai on muuten vaarallista.
Paitsi masturbaatio eli sooloseksi, se on terveellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;27633349:
Ei se virus spermasta tule, toope!

Spermassa voi olla HSV, HPV sekä HIV koska miehellä voi sekä kondyloomaa että herpestä virtsaputkessa. Tartunnan voi siis saada vaikka juo sperman lasista.

[QUOTE="vieras";27633400]Spermassa voi olla HSV, HPV sekä HIV koska miehellä voi sekä kondyloomaa että herpestä virtsaputkessa. Tartunnan voi siis saada vaikka juo sperman lasista.[/QUOTE]

näin on:) paitsi Hov kuolee nopeammin kun esin Hpv ja Hsv

[QUOTE="vieras";27633437]HSV voi viedä näön kolmessa kuukaudessa ja aiheuttaa maksakirroosin vuodessa.[/QUOTE]

Ei, Hsv ei voi, jos näin olis meillä kaikilla se olisi, Hsv meillä kaikilla samoin kuin Hpv

[QUOTE="vieras";27633467]Kumpaakaan virusta ei ole kaikilla. Ja HSV todellakin voi aiheuttaa kaikkea, syövästä maksa- ja munaistauteihin. Googlaa sanoilla herpes liver cirrhosis[/QUOTE]

Ei mun tarvi googleta Hsv on kaikilla paitsi erilaiset kannat. Hpv taas vaikka melko myös kaikilla, niin yleisin on korkea riski. Muttei se aina aiheutta jotai. Olet taas väärässä. Mulla kokemuksia, koska mun Hpv heräsi raskauden aikana, mutta mä sammutin sen kokonaan Meksikossa:D nyt olen nega ja se ei voi enää millään tulla, jos vaan kröhöm en ole tosi erikoinen tapaus

Ei mun tarvi googleta Hsv on kaikilla paitsi erilaiset kannat. Hpv taas vaikka melko myös kaikilla, niin yleisin on korkea riski. Muttei se aina aiheutta jotai. Olet taas väärässä. Mulla kokemuksia, koska mun Hpv heräsi raskauden aikana, mutta mä sammutin sen kokonaan Meksikossa:D nyt olen nega ja se ei voi enää millään tulla, jos vaan kröhöm en ole tosi erikoinen tapaus

HSV ei ole kaikilla ja sen voi todistaa vasta-aine testillä (testi erottaa kaikki kannat). HSV aiheuttaa harvoin vakavia sairauksia mutta pahimmillaan se tappaa nopeammin kuin HIV ja HPV. Onneksi HSV ja HPV ovat useimmiten täysin vaarattomat.

Yhteistyössä