Analysoikaapa minua lastennimi-makuni perusteella! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tykkään mm. tälläisistä nimistä ja näitä voisin antaa omille lapsilleni:

Amanda
Eevi
Heli
Inkeri
Jasmiina
Kaisa
Lotta
Minttu
Nita
Oona
Pihla
Roosa
Siiri
Viola

Atte
Eero
Joona
Ilari
Kaapo
Leevi
Markus
Miikka
Nuutti
Oliver
Rasmus
Santtu
Taneli
Viljami

Millainen siis luultavasti olen?

Sun täytyy olla jotenkin kaksijakoinen persoona. Sama ihminen tykkää Eevistä, Siiristä, Oonasta ja Jasmiinasta. Kaksi ekaa kunnon vanhoja nimiä, toiset taas ei. Sama juttu Kaapo ja Ilari ja sitten joukkoon jotain Oliveria ja Santtua, jotka ei minusta ole nimiä mihinkään lähtöön.
..ja itsehän pyysit!

kasvatusalalla, et enää mikään tyttönen, hiukan sopivasti vanhanaikainen ja pidät perinteistä.......tuo ilari on hyvä valinta, meillä on yksi ja inkeri olisi tullut jos olisi yhtään tyttöä.....

Noniin, ap täällä.... tadaa....

Tunnustan olevani:
- nuorehko (27v ja kaksi lasta)
- hipihkö
- luomuhko
- koulutettu
- vihertävä
- en polta
- hiukset on kylläkin sävytetty punertaviksi, tykkäisin muuten pitkistä mutta lyhyehköt on ainoa hyvältä näyttävä vaihtoehto näin ohuelle kuontalolle.
- en ole kasvatusalalla vaan yllättäen tietotekniikka-alalla, harkitsen kyllä alan vaihtamista johonkin pehmeämpään, esim. jollain tavalla terveydenhoitoon liittyvään.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
höpsö sinä ainakin olet ja jotenkin riippuvainen muiden mielipiteistä (tai sitten huikean pitkästynyt) kun kehtaat tämmöstä...

Höpsö olen kyllä. Aiemmin miettinyt miten monet niin jouhevasti päättelee että Ainon ja Kertun äiti on ekohenkinen maripaitainen ja Jasminin ja Jeminan lähiömamma. Piti kokeilla osuuko ja uppoaako omallakin kohdalla kun oli tuo nimiharkintalista joka tapauksessa lähellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulosta pukkaa:
Noniin, ap täällä.... tadaa....

Tunnustan olevani:
- nuorehko (27v ja kaksi lasta)
- hipihkö
- luomuhko
- koulutettu
- vihertävä
- en polta
- hiukset on kylläkin sävytetty punertaviksi, tykkäisin muuten pitkistä mutta lyhyehköt on ainoa hyvältä näyttävä vaihtoehto näin ohuelle kuontalolle.
- en ole kasvatusalalla vaan yllättäen tietotekniikka-alalla, harkitsen kyllä alan vaihtamista johonkin pehmeämpään, esim. jollain tavalla terveydenhoitoon liittyvään.

Hahaa, mun kaikki arvaukset osuivat kohdalleen ! B)

Yhteistyössä