Y
ystävällinen
Vieras
Laitoin jo aiemmin sulle tänne viestiä... Kerroit, että olet menossa tuonne 8kk-kuvauksiin, jota etusivulla haetaan. Mitä lapsesi osaa tehdä? Osaako jo kävellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:hän osaa kontata,istua ja nousee seisomaan!Menetkö sinäkin ,mä kysyin sen jo![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:hän osaa kontata,istua ja nousee seisomaan!Menetkö sinäkin ,mä kysyin sen jo![]()
![]()
Kysyitkö? Tänään päivällä laitoin sen viestin. En mene, ihmettelin vaan, että osaako lapsesi jo kävellä, kun kävelevää 8-kuistahan tuossa haetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ja sinne kuvaukseenko vaan mennään ja marssitaan? Vai ootteko jo saanu tietää että kullannuppunne pääsevät filmiin?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:hän osaa kontata,istua ja nousee seisomaan!Menetkö sinäkin ,mä kysyin sen jo![]()
![]()
Kysyitkö? Tänään päivällä laitoin sen viestin. En mene, ihmettelin vaan, että osaako lapsesi jo kävellä, kun kävelevää 8-kuistahan tuossa haetaan.
Ei vaan aiemmin siinä kohdassa oli että etsitään 8kk ikäisiä vauvoja kuvaukseen =)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ja sinne kuvaukseenko vaan mennään ja marssitaan? Vai ootteko jo saanu tietää että kullannuppunne pääsevät filmiin?
happamia, sano kettu...
niin? Kai sitä hämmästyä saa, että joko ovat saaneet vastauksen? Tuskin sinne kaikki ilmoittautuneet pääsee, luulisin
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:niin luin sen ilmoitus ja se on muutunut vai?Ainakin meille sanotiin että hän sopiva :/
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:niin luin sen ilmoitus ja se on muutunut vai?Ainakin meille sanotiin että hän sopiva :/
Joo, siis alunperin siinä viestissä oli vaan, että etsivät 8-kuisia vauvoja kuvaukseen. Nyt vähän aikaa sitten viesti on vaihtunut, tarvitsevat ilmeisesti paikalle vielä 8-kuisen, joka OSAISI kävellä. Me mennään kans sinne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:niin luin sen ilmoitus ja se on muutunut vai?Ainakin meille sanotiin että hän sopiva :/
Joo, siis alunperin siinä viestissä oli vaan, että etsivät 8-kuisia vauvoja kuvaukseen. Nyt vähän aikaa sitten viesti on vaihtunut, tarvitsevat ilmeisesti paikalle vielä 8-kuisen, joka OSAISI kävellä. Me mennään kans sinne![]()
juu ne varma ensiks hakevat sellaisa vauvoja jotka eivät osaa kävellä ja nyt käveleviäHieno että menet asutko sinä Helsingissä?Osaako sun vauveli kävellä?
![]()
juu he sanoivat että kestää 2 tuntia,mihin aika sä meet sinne?Mä menen mun miehen kaverin kanssa kun mies ei pääse töistä =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:niin luin sen ilmoitus ja se on muutunut vai?Ainakin meille sanotiin että hän sopiva :/
juu ne varma ensiks hakevat sellaisa vauvoja jotka eivät osaa kävellä ja nyt käveleviäHieno että menet asutko sinä Helsingissä?Osaako sun vauveli kävellä?
![]()
Me asutaan EspoossaEipä tuo vielä kävellä osaa. Konttaa, menee istumaan, istumasta takaisin konttaamaan, nousee tukea vasten, kävelee tuen kanssa (esim. taaperokärryä työntäen). Mut ei vielä seiso/kävele ilman tukea. Onko sulle muuten sanottu, että kauan siellä kestää?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Meille sanottiin myös, että klo 10 pitäis olla siellä. Mulla tulee varmaan kans kaveri mukaan, vähän kattomaan ton 2v peräänMeillä mies kans töissä, eikä pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Meille sanottiin myös, että klo 10 pitäis olla siellä. Mulla tulee varmaan kans kaveri mukaan, vähän kattomaan ton 2v peräänMeillä mies kans töissä, eikä pääse.
aijaa kivanähdään sielä!Paitsi mä en ole sua nähnyt ikinä,ehkä sä tunnistat mua,kun mull oli kuvia joskus täällä
![]()