Annan miehen kohdella kuin saastaa,miksi en pääse irti MIKSI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksennan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksennan

Vieras
mikä mussa on vialla,miksi mä en voi antaa olla.
teen itsestäni sairaan kaikella tällä.
valheita valheita valheita.
eilen lähtenyt taas juomaan,sanoi ettei jatka enää tänään jatkoi,oli mennyt ravintolaan,puhuu käyneensä kahvilla jonkun venäläisen naisen kanssa ei mitään juttuja kuulema tykkää kuunnella hänen puheitaan yms.
minä olen raskaana ja niin vihainen että kuolen tähän stressiin.
vittu mä olen tyhmä paska aivoton ääliö nainen miksen voi antaa sen kusipään olla haistattaa paskaa.
huh sekavaa tulee itkettyä tässä samalla.

Sä olet raskaana, ja tarviit lapsen isän tukea. Et sä ääliö ole. Voimia..

Meillä on ennestään lapsia,vihaan häntä siis vihaan todella paljon kaiken paskan takia mitä mulle tekee,tahallaan ärsyttää,puhuu naisista tekee siis aivan tahallaan kaiken.

onko olemassa jotain miten saisin itseni irti,lasten takia nähtävä hänet mutta ettei hän pysty murtamaan mua enään millään tavalla,kohdella häntä kuin paskaa mikä kuuluu tunkiolle.
tiedän että ottajia on minulle en tule yksin jäämään silti tuo paska aina saanut antamaan anteeksi ;(

Pääset ihan yksinkertaisesti irti sillä, että haet itsellesi ja lapsillesi nyt asunnon. Ellet jaksa yksin, niin saat varmasti apua ystäviltä tai vaikka sos.toimen kautta. Mulla sos.toimi takasi vuokratakuudet ja antoi muuttoavustuksenkin. Kaikki eteni sitä kautta tosi nopeasti. Sain jopa kotiapua (pakkausapua ja lastenhoitoapua). Vieläkin olen kiitollinen heille siitä kaikesta. Auttoivat minun tosi vaikean tilanteen yli. En ole päätöstäni katunut. Mun mies joi ja oli väkivaltainen.. ja tietenkin petti.

Pääset ihan yksinkertaisesti irti sillä, että haet itsellesi ja lapsillesi nyt asunnon. Ellet jaksa yksin, niin saat varmasti apua ystäviltä tai vaikka sos.toimen kautta. Mulla sos.toimi takasi vuokratakuudet ja antoi muuttoavustuksenkin. Kaikki eteni sitä kautta tosi nopeasti. Sain jopa kotiapua (pakkausapua ja lastenhoitoapua). Vieläkin olen kiitollinen heille siitä kaikesta. Auttoivat minun tosi vaikean tilanteen yli. En ole päätöstäni katunut. Mun mies joi ja oli väkivaltainen.. ja tietenkin petti.

Asun lasten kanssa jo.
hänet heitin ulos pari vuotta sitten.
mun vain pitäisi päästä irti kokonaan,olla keräämättä kipua hänen tempauksistaa,osata olla kuuntelematta rakastan paskaa koska tiedän että jotain hänellä on meneillään suuntaa jos toiseenkin.niin vaikka olemme yhdessä.
humalassa hän paljastelee kaikki asiat ja selvipäin peruu niitä ettei mitään yms.

Meillä on ennestään lapsia,vihaan häntä siis vihaan todella paljon kaiken paskan takia mitä mulle tekee,tahallaan ärsyttää,puhuu naisista tekee siis aivan tahallaan kaiken.

onko olemassa jotain miten saisin itseni irti,lasten takia nähtävä hänet mutta ettei hän pysty murtamaan mua enään millään tavalla,kohdella häntä kuin paskaa mikä kuuluu tunkiolle.
tiedän että ottajia on minulle en tule yksin jäämään silti tuo paska aina saanut antamaan anteeksi ;(

No mutta onhan siinä miehessä hyviäkin puolia, vai miksi pukkaat hänen kanssaan lisää lapsia? Raskaana hormonit tekee tepposia, huomenna sä muistat taas että onhan se ihan kultainen mussukka kumminkin :heart:

[QUOTE="vieras";22949273]No mutta onhan siinä miehessä hyviäkin puolia, vai miksi pukkaat hänen kanssaan lisää lapsia? Raskaana hormonit tekee tepposia, huomenna sä muistat taas että onhan se ihan kultainen mussukka kumminkin :heart:[/QUOTE]

haluan lapsia,pystyn huolehtimaan heistä yksin.ei tuota ongelmaa minkäänlaista.
haluan vain hänet heivattua pois elämästä.
olen saanut häneltä lapsi kiintiöni täyteen joten joo voi todeta että siinä suhteessa hyväksi käyttänyt häntä mutta halusin että ovat kaikki "veri" sisaria toisilleen,tiedä ymmärtääkö kukaan.

voi kun saisi pään tajuamaan että säästää itseäni sulkemalla sen pihalle,olemalla vain lasten asioissa yhteydessä mutta ei=(

onko täällä ketään kelle ero on ollut vaikkea vaikka tietää että se on ainoa oikea vaihtoehto??????????

[QUOTE="huhhuh";22949314]Asutte erillään, olette "yhdessä", miehellä muita ja sä paksuna sille.. oivoivoi..[/QUOTE]

Niinpä..vain hänen omat puheet kertoo muista,en ole saanut kiinni,ei ole kukaan nähnyt joten siinäpä se.
ainoastaan humalassa puhuu näistä,joskus mietin tekee tahallaan että onko hänelle edes mitään mutta ota ja tiedä.
niin ja olen raskaana kyllä,halusin 4 vuoden jälkeen vielä yhden lapsen,ennen letkujen kiinni menoa.

[QUOTE="huhhuh";22949314]Asutte erillään, olette "yhdessä", miehellä muita ja sä paksuna sille.. oivoivoi..[/QUOTE]

Voi ristus tosiaan millaisia ihmisiä maailmassa vaeltaa....että jos elämä ei tuota "oikeita ongelmia", hankitaan niitä ihan isse.

Yhteistyössä