Annanko ystävälle anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumikide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lumikide

Vieras
Sekava sepustus tulee.

Olen 35 ja ystäväni on 32. Olemme olleen parhaita kavereita 5 vuotiaasta asti. Kun Pia oli 15 hän tapasi pojan jonka kanssa seurustelivat 11 vuotta. Tässä vaiheessa heillä alkoi olla ongelmia kun niin nuorena menivät yhteen ja minulle kehkeytyi suhde tämän miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä siitä lähtien. Ystävyytemme säilyi kuitenkin vaikka selvittelyäkin oli, mutta koska ystäväni myönsi että heillä oli vaikeuksia ennen kuin suhteemme alkoi.

Homma mutkistuu. Suunnittelimme jo naimisiinkin menoa mutta nyt taas ystäväni ja mieheni välit ovat alkaneet uudestaan lämmetä. En voi tajuta! Se hommahan on nähty jo! Toissapäivänä mieheni piti olla frisbeetä heittelemässä ja tää olikin ystäväni kanssa Flamingossa. Että näin.

Meillä on kuitenkin ihan oikea aikuisten suhde ja oma ystäväni selkeästi meinaa tulla tähän väliin.

Kysyin ystävältäni, että mitä ihmettä hän meinaa ja ei kuulemma mitään vakavaa ole sattunut mutta myöntää että vanhat tunteet on pinnassa eikä ole varma voiko niitä kiistää.

Lopetanko tämän ystävyyden ja pidän ukkoni kaukana ystävästäni?

hmm mä en usko et sä pystyt pitää ukkos kaukana ystävästäs jos ukkos ei itte halua olla eros siitä..... jaa a kuule.. aika hemmetin vaikee tilanne.. mitä miehes sano et miks valehtili sulle et on heittelees frisbeetä? ei hyvältä vaikuta

Alkuperäinen kirjoittaja Lumikide:
Sekava sepustus tulee.

Olen 35 ja ystäväni on 32. Olemme olleen parhaita kavereita 5 vuotiaasta asti. Kun Pia oli 15 hän tapasi pojan jonka kanssa seurustelivat 11 vuotta. Tässä vaiheessa heillä alkoi olla ongelmia kun niin nuorena menivät yhteen ja minulle kehkeytyi suhde tämän miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä siitä lähtien. Ystävyytemme säilyi kuitenkin vaikka selvittelyäkin oli, mutta koska ystäväni myönsi että heillä oli vaikeuksia ennen kuin suhteemme alkoi.

Homma mutkistuu. Suunnittelimme jo naimisiinkin menoa mutta nyt taas ystäväni ja mieheni välit ovat alkaneet uudestaan lämmetä. En voi tajuta! Se hommahan on nähty jo! Toissapäivänä mieheni piti olla frisbeetä heittelemässä ja tää olikin ystäväni kanssa Flamingossa. Että näin.

Meillä on kuitenkin ihan oikea aikuisten suhde ja oma ystäväni selkeästi meinaa tulla tähän väliin.

Kysyin ystävältäni, että mitä ihmettä hän meinaa ja ei kuulemma mitään vakavaa ole sattunut mutta myöntää että vanhat tunteet on pinnassa eikä ole varma voiko niitä kiistää.

Lopetanko tämän ystävyyden ja pidän ukkoni kaukana ystävästäni?

Et voi estää heitä tapailemasta/rakastumasta uudestaan toisiinsa..vaikka kuinka nyt estelisit,jos kummatkin tuntevat samalla tavalla..On aika surullista sun kannalta,mutta vaadi selityksiä että missä mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää... :) miltäs tuntuu? itse teit samoin ei se ikä vaan ne tunteet.

On kuule vähän eri asia. Meidän suhde alkoi kun oltiin parikymppisiä. Nuo aloitti teininä. Eipä tunteillen mitään voi. Ne vaan roihahti kun oltiin sen verran paljon yhdessä kolmistaan.

Siis katkaiset välit ystävään, ja teet miehellesi mitä? Kuljet perässä aina, otat puhelimen itsellesi? Itse kyllä tuossa tilanteessa miettisin, että kannattaako siinä elämässä pitää kumpaakaan.

Yhteistyössä