Annatteko taaperon näillä keleillä juoda niin paljon kuin haluaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Mua ainakin arvosteltiin (mun äiti ja sisko) rankasti siitä että, mun 1v tyttö saa koko ajan vettä jos haluu.
Siis tytöllä on nokkamuki pöydän reunalla, saa ottaa sen siitä ja hörpätä, sit se yleensä viskaa sen jonnekki...
no, mä laitan takas ja se hakee sit taas joskus sen siitä. Mut vettä on siis kokoajan tarjolla....

Juu. Jos sotkemiseksi mukilla menee, laitan tosin hetkeksi piiloon. Tai sitten jos hetkellisesti loppuu mukista niin en välttämättä huomaa heti. Mutta juoda saa, pyrin kyllä päiväaikaan antamaan enemmän ettei yöllä kastelisi koko sänkyä.

Pienimmällä on vesipullo koko ajan saatavilla, kahdella isommalla on mehupullot ja kun tyhjenevät juovat vettä ja sitten saa taas mehua pulloon.
Kyl näillä ilmoilla täytyy juoda ja paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö on tosi huono juomaan, joten näillä helteillä tarjoan molempia usein ja myös mehua ja mehujäätä.

Oletko kokeillut niitä Dr Oetkerin hyytelöitä?Vadelmanmakuista. Hyvin saa nestettä siitäkin. Sokeriahan niissä tietty on.

Tottakai.

1v juonut tänään yht. 4dl maitoa, nokkamukillisen (3dl) mehua, 2 nokkamukillista (a 3dl) vettä ja ei tuntuisi olevan yhtään liikaa.
vrt. 4 ja 8v juoneet 2,5dl maitoa, 0,75l mehua ja useamman lasillisen vettä kummatkin.

Kuuma on, nestettä vähän liikaa on parempi kuin kuivuminen!

Etenkin näillä keleillä nestettä pitäis olla saatavilla koko ajan. Itse asiassa kun ihmisillä on helteellä jano, se alkaa olla jo ensimmäinen oire nestehukasta. Eli pitäisi vaan juoda vaikkei edes janota.

Toi taapero saa juoda niin paljon kuin haluaa. Tuon leikki-ikäisen juomista rajoitan, hän kun syö ja juo aina kaiken, mitä tarjolla on vaikkei edes olisi nälkä/jano .

Meillä on tarjolla vettä kokoajan kun lämmin, viileemmällä rajotan koska silloin tuppaa menemään leikiks helposti ja syöminen kärsii kun maha täynnä vettä +yöllä sitten kärsitään (pissaa tulee ihan tuhonaan).
Nyt ei tunnu ruoka muutenkaan maistuvan kunnolla niin pääasia on ainakin että saa nesteytettyä tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Tyttö on tosi huono juomaan, joten näillä helteillä tarjoan molempia usein ja myös mehua ja mehujäätä.

Oletko kokeillut niitä Dr Oetkerin hyytelöitä?Vadelmanmakuista. Hyvin saa nestettä siitäkin. Sokeriahan niissä tietty on.

Täytyypäs kokeilla! Kiitos vinkistä. Tyhmä kysymys, saako niitä pakastealtaasta vai kylmiöstä??

Täytyypäs kokeilla! Kiitos vinkistä. Tyhmä kysymys, saako niitä pakastealtaasta vai kylmiöstä??

Jukurttihyllystä.
Meillä lapsi söisi niitä vain :p

Jukurttihyllystä.
Meillä lapsi söisi niitä vain :p

Kiitos! Täytyypä katsoa tarkemmin, tulee otettua yleensä vain samat tutut jugut, katsomatta mitä muita olisi tarjolla.:D

Yhteistyössä