Anneli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyöreää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyöreää

Vieras
Mihin sinä kiinnostava muru katosit?Kävitkö vain vähän kiusaamassa minua?Olisi kiva,jos nähtäis ja katsottas,että vihastutaanko vai ihastutaanko toisiimme.Rakastuneena olen lauhkea kuin lammas ja hukut huomion osoituksiin!

Lomapäiviä tuhlailen urheilun parissa ja piti vaihtaa hakua,kun näyttää olevan aika kivaa noilla kahella jotka temmeltävät siellä.Anneli vain on hukassa,kävi esittäytymässä,mutta piiloon meni takasin.

Vielä voitais keretä vaikka kahvikupin äärelle tutustumaan toisiimme,voitaisiin katsoa miten sen ihastumisen kanssa kävis.Pian voisit kääntyä kannoillasi takasin päin kun kohdattais.

Täällähän minä luuraan .Olen kyllä töissäkin käynyt välillä ei koko aikaa jouda istuskelemaan koneella.Onpa kiva lukea etä lauhkeita mukavia miehiä on olemassa,en minäkään äkäinen akka ole.Miten sinulla on aikaa aamusta minua kysellä?

Sori,sori en lukenut viestiä loppuun .Sinähän oletkin lomalla,minulla vasta viikonpäästä,ihanaa ja sitten ajattelin lähteä Lappiin nautiskelemaan.Miten sinä lomaasi vietät?

Kotona olen rauhassa toistaiseksi ja katselen urheilua,jotakin pientä värkkäilen ja käyn ajelemassa ihan muuten vain.Missä päin asustelet?Et taida uskaltaa kohdata ihan livenä meikäläistä,en kyllä mikään pahan näköinen ole,enkä ilkeäkään.Ujo,rauhallinen,hellä,kiltti,kohtelias,huomaavainen,vapaa rapu.

Minähän asustelen Oulussa,en minä ihmisiä pelkää.Kuinka kaukana sinä asut?Minkä ikäinen joko keski-iässä, minä jo 50 aikuinen nainen.Nyt lähden katsomaan Kotikatua telkusta jatketaanpa sitten.

140km matkaa sinne olis.Reilu puolitoista tuntia ajamista,että nähtäis.Alle 40v olen ja taitaa olla iso miinus minulle.Pitää yrittää jaksaa odottaa,että mitä mieltä olet.Oletko varattu?Kokosikin olisi kiva tietää,mutta ei pakko kertoa.Ite olen 180.80.

Joo eihän tuo matka mikään este ole.Mihin suuntaan Oulun päästä? Mutta ,apua oletpa sinä reppana nuori.Minä olen 170 pitkä ja xxl.Aivan vapaa ihminen minä olen tekemään mitä itse haluan.

Ylivieskan suuntaan,niin osuu aika lähelle jo.En minä enää mikään reppana tieten enää ole.Itsenäinen miehen alku ja sanovat että mieleltäni vanhempi,mutta ulkonäöltä nuori ja nätti""poika"".Minkälaisessa ammatissa työskentelet?Itse toimin varastomiehenä.