Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ällö-ketjua koitan pykätä kasaan, mutta kukaan ei ota onkeen.Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:Mitäh?![]()
Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...![]()
AhaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ällö-ketjua koitan pykätä kasaan, mutta kukaan ei ota onkeen.Onneksi sää tulit kurkkimaan.
![]()
Oikeastaan mää juon maidon kahvilla, ainakin jos mieheltä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...![]()
Millais sää sen juat?
Mulla on oikeestaan maito ja sokeri kahvilla... :ashamed: :saint:
Apua, et sie raukka oo vielä juonut aamukaffii?Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:AhaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ällö-ketjua koitan pykätä kasaan, mutta kukaan ei ota onkeen.Onneksi sää tulit kurkkimaan.
![]()
Pitäis varmaan keittää aamukahvit.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeastaan mää juon maidon kahvilla, ainakin jos mieheltä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...![]()
Millais sää sen juat?
Mulla on oikeestaan maito ja sokeri kahvilla... :ashamed: :saint:![]()
Hei, löytyikö mieleistä ruokailuryhmää?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeastaan mää juon maidon kahvilla, ainakin jos mieheltä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...![]()
Millais sää sen juat?
Sut sais kivittää. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:RÄKÄTAUTIA! Pojilla (ollut jo tovin) ja nyt mulla. Ei päästä vauvaa katsomaan (kotiutuivat eilen) sit loman aikana enää... :/
Mä en noussut sängystä Tuntiin,vaikka pojat olivatkin heränneet. Makasin vaan ja kärsin taudista, ja noi leikki... Hyi mua. Saavikaupalla paskaa tännepäin, FWG on vastuuton hulttio kun ei ollut puurokattilan vieressä jo 1h ENNEN kullannuppujen virkoamista.
No voihan. :/ Toivottavasti vitutus ottas kohta laantuakseen. Tuttua muuten mullekin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Ei kiinnosta mikään, kolmatta päivää armoton vitutus... En puhu mtn, koska kuitenkin päästäsin suustani jtn mitä kadun :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Ei kiinnosta mikään, kolmatta päivää armoton vitutus... En puhu mtn, koska kuitenkin päästäsin suustani jtn mitä kadun :headwall:
Mää oon missannut tuon ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeastaan mää juon maidon kahvilla, ainakin jos mieheltä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...![]()
Millais sää sen juat?
Mä näin hei täällä palstalla eilen(?) semmosen jonkun akasia-pöytäryhmän, minkä jonkun mies oli valinnut... Mäkin haluan semmosen! Mutta en löydä koko ketjua enää mistään
|O
No mutta, onpahan jo matto valmiina.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeastaan mää juon maidon kahvilla, ainakin jos mieheltä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:B)
Kahvia ja kahvia...![]()
Millais sää sen juat?
Tuolla se on navetalla vartoomassa pääsyä uuteen osotteeseen. Samalla sai pimu keiju maton huoneeseensa. Johka tosin muuttaa ehkä 5v päästä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sut sais kivittää. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:RÄKÄTAUTIA! Pojilla (ollut jo tovin) ja nyt mulla. Ei päästä vauvaa katsomaan (kotiutuivat eilen) sit loman aikana enää... :/
Mä en noussut sängystä Tuntiin,vaikka pojat olivatkin heränneet. Makasin vaan ja kärsin taudista, ja noi leikki... Hyi mua. Saavikaupalla paskaa tännepäin, FWG on vastuuton hulttio kun ei ollut puurokattilan vieressä jo 1h ENNEN kullannuppujen virkoamista.Pssst, meillei oo edes keitetty puuroa, saivat tyytyä leipään. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Ei kiinnosta mikään, kolmatta päivää armoton vitutus... En puhu mtn, koska kuitenkin päästäsin suustani jtn mitä kadun :headwall: