Anonyymit Allokkeet oy

Mun on saatava jakaa tämän ihanan väsyneen oloni taustaa: laskin tuossa aamusella heränneeni yön aikana vähintään 10 kertaa...10 kerran jälkeen en enää jaksanut/viitsinyt murehtia heräämisiä, koska ei siitä olisi tullut kuin entistä väsyneempi mieli... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Mun on saatava jakaa tämän ihanan väsyneen oloni taustaa: laskin tuossa aamusella heränneeni yön aikana vähintään 10 kertaa...10 kerran jälkeen en enää jaksanut/viitsinyt murehtia heräämisiä, koska ei siitä olisi tullut kuin entistä väsyneempi mieli... :saint:
Pakko vielä kysyä ennenkuin menen, mikä sua valvotti?

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Tiskattu ja imuroitu..

Mitähän toi kloppi vihjaa, toi mulle kaukosäätimen... :xmas:

sää oot ollut tosi ahkera, mää en oo sanut mitään "järkevää" aikaiseksi tänä aamuna :ashamed:

Joo, mutta ottakaamme huomioon, et tän kopin imuroi aika hätäseen, eikä aamutiskissä oo kun neidin pullot ja kahvikuppi ja aamupala välineet :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
uso tai älä meillä osui melkein jättipotti: 3 muksuista kuumeilee nuhaisena ja varsinkin viime yönä pääsi taas semmoisiin "vauva-ajan" fiiliksiin :saint: ...onneksi edes yksi neljästä pääsi aamulla kouluun lähtemään tokaisemalla, että sisaruksilta tuntuu löytyvän kaikki muut oireet paitsi peräpukamat, ah tuo sisarusrakkaus :heart: :D

Tiskattu ja imuroitu..

Mitähän toi kloppi vihjaa, toi mulle kaukosäätimen... :xmas:

sää oot ollut tosi ahkera, mää en oo sanut mitään "järkevää" aikaiseksi tänä aamuna :ashamed:

Joo, mutta ottakaamme huomioon, et tän kopin imuroi aika hätäseen, eikä aamutiskissä oo kun neidin pullot ja kahvikuppi ja aamupala välineet :D

no mutta kuitenkin...mää en oo tehnyt edes tuon vertaa kahvikuppia oon täytellyt ja nostanut suuta kohti :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
uso tai älä meillä osui melkein jättipotti: 3 muksuista kuumeilee nuhaisena ja varsinkin viime yönä pääsi taas semmoisiin "vauva-ajan" fiiliksiin :saint: ...onneksi edes yksi neljästä pääsi aamulla kouluun lähtemään tokaisemalla, että sisaruksilta tuntuu löytyvän kaikki muut oireet paitsi peräpukamat, ah tuo sisarusrakkaus :heart: :D
Niinpä niin, tuo sisarrusrakkaus. :laugh:

Huomenta hoi! :wave: Elämä voittaa, keskimmäinen on syönyt jo, nuorimmainen oksensi vielä yöllä kaksi kertaa, mutta nyt on pysynyt neste sisällä. Söikin vähän :) Kuumetta vaan pukkaa ja on ihan itkuinen ja olla möllöttää. Kyllä minä enemmän pidän siitä riekkuvasta, joka paikkaa tutkivasta, kikattavasta, hirveästi ruokaa syövästä pikku ukosta kuin tästä sairauden väsyttämästä pikku ukosta. Ihan luonnotonta, kun täällä on näin hiljaista :(

Miekin oon syönyt jo :D Yhden paahtoleivän ja pari lusikallista pojan kauravälipalaa. Siinä on ruokaa kerrakseen kahdelle päivälle :/ Ihme ettei ole nälkä. Tuonkin sai pakotta alas. Eiköhän se ruokahalu palaa, kunhan on täysin terve?

Mua sit ärsyttää tuo rakas aviomies välillä niiin paljon..kun mulla on ollu kahtena aamuna oikein superhuono olo ja en oikein pääse vauhtiin nopeesti..ja tottakai sitäkin väsyttää kun on ollu myöhään töissä..mut tänäänkin mä koitin herätä niin se laski pojan lattialle ja meni takas maate :o kauheen hyvä homma tollanen yliaktiivinen 1v2kk itekseen tössöttämässä ympäri kämppää..ja kun mä sit kampesin itteeni ylös niin yks vaan kiukuttelee et kuinka sulla muka voi olla aina paha olo..no mistäs v..stä mä sen tiiän :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mua sit ärsyttää tuo rakas aviomies välillä niiin paljon..kun mulla on ollu kahtena aamuna oikein superhuono olo ja en oikein pääse vauhtiin nopeesti..ja tottakai sitäkin väsyttää kun on ollu myöhään töissä..mut tänäänkin mä koitin herätä niin se laski pojan lattialle ja meni takas maate :o kauheen hyvä homma tollanen yliaktiivinen 1v2kk itekseen tössöttämässä ympäri kämppää..ja kun mä sit kampesin itteeni ylös niin yks vaan kiukuttelee et kuinka sulla muka voi olla aina paha olo..no mistäs v..stä mä sen tiiän :snotty:
Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata? :whistle:

Yhteistyössä