Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Tiskattu ja imuroitu..
Mitähän toi kloppi vihjaa, toi mulle kaukosäätimen... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Tiskattu ja imuroitu..
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jaahans, paska haisoo. Mää lähen vaipan vaihtoon ja nukutukselle. Moikka ihanaiset! :wave:
Pakko vielä kysyä ennenkuin menen, mikä sua valvotti?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Mun on saatava jakaa tämän ihanan väsyneen oloni taustaa: laskin tuossa aamusella heränneeni yön aikana vähintään 10 kertaa...10 kerran jälkeen en enää jaksanut/viitsinyt murehtia heräämisiä, koska ei siitä olisi tullut kuin entistä väsyneempi mieli... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Tiskattu ja imuroitu..
sää oot ollut tosi ahkera, mää en oo sanut mitään "järkevää" aikaiseksi tänä aamuna :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jaahans, paska haisoo. Mää lähen vaipan vaihtoon ja nukutukselle. Moikka ihanaiset! :wave:
uso tai älä meillä osui melkein jättipotti: 3 muksuista kuumeilee nuhaisena ja varsinkin viime yönä pääsi taas semmoisiin "vauva-ajan" fiiliksiin :saint: ...onneksi edes yksi neljästä pääsi aamulla kouluun lähtemään tokaisemalla, että sisaruksilta tuntuu löytyvän kaikki muut oireet paitsi peräpukamat, ah tuo sisarusrakkaus :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pakko vielä kysyä ennenkuin menen, mikä sua valvotti?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Mun on saatava jakaa tämän ihanan väsyneen oloni taustaa: laskin tuossa aamusella heränneeni yön aikana vähintään 10 kertaa...10 kerran jälkeen en enää jaksanut/viitsinyt murehtia heräämisiä, koska ei siitä olisi tullut kuin entistä väsyneempi mieli... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Tiskattu ja imuroitu..
sää oot ollut tosi ahkera, mää en oo sanut mitään "järkevää" aikaiseksi tänä aamuna :ashamed:
Joo, mutta ottakaamme huomioon, et tän kopin imuroi aika hätäseen, eikä aamutiskissä oo kun neidin pullot ja kahvikuppi ja aamupala välineet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jaahans, paska haisoo. Mää lähen vaipan vaihtoon ja nukutukselle. Moikka ihanaiset! :wave:
Paska haisee ja banjot soi, pieru perseessä kapinoi... :xmas:
hyh hyh..
Niinpä niin, tuo sisarrusrakkaus.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:uso tai älä meillä osui melkein jättipotti: 3 muksuista kuumeilee nuhaisena ja varsinkin viime yönä pääsi taas semmoisiin "vauva-ajan" fiiliksiin :saint: ...onneksi edes yksi neljästä pääsi aamulla kouluun lähtemään tokaisemalla, että sisaruksilta tuntuu löytyvän kaikki muut oireet paitsi peräpukamat, ah tuo sisarusrakkaus :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pakko vielä kysyä ennenkuin menen, mikä sua valvotti?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Mun on saatava jakaa tämän ihanan väsyneen oloni taustaa: laskin tuossa aamusella heränneeni yön aikana vähintään 10 kertaa...10 kerran jälkeen en enää jaksanut/viitsinyt murehtia heräämisiä, koska ei siitä olisi tullut kuin entistä väsyneempi mieli... :saint:![]()
Oot sie kaivannut meitä?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No onhan täällä..huh![]()
Menehän lepäilemään niin toivut. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Miun pittää mennä lepäilemmään ja sitten varmaan täytyy pistää uusi koneellinen päälle. :xmas: Onhan noita monen monta koneellista vielä pesemättä. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oot sie kaivannut meitä?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No onhan täällä..huh![]()
![]()
Ihkuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oot sie kaivannut meitä?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No onhan täällä..huh![]()
![]()
Joo :snotty:![]()
Miehet. :kieh: Hei, Voitko sää huomenna jo testata?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mua sit ärsyttää tuo rakas aviomies välillä niiin paljon..kun mulla on ollu kahtena aamuna oikein superhuono olo ja en oikein pääse vauhtiin nopeesti..ja tottakai sitäkin väsyttää kun on ollu myöhään töissä..mut tänäänkin mä koitin herätä niin se laski pojan lattialle ja meni takas maatekauheen hyvä homma tollanen yliaktiivinen 1v2kk itekseen tössöttämässä ympäri kämppää..ja kun mä sit kampesin itteeni ylös niin yks vaan kiukuttelee et kuinka sulla muka voi olla aina paha olo..no mistäs v..stä mä sen tiiän :snotty: