Anonyymit Allokkeet oy

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Huomenta vaan! :) Aamu alkoi ihan kivasti, pyykin pesulla.
Kukahan kumma niitä pyykkejään meille kantaa, kun pari päivää sitten pesin kolme koneellista ja nyt taas pyykkikaappi täys. :whistle:
Mää kans ihmettelen että mistä tuo kaikki pyykki ilmaantuu. Vaikka niska limassa peset, niin ikinä ei näy pyykkikorin pohjaa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
RÄKÄTAUTIA! Pojilla (ollut jo tovin) ja nyt mulla. Ei päästä vauvaa katsomaan (kotiutuivat eilen) sit loman aikana enää... :/

Mä en noussut sängystä Tuntiin,vaikka pojat olivatkin heränneet. Makasin vaan ja kärsin taudista, ja noi leikki... Hyi mua. Saavikaupalla paskaa tännepäin, FWG on vastuuton hulttio kun ei ollut puurokattilan vieressä jo 1h ENNEN kullannuppujen virkoamista.
Sut sais kivittää. :kieh: :D Pssst, meillei oo edes keitetty puuroa, saivat tyytyä leipään. :saint:

Niin sais. Mä olen ihan tämmönen |O Mut ei teilläkään siellä hyvin mene. LEIPÄÄ! Ohjekirjassani "Kuinka olla täydellinen äiti, emäntä, vaimo ja piika?" sanotaan, että aamuisin tulee keittää puuroa.
Auts, mää siirryn kivitettävien riviin. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mikäs sulla? :(

Mä söin eilen epähuomiossa ruokaa, jossa oli naudanlihaa. Yö menikin sitten valvoessa :headwall:

No, huomenna on joka tapauksessa se maitoaltistus, että eiköhän sitä saa senkin jälkeen muutaman yön valvoa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
B)

Kahvia ja kahvia...
Katos, sullon sama ruokavalio kuin mulla. :whistle:

Millais sää sen juat?

Mulla on oikeestaan maito ja sokeri kahvilla... :ashamed: :saint:
Oikeastaan mää juon maidon kahvilla, ainakin jos mieheltä kysytään. :D

Hei, löytyikö mieleistä ruokailuryhmää?

Tuolla se on navetalla vartoomassa pääsyä uuteen osotteeseen. Samalla sai pimu keiju maton huoneeseensa. Johka tosin muuttaa ehkä 5v päästä.. :whistle:
No mutta, onpahan jo matto valmiina. :D

Nii, kun mun mielestä on ihan sallittua sisutaa semmonen pikkunen trinsessa huone ihan valmiiksi odottamaan. Ukko ei oo ihan samaa mieltä.. :o

Mikäs sulla? :(

Mä söin eilen epähuomiossa ruokaa, jossa oli naudanlihaa. Yö menikin sitten valvoessa :headwall:

No, huomenna on joka tapauksessa se maitoaltistus, että eiköhän sitä saa senkin jälkeen muutaman yön valvoa :kieh:
:hug:

Mikäs on nyt pojan ihon kunto?

Kukahan kumma niitä pyykkejään meille kantaa, kun pari päivää sitten pesin kolme koneellista ja nyt taas pyykkikaappi täys. :whistle:
Mää kans ihmettelen että mistä tuo kaikki pyykki ilmaantuu. Vaikka niska limassa peset, niin ikinä ei näy pyykkikorin pohjaa. :o

Niinpä ja tänä aamuna poika sossasi jogurtilla paitansa ja pyyhki sitten vielä märällä luudulla. Aikoi vaihtaa paidan,mikä on sinänsä hyvä juttu, mutta olisi ensin syönyt sen jogurtin loppuun, jos olisi sattunut vielä lisää tiputtelemaan.
Noh, vaihtoi kuitenkin sen paidan.
Että pyykkiä tulee..

B)

Kahvia ja kahvia...

Millais sää sen juat?

Tuolla se on navetalla vartoomassa pääsyä uuteen osotteeseen. Samalla sai pimu keiju maton huoneeseensa. Johka tosin muuttaa ehkä 5v päästä.. :whistle:

Nii, kun mun mielestä on ihan sallittua sisutaa semmonen pikkunen trinsessa huone ihan valmiiksi odottamaan. Ukko ei oo ihan samaa mieltä.. :o
Outoja nuo miehet. :o Tartteeko uhata naulapyssyllä? :whistle:

mullakin vaan kahvia ja kahvia..eilen käytiin pojan kanssa ulkona tekemässä pieni lenkki.
painoa eilisaamuun -3kg..tiedä sitten onko nesteitä vai ei mutta kiva fiilis tuli silti.

Niinpä ja tänä aamuna poika sossasi jogurtilla paitansa ja pyyhki sitten vielä märällä luudulla. Aikoi vaihtaa paidan,mikä on sinänsä hyvä juttu, mutta olisi ensin syönyt sen jogurtin loppuun, jos olisi sattunut vielä lisää tiputtelemaan.
Noh, vaihtoi kuitenkin sen paidan.
Että pyykkiä tulee..
Pyykin tuloa ei voi estää... :whistle:

B)

Kahvia ja kahvia...

Millais sää sen juat?

Outoja nuo miehet. :o Tartteeko uhata naulapyssyllä? :whistle:

Selvästikkin. Se pääsee klo 14. et jos siihen mennessä oot täällä :D

Yäh..tarvis muka mennä tiskaamaan.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mullakin vaan kahvia ja kahvia..eilen käytiin pojan kanssa ulkona tekemässä pieni lenkki.
painoa eilisaamuun -3kg..tiedä sitten onko nesteitä vai ei mutta kiva fiilis tuli silti.
Täällä on näköjään useamallakin sama ruokavalio. :D

Onnee miinuksesta. :flower: :wave: Oli se nesteitä tai mitä hyvänsä, se on silti miinusta. :)

:hug:

Mikäs on nyt pojan ihon kunto?

Iho oli eilen aamulla vielä poikkeuksellisen hyvä, siis siitä poskesta. Ei se nyt ihan terve ole, mutta parani todella paljon kun jätin viljat pois. Tai siis kauraa en jättänyt, mutta muut viljat ensin. Eli nyt on pois maito, muna, vehnä, ohra, ruis, kala, nauta, selleri, palsternakka, luumu, sipuli ja olikohan vielä jotain :ashamed: Ei voi muistaa :xmas:

Syön pääasiassa gluteenitonta mysliä, mustikkakeittoa, kaurasämpylöitä, kesäkurpitsaa, perunaa ja riisiä ja lehtisalaattia. Ja gluteenittomia keksejä ja hilloa ja karkkia :ashamed:

acaziaryhma_6tuolia.jpg

Tommosen ryhmän mä haluun :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Vatkuli, moi! Just tulin kurkkaamaan palstaa. :wave:

allo :hug: kuis teidän aamu on lähtenyt käyntiin? meillä äiti on hieman väsynyt :ashamed:
Väsyä täälläkin, siis äidillä. Lapsille ei, ja en tiedä olenko siitä iloinen vai surullinen. :whistle: :D Kuopuksella ainakin riittää virtaa, käyttää sen tavaroiden levittämiseen ja sotkemiseen. Eli normaali, ihana poika. :heart: :D

Yhteistyössä