Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuis kauan sulla oli pissa rakossa?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tein...- :kieh:
No ei kai kauaa![]()
Perkule tää syö mua |O
joko
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuis kauan sulla oli pissa rakossa?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tein...- :kieh:
No ei kai kauaa![]()
Perkule tää syö mua |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuis kauan sulla oli pissa rakossa?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tein...- :kieh:
No ei kai kauaa![]()
Perkule tää syö mua |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Me mennään huomenissa kyläreissulle heti aamusta ja illalla kummityttö tulee meille kylään, joten palstailut taitaa jäädä vähiin![]()
Mulla on mitta täys tätä lihavuutta, pms-oireet pahimmillan, turvottaa niin prkleesti ja kaikki mättää :'( :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.
Kyllä mä nyt päätin että odotan sunnuntaihin..tai sitte en :snotty:
Noin mulle on ainakin neuvottu, että nelisen tuntia pissaamatta. Ja ohjeessakin luki niin. Normaalisti mää käyn pissalla kerran tunnissa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuis kauan sulla oli pissa rakossa?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tein...- :kieh:
No ei kai kauaa![]()
Perkule tää syö mua |O
eihän ne hormonit lisäänny vaikka miten pidättelisi...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Me mennään huomenissa kyläreissulle heti aamusta ja illalla kummityttö tulee meille kylään, joten palstailut taitaa jäädä vähiin![]()
Mulla on mitta täys tätä lihavuutta, pms-oireet pahimmillan, turvottaa niin prkleesti ja kaikki mättää :'( :kieh:
Tervetuloa joukkoon!
...sovit siis sakkiin vallan mainiosti!Kerho Turvonneet Tädit... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.
ok :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:eihän ne hormonit lisäänny vaikka miten pidättelisi...
Noin mulle on ainakin neuvottu, että nelisen tuntia pissaamatta. Ja ohjeessakin luki niin. Normaalisti mää käyn pissalla kerran tunnissa. :kieh:
Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Mäkin olen turvonnut täti.
ja koska mä erehdyin käyttämään mulle postissa tullutta ilmaisnäytelibresseä, muhun sattuu...
Vitun aloeverat tai mitänytolikaan |O
Apua...??
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.
Niin siis tein mä äsken, mut se oli nega
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
sovit meidän KTT-kerhoon oikein hyvin todellakin sitten..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattas varmaan noin alussa pantata pissaa se nelisen tuntia. Katos huomenna aamupissasta, tai perjantaina.
Niin siis tein mä äsken, mut se oli nega
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
no ei ne ainaskaan mullekaan sopineet ne vitun aloet ollenkaan.. :| kuumotti ja silleen koko elviira.. :| :snotty:
ja koska mä erehdyin käyttämään mulle postissa tullutta ilmaisnäytelibresseä, muhun sattuu...
Apua...??
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Apua...??
Kuusi tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä en voi olla pissamatta yli 4 h. Mulle sanottiin aikoinaan, että mieluten 6 h, kun esikoista odotin. :/
Mulla on pieni rakko.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä en voi olla pissamatta yli 4 h. Mulle sanottiin aikoinaan, että mieluten 6 h, kun esikoista odotin. :/
Mulla on pieni rakko.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Apua...??
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
sovit meidän KTT-kerhoon oikein hyvin todellakin sitten..![]()
Toi täti on muuten tuhoisa titteli. :| Olin vasta 13 (!!) kun joku äiti toi lastaan bussissa istumaan mun viereen ja sanoi "mee siihen tätin viereen istumaan". ...mä mikään täti silloin vielä ollu.... |O ...teinitytölle ikuisia traumoja... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuusi tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä en voi olla pissamatta yli 4 h. Mulle sanottiin aikoinaan, että mieluten 6 h, kun esikoista odotin. :/
Mulla on pieni rakko.Eihän kellään voi olla tuollainen rakko. :kieh: Ei ainakaan mulla... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Apua...??
ei kun jotain kamomilla-aloevera siteitä. ne hajustetut on alwaysin...
ihan kaamea kutina, kirvely ja punoitus :'( Aika paskoja siteitä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulla on kp 23/27..ovis oli mun mielestä kp 6-7 aikoihin