Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi hitossa niihin tarvii tunkea mitään ylimääräisiä tököttejä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Me mennään huomenissa kyläreissulle heti aamusta ja illalla kummityttö tulee meille kylään, joten palstailut taitaa jäädä vähiin![]()
Mulla on mitta täys tätä lihavuutta, pms-oireet pahimmillan, turvottaa niin prkleesti ja kaikki mättää :'( :kieh:
Tervetuloa joukkoon!
...sovit siis sakkiin vallan mainiosti!Kerho Turvonneet Tädit... :snotty:
Mäkin olen turvonnut täti.
ja koska mä erehdyin käyttämään mulle postissa tullutta ilmaisnäytelibresseä, muhun sattuu...
Vitun aloeverat tai mitänytolikaan |O
Apua...??
ei kun jotain kamomilla-aloevera siteitä. ne hajustetut on alwaysin...
ihan kaamea kutina, kirvely ja punoitus :'( Aika paskoja siteitä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Hellou mussut. Iltavuoro ohi, mä oon naatti. Poitsun sairaalajakso vetää musta jotenkin kaikki mehut, vaikka siellä mitään kovin ihmeellistä ookkaan tapahtunut... mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:meidät rinnastetaan rupisammakoihin :'( :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Me mennään huomenissa kyläreissulle heti aamusta ja illalla kummityttö tulee meille kylään, joten palstailut taitaa jäädä vähiin![]()
Mulla on mitta täys tätä lihavuutta, pms-oireet pahimmillan, turvottaa niin prkleesti ja kaikki mättää :'( :kieh:
Tervetuloa joukkoon!
ja koska mä erehdyin käyttämään mulle postissa tullutta ilmaisnäytelibresseä, muhun sattuu...
Apua...??
Helvata tätä naisen elämää :kieh: tää turvotus on ihan persiistä, samoin hormonit :'( mulla on pitkästä aikaa oikein itkufiilis kunnon kiukunpuuskien kans :'( :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miksi hitossa niihin tarvii tunkea mitään ylimääräisiä tököttejä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Apua...??
ihan kaamea kutina, kirvely ja punoitus :'( Aika paskoja siteitä :kieh:Voin vaan kuvitella sun kutinan ja kirvelyn nyt, auts.
On on, kovastikin. Niitäkin on joilla testi näyttää plussaa vasta kun menkat pari viikkoa myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulla on kp 23/27..ovis oli mun mielestä kp 6-7 aikoihin
Mutta onhan tässä siis vielä toivoa.:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulla on kp 23/27..ovis oli mun mielestä kp 6-7 aikoihin
Mutta onhan tässä siis vielä toivoa.:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Hellou mussut. Iltavuoro ohi, mä oon naatti. Poitsun sairaalajakso vetää musta jotenkin kaikki mehut, vaikka siellä mitään kovin ihmeellistä ookkaan tapahtunut... mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei kun jotain kamomilla-aloevera siteitä. ne hajustetut on alwaysin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miksi hitossa niihin tarvii tunkea mitään ylimääräisiä tököttejä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko ne niitä hajustettuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Tulin vaan pikaisesti elokuvan välillä toivottaan joka mussulle hyvää yötä ja aurinkoista huomista päivää :heart: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Apua...??
ihan kaamea kutina, kirvely ja punoitus :'( Aika paskoja siteitä :kieh:Voin vaan kuvitella sun kutinan ja kirvelyn nyt, auts.
jos mä laittaisin vauvanammeeseen kylmää vettä ja jääpaloja ja istuisin sinne :'(
Kirjoitin muuten aika vihaisen mailin libresselle |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei kun jotain kamomilla-aloevera siteitä. ne hajustetut on alwaysin...
Mä en ole uskaltanu niitä vielä koittaa.. Jotenkin ei tunnu uskottavalta, et se haju riittäis peittämään sen kivan menkkaveren hajun ja sit taas jos riittää, en usko, että yhdistelmätuoksu on kovinkaan herttainen... :x
Mikähän tuohon voisi auttaa? Varmaan just tuo amme vesi ja jääpalat. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:jos mä laittaisin vauvanammeeseen kylmää vettä ja jääpaloja ja istuisin sinne :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei kun jotain kamomilla-aloevera siteitä. ne hajustetut on alwaysin...
Mä en ole uskaltanu niitä vielä koittaa.. Jotenkin ei tunnu uskottavalta, et se haju riittäis peittämään sen kivan menkkaveren hajun ja sit taas jos riittää, en usko, että yhdistelmätuoksu on kovinkaan herttainen... :x
Mulle tuli postissa ilmaisnäytteitä. Noiden vissiin pitäisi saada ihmiset ihastumaan ja ostamaan...
usa:ssa myydään hajustettuja tamponeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:laitoikko et TEIJÄN SITEET ON PÄIN VITTUA |O |O
Hellou! :wave: Onko teillä poika sairaalassa?Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Hellou mussut. Iltavuoro ohi, mä oon naatti. Poitsun sairaalajakso vetää musta jotenkin kaikki mehut, vaikka siellä mitään kovin ihmeellistä ookkaan tapahtunut... mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mulle tuli postissa ilmaisnäytteitä. Noiden vissiin pitäisi saada ihmiset ihastumaan ja ostamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikähän tuohon voisi auttaa? Varmaan just tuo amme vesi ja jääpalat. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:jos mä laittaisin vauvanammeeseen kylmää vettä ja jääpaloja ja istuisin sinne :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mulle tuli postissa ilmaisnäytteitä. Noiden vissiin pitäisi saada ihmiset ihastumaan ja ostamaan...
Miksi oi, miksi![]()
Mä vihaan kaikkee hajustettua..no melki ainakin...
Miks pimpan pitäis tuoksua kamomillalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:laitoikko et TEIJÄN SITEET ON PÄIN VITTUA |O |O
Teki mieli mutta päätin olla asiallinen.
Siksi jätin laittamatta myös kuvan mun punoittavasta ja näppyläisestä alapäästä jonka kätilöt on kursineet kasaan ihan miten sattuu :ashamed: :kieh: :'( :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hellou! :wave: Onko teillä poika sairaalassa?Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Hellou mussut. Iltavuoro ohi, mä oon naatti. Poitsun sairaalajakso vetää musta jotenkin kaikki mehut, vaikka siellä mitään kovin ihmeellistä ookkaan tapahtunut... mutta silti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mulle tuli postissa ilmaisnäytteitä. Noiden vissiin pitäisi saada ihmiset ihastumaan ja ostamaan...
Miksi oi, miksi![]()
Mä vihaan kaikkee hajustettua..no melki ainakin...
Miks pimpan pitäis tuoksua kamomillalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:laitoikko et TEIJÄN SITEET ON PÄIN VITTUA |O |O
Teki mieli mutta päätin olla asiallinen.
Siksi jätin laittamatta myös kuvan mun punoittavasta ja näppyläisestä alapäästä jonka kätilöt on kursineet kasaan ihan miten sattuu :ashamed: :kieh: :'( :kieh: