Anonyymit Allokkeet oy

Minä en ole koskaan erikoisemmin pitänyt mahakommenteista, siis etenkään silloin kun en ole raskaana :whistle:
mutta en myöskään raskaana ollessani, mua ärsytti se, että muutuin julkiseksi mahaksi, jota
kaikki saavat vapaasti kommentoida ja monet tulivat koskettelemaan.
Kerran joku tuntematon nainen pysäytti kadulla ja halusi koskea esikoismahaani. Se ylitti mun reviirirajani.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Sillon kun odotin tuota keskimmäistä, meidän piti mennä miehen serkun tupareihin. Hänkin oli raskaana, ja kaikki olivat päivitelleet meille sitä, että kun hänellä on niiiiiiin valtava vatsa.

No, minä miehelle sanoi etukäteen, että en haluaisi mennä kun ovat sitten kommentoimassa minun ulkonäköäni. Otti päähän, kun ihmiset alkaen maalikaupan myyjästä johonkin helvetin messuesittelijöihin olivat ottaneet asiakseen päivitellä, että en voinut olla 2 kuukauden päässä lasketusta ajasta, kun olin niin helvetin iso ( jatkoivat vielä "ei minun vaimoni kyllä koskaan ollut noin valtava, voi jeesus sentään" :headwall: ) Mies vielä sanoi, että ei ne nyt niin töykeitä ole, että alkaisivat sua siellä juhlissa arvostella.

En päässyt edes ovesta sisälle, kun ensimmäinen miehen sukulaisista huusi että herran jumala, kyllä tää on ihan valtava, tulkaa nyt katsomaan että kuinka iso maha tällä on, ihan kauheeta :headwall: Myöhemmin illalla yksi näistä ihmisistä tuli minun viereeni, katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi painokkaasti miehen raskaana olevalle serkulle, että sinä et kyllä ole yhtään pöhöttynyt ja turvonnut |O :headwall:

Muoks, ja näitä ei siis sanottu mitenkään ihastellen tai hymyillen näitä kommentteja :|

:o pönttöjä niin pönttöjä :o muutenkin poruttaa joka asia..

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä en ole koskaan erikoisemmin pitänyt mahakommenteista, siis etenkään silloin kun en ole raskaana :whistle:
mutta en myöskään raskaana ollessani, mua ärsytti se, että muutuin julkiseksi mahaksi, jota
Kerran joku tuntematon nainen pysäytti kadulla ja halusi koskea esikoismahaani. Se ylitti mun reviirirajani.

puhut asiaa. :| koskettelu oli ihan kaameeta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
menee ihan norm.mitoituksen mukaan ja niissä on sellainen venuva resori vatsankohdalla.eli mahtuu erimahat. :D

Ok. ...enköhän mä sitten jotkut löydä. :D (mut jos nyt kuitenkin koittas selvitä vielä pari viikkoa... :snotty: )

lainaat sitten isännältä enshätään jotkut..miesten alkkarit on muuten hyviä,sitten kun oikein iisoo maha :)

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Ukon takapuoli on varmaan vaan puolet omastani... :snotty:

:D :hug: niin munkin ukolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Sillon kun odotin tuota keskimmäistä, meidän piti mennä miehen serkun tupareihin. Hänkin oli raskaana, ja kaikki olivat päivitelleet meille sitä, että kun hänellä on niiiiiiin valtava vatsa.

No, minä miehelle sanoi etukäteen, että en haluaisi mennä kun ovat sitten kommentoimassa minun ulkonäköäni. Otti päähän, kun ihmiset alkaen maalikaupan myyjästä johonkin helvetin messuesittelijöihin olivat ottaneet asiakseen päivitellä, että en voinut olla 2 kuukauden päässä lasketusta ajasta, kun olin niin helvetin iso ( jatkoivat vielä "ei minun vaimoni kyllä koskaan ollut noin valtava, voi jeesus sentään" :headwall: ) Mies vielä sanoi, että ei ne nyt niin töykeitä ole, että alkaisivat sua siellä juhlissa arvostella.

En päässyt edes ovesta sisälle, kun ensimmäinen miehen sukulaisista huusi että herran jumala, kyllä tää on ihan valtava, tulkaa nyt katsomaan että kuinka iso maha tällä on, ihan kauheeta :headwall: Myöhemmin illalla yksi näistä ihmisistä tuli minun viereeni, katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi painokkaasti miehen raskaana olevalle serkulle, että sinä et kyllä ole yhtään pöhöttynyt ja turvonnut |O :headwall:

Muoks, ja näitä ei siis sanottu mitenkään ihastellen tai hymyillen näitä kommentteja :|

:o pönttöjä niin pönttöjä :o muutenkin poruttaa joka asia..

No ihan samaa mieltä..tollanen on törkeetä :kieh:

Vaikka kyllä munkin mahaa päiviteltiin, tyylin taitaa olla vitoset tulossa |O mutta mä varmaan käänsin sen positiiviseks mielessäni :whistle:

Ja se oli ihanin kun yks sukulaisnainen ihasteli oikein suu vaahdossa että sä oot nyt niin siro :o musta ei kyllä siroo saa tekemälläkään, mutta kun maha oli valtava niin ite näytin pienemmältä :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Määkin oli niin ylpee isosta masusta..siis sillon kun siellä oli vielä asukas :whistle: melkein loukkaannuin jos joku ei sitä kommentoinut ts. ihaillut :snotty:
Mulle ei taas olis väliksi vaikkei mun pötsiä huomaiskaan. :whistle: Jokainen voi kuvitella että voin saada hieman ihmetystä osakseni, ei kai kukaan hullu halua kuutta lasta ihan vapaaehtoisesti. :xmas: Sitten kun lapsi on jo maailmassa, niin ihmetelkööt sitten. Mutta en nyt välttis jaksa mitään ihme kommentteja. :snotty:

:hug:

puhut asiaa. :| koskettelu oli ihan kaameeta..

No emmääkä siitä tykännyt

Mulle ei taas olis väliksi vaikkei mun pötsiä huomaiskaan. :whistle: Jokainen voi kuvitella että voin saada hieman ihmetystä osakseni, ei kai kukaan hullu halua kuutta lasta ihan vapaaehtoisesti. :xmas: Sitten kun lapsi on jo maailmassa, niin ihmetelkööt sitten. Mutta en nyt välttis jaksa mitään ihme kommentteja. :snotty:

Voit sitte vaikka ohjata päivittelijät suoraan Forssaan :D siis jos oon raskaana :D

:D Kulkaa kyllä meidän sukulaiset ja tuttavat sais olla meistä kiitollisia. ..aatelkaa nyt! Pitää edes joku jotain jännitystä ja mietittävää yllä niiden elämissä. Yhdellä lapsiluku, toisella pitää reknata laskettua-aikaa...
Nii-h, saisivat kiitellä meitä ihan kaksinkäsin. :saint: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mulla on jalassa äitiyshousut. Eikä ne ole edes mitenkään isot :'( :'( :'( |O

PRKLEEN KESKIVARTALOLIHAVUUS :ashamed:

mulle ei mahdu ees enään äitiyshousut |O :snotty:

syytä pesukonetta... niin muutkin tekee :D
Niin juuri. :D

Voit sitte vaikka ohjata päivittelijät suoraan Forssaan :D siis jos oon raskaana :D

:D Kulkaa kyllä meidän sukulaiset ja tuttavat sais olla meistä kiitollisia. ..aatelkaa nyt! Pitää edes joku jotain jännitystä ja mietittävää yllä niiden elämissä. Yhdellä lapsiluku, toisella pitää reknata laskettua-aikaa...
Nii-h, saisivat kiitellä meitä ihan kaksinkäsin. :saint: :laugh:

:laugh:

:hug: ...vaikka ei ole hirveen paljon helpompaa semmoisellakaan, jolla ylä- ja alakroppa on kuin eri ihmisestä... :ashamed: Ja tietty, jos yhtään lihoo, se ei tule yläkroppaan. Mutta alaosasto senkun tuplaantuu ja triplaantuu ja... :snotty:

mulle ei mahdu ees enään äitiyshousut |O :snotty:

syytä pesukonetta... niin muutkin tekee :D
Niin juuri. :D

:heart: kiitos.ootte ihkuja..hakee jäätelöä.. :p

Mun tekis mieli tehä nyt jo testi :kieh: ne oli niin prkl kalliita..mut kohta mä meen..hulluhulluhullu :kieh:
Kuinka paljon muuten maksoi? Mää tilasin netistä niitä halppiksia. :whistle:

25? 3kpl :o
Mutta superältsinhyviä..digitaalisia :xmas:

Multa on kaikissa raskauksissa kysytty useaan otteeseen, että olenko aivan varma, ettei lapsia ole kaksi tai kolme tulossa? :| siis siksi että olen ollut iso.
Kun mää ootin esikoista, niin silloisessa kotikaupungissa puhuttiin ihan varmana tietona että odotan kaksosia. :o

Mun tekis mieli tehä nyt jo testi :kieh: ne oli niin prkl kalliita..mut kohta mä meen..hulluhulluhullu :kieh:

Mä totesin saman. Kalliita. Ainakin apteekista ostettuna. :|

Mut onneks ne mammaksin tuli vähän halvemmiksi ...ainakin semmoiselle, jonka pitää saada tehdä useampi testi... :whistle:

25? 3kpl :o
Mutta superältsinhyviä..digitaalisia :xmas:
Mää en oo ikinä koklannut niitä digitaalisia, pitäisköhän nyt huvikseen ostaa ja testata. :laugh:

ja tee hei nyt..semmonen koe testi..katot muka,et osaatko suihkuttaa tikkuun oikein tai jotain :D :D :heart:

Mä totesin saman. Kalliita. Ainakin apteekista ostettuna. :|

Mut onneks ne mammaksin tuli vähän halvemmiksi ...ainakin semmoiselle, jonka pitää saada tehdä useampi testi... :whistle:
Eihän sitä yhdellä tule miksikään. :laugh:

Yhteistyössä