anopeista...millanen suhde teillä on omaan anoppiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ku mä en oikein tiedä,mä kyllä pidän sitä ihan ok.na,mutta tuntuu että se ei oo koskaan tykänny musta =( ja jaksaa kyllä välillä näyttää sen.tosi inhottavaa,oon ihan tosissani meinannu ottaa miehestä eron kun ottaa niin lujille tuntea olevansa niin epäkelpo.mies kuitenki "palvoo" äitiinsä eikä jaksa kuunnella/uskoa että musta ei tykkää..

Miten te tuutte anopin kanssa toimeen?

Ollaan lähestulkoon parhaat kaverit, asutaan viereisissä taloissa (välimatka 300m). Nähdään monta kertaa viikossa. On varmaan ainoa ihminen maailmassa, joka mun lisäkseni tietää miten ärsyttävä tuo poikansa osaa olla... ;)

Oikein kiva anoppi mulla on.
Nähdään liian harvoin, asuu eri paikkakunnalla. Ei puutu meidän asioihin. Mitä nyt aina puolustaa ja ylistää poikaansa, mutta eikös se olekin äitien tehtävä ;)

Anoppi on liikuttavan onnessaan meidän tulevasta vauvasta (=eka lapsenlapsi).

Meillä anoppi kohtelee meitä huonommin kuin muita ja teeskentelee onnellisen tietämätöntä asiasta.

Muiden lapsien perheille ostelee kaikennäköistä ja hoitelee lapset ja keittelee mehut ja syöttää lapsille marjat ja appi remontoi talot.

Jos tarvitsee itse apua, pyytää miestä.

Miehen äiti kuollut jo ennenkuin olin edes tutustunut nykyiseen mieheen. Exän äiti asui kaukana eikä ollut järin kiinnostunut meistä eikä lapsestamme,vaikka kyseessä ainoa lapsenlapsi olikin. Ja tämä ex-anoppikin jo nykyään kuollut.

Hyvin tullaan toimeen ja mukava anoppi on
midi.gif

Joskus on puuttunut liikaa meidän asioihin mutta on sanottu siitä hänelle ja on ottanut opiksi.

Yritän luoda aikanaan omiin miniöihini samanlaisen suhteen kuin minulla ja anopillani. Hän otti minut perheeseensä ja sukuunsa salaten varmasti suuren määrän ällistystä nuoruuteni ja monen muun asian takia, ja on kohdellut minua siitä asti kauniisti, ollut loputtoman ystävällinen, kannustanut opinnoissa, ammatissa ja kasvatuksessa.

Pelkään pahoin etten itse osaa aikanaan toimia vastaavalla, hänellä synnynnäisenä olevalla hienotunteisuudella, mutta onhan sitä ihanteita minullakin oltava.

Piika-äiti

Anoppi inhoaa minua, on sanonut huonoksi äidiksi ja kaiken mahdollisen mitä keksii.. Anopin alkoholiongelma on varmastikin syynä tähän, sillä olen sanonut etten tuo poikaani hänen luokseen mikäli humalassa on. Anoppi tähän vastasi ettei hänen alkoholinkäyttönsä ole yhtään haitallista verrattuna siihen etten imetä (syynä maidon tulon loppuminen). Eli ei aio lopettaa juomista meidän vauvan takia :'(

Mulla anopin kanssa on välit mennyt kokonaan katkolle. Anoppi kohtelee minua kuin ilmaa, jos jostain vähänkään negatiivisesta asiasta mainitsen hän ei edes kuuntele saatikka vastaa. Ovat olevinaan "hienoa" väkeä, paskanmarjat sanon minä! Appiukon kanssa välit vielä huonommat, just tuossa pari kk sitten semmoínen huutokonsertti oli meillä kun lainatiin heidän autoaan josta jouduimme maksamaan VUOKRAA!!!!??? Minusta ihan k-ä-s-i-t-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä. No..kukin taaplaa tyylilllään...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla anopin kanssa on välit mennyt kokonaan katkolle. Anoppi kohtelee minua kuin ilmaa, jos jostain vähänkään negatiivisesta asiasta mainitsen hän ei edes kuuntele saatikka vastaa. Ovat olevinaan "hienoa" väkeä, paskanmarjat sanon minä! Appiukon kanssa välit vielä huonommat, just tuossa pari kk sitten semmoínen huutokonsertti oli meillä kun lainatiin heidän autoaan josta jouduimme maksamaan VUOKRAA!!!!??? Minusta ihan k-ä-s-i-t-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä. No..kukin taaplaa tyylilllään...
Kuulostaa ihan mun anopiltani.. Viimeksi kun käytiin anoppilassa niin soitettiin että voisitteko ostaa pari purkkia tuttelia kun unohtui kotiin pojan eväät, anoppi osti ja näinkö pyysi sitten meidän maksamaan hänelle ne, ei kuulemma meidän pojalle mitään ilmaiseksi anna.. Pitääköhän meidän alkaa maksamaan pullastakin mitä siellä syödään?

En jaksa enää olla anopin ainaisen pilkan kohteena, yksinteen raskausarvistakin piti tulla ilkkumaan.. :ashamed: Meillä on miehen kanssa sovittu ettei enää käydä siellä ristiäisten jälkeen pitkään aikaan(tuskin koskaan kun aina humalassa on), ja ei ole kiva kun aina pahalla mielellä sieltä lähdetään.

Yhteistyössä