Anopin käytös..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä se ,(tätä tekstiä näköjään taas tulee). En aio enää välittää mitä hän ajattelee tai on ajattelematta. Minulle on oma perhe tärkeintä ja anoppi ei siihen kuulu. Jos hänestä tuntuu pahalle, se että mieheni sanoo meidän (minun ja mieheni) lasten edessä minua äidiksi niin tuntukoon. Kasvattakoon anoppi itsehillintää. Minä olen lasteni äiti ja sitä ei kukaan pysty multa pois viemään. On ollu mustasukkanen mulle siitäkin kun oon imettäny lapsiani vauvoina. Hänen mielestään imettäminen on inhottavaa. Siis imettäminen, sehän on lapsen etu!

Alkuperäinen kirjoittaja irvis:
Hankalampi juttu.minäkin maksaisin velan pois enkä sen koommin yhteyttä pitäisi. Antaisin käydä kylässä, onhan se lasten isoäiti, mutten noteeraisi koko akkaa itse mitenkään.Helpottaako jos sanon että näitä kettuanoppeja on muillakin?

On varmaan. Toivottavasti meistä tulee sitten joskus mukavia anoppeja. Itse ainakin haluiaisin olla sitten joskus mukava anoppi. On sitten kaikilla paljon mukavampaa.

mitä anoppeja. Pitää laittaa korvan taa nää jutut, itellä kun kolme pientä poikaa, ettei musta ikinä tuu samanlaista. En kyllä osaa kuvitella itseäni noiden anoppien kenkiin.

Mahtaakohan se olla syynä noilla poikiinsa takertuvilla äideillä, että he ovat pyhittäneet koko elämänsä "vain" lapsilleen? Että ovat tavallaan eläneet ainoastaan poikiensa kautta? Tiedä häntä, mutta sairastahan tuollanen jo on, ei siitä mihkään pääse.

Voimia ap:lle, nauti raskaudestasi!

Yhteistyössä