Anopin käytös..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohhoijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hohhoijjaa

Vieras
Lyhyesti: menimme kaksi viikkoa sitten naimisiin ja meillä uusperhe (molemmilla lapset ent suhteista), anopin kanssa kaikki mennyt suht hyvin tähän asti, mutta nyt oli täysin pojaltaankin tietämättäkin kutsunut mökilleen juhannusta viettämään lapsenlapsen lisäksi miehen ex-avopuolison sukua..? Aiemmin ollut todella lämpimät välit myös minun lapseeni ja meillä molempia kohdeltu aina tasa-arvoisesti, tällä kertaa kutsua toiselle lapselle ei kuulunut, siitä kauhea itku ja pahamieli. Aiemmin anoppi ei ole ollut kuin hyvän päivän-tuttu ex-puolison suvulle.

Nyt tilanne riistäytynyt käsistä puolin ja toisin. Anopin mielestä tämä on ihan normaalia.

Mielipiteitä?

Anoppi saa kutsua mökilleen keitä tahtoo. Ja jos haluaa välillä viettää (laatu)aikaa sen oman lapsenlapsen kanssa.
Nythän teillä on mahdollisuus keksiä jotain kivaa vain toisen lapsen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Volmiira
Siis korjaan - mökki myös mieheni. Mies ei myöskään tiennyt että hänen lapsensa menee mökille - alunperin oli sovittu että tulee meille. Mies ei olisi halunnut ex-puolisonsa sukua mökille.

Me aikuiset emme päässeet tänä vuonna mökille töiden vuoksi ja mies toivoi itse äidiltään että olisi ottanut mukaansa myös lapseni - valitsi kuitenkin mielummin miehen expuolison siskon (7v)

Siis korjaan - mökki myös mieheni. Mies ei myöskään tiennyt että hänen lapsensa menee mökille - alunperin oli sovittu että tulee meille. Mies ei olisi halunnut ex-puolisonsa sukua mökille.

Se nyt ihan se ja sama mitä miehesi haluaa. Anopilla kun on oikeus valita seuransa aivan itse. Vai äidinkö pitäisi poikaansa totella?

Oliko miehellä nyt lapsiviikonloppu? Jos ei, niin asiahan on ihan ok. Ja onko siitä haittaa, että lapsi viettää aikaa oman mummonsa ja sukulaistensa kanssa?

Täällä meillä oli paljon juhannus suunnitelmia lapsille oltiin n.3h töissä eilen ja tänään. Epäilen vahvasti että lapsikin olisi mielummin halunnut isälleen tulla, vaan eipä kukaan kysynyt; mieheltä tai pojalta.

Luulen ymmärtäneeni että ap:n miehen lapsen piti tulla isälleen. Isä oli pyytänyt ap:n anoppia ottamaan molemmat lapset mökille, joka ei anopille ollut sopinut ja kukaan ei muistanut kertoa lapsen isälle että lapsi onkin menossa mökille eikä isälleen. Kaupanpäällisiksi anoppi oli kutsunut lapsen tädin 7v mökilleen. Ap:n mies ei tykkää että mökille kutsutaan hänen tietämättään ex:n sukulaisia.

Jos olisin ap:n mies olisin avautunut äidilleni aiheesta. ja tulipahan anopin kanta kerralla selväksi. katsoisin ettei toiste tuollaista pääse tapahtumaan ilman että lapselta kysytään.

[QUOTE="vieraana";30023450]Luulen ymmärtäneeni että ap:n miehen lapsen piti tulla isälleen. Isä oli pyytänyt ap:n anoppia ottamaan molemmat lapset mökille, joka ei anopille ollut sopinut ja kukaan ei muistanut kertoa lapsen isälle että lapsi onkin menossa mökille eikä isälleen. Kaupanpäällisiksi anoppi oli kutsunut lapsen tädin 7v mökilleen. Ap:n mies ei tykkää että mökille kutsutaan hänen tietämättään ex:n sukulaisia.

Jos olisin ap:n mies olisin avautunut äidilleni aiheesta. ja tulipahan anopin kanta kerralla selväksi. katsoisin ettei toiste tuollaista pääse tapahtumaan ilman että lapselta kysytään.[/QUOTE]

Juuri näin. Mies avautui jo ja nyt kauhea härdelli päällä. En saa kuulemma käydä hakemassa MINUN ostamaani trampoliinia ja joitakin tavaroita minun oman sukuni mökille - olen kuulemma lapsellinen ja vain poliisien kanssa saan hakea :o

Voi luoja... miten ihmeessä lisääntymistä ei ole laitettu luvanvaraiseksi? Ei nyt ainakaan uusperheelliseksi olis kannattanut ruveta kun siihen ei teillä selvästi ole rahkeita.

Ymmärsin meinaa hänen puheistaan etten ole enää tervetullut sinne (miehen suuttumus kääntyi minun syykseni) niin haluaisin tavarani sieltä mm. Trampan jonka ostin lapsille yhteiseksi :(

Ymmärsin meinaa hänen puheistaan etten ole enää tervetullut sinne (miehen suuttumus kääntyi minun syykseni) niin haluaisin tavarani sieltä mm. Trampan jonka ostin lapsille yhteiseksi :(

Älä ole pikkumainen. Saat tavarasi varmasti sitten syksyllä, jos ei välit tosiaan parane.

Kirjoituksestasi en saanut mitään selvää, toivoisin että käyttäisit feikkinimiä jotta tarina olisi selkolukuinen, eikä tulisi kinoja väärinymmärryksestä.

Uusperhe vaatii aina lehmän hermoja ja joustamista, sekä joustamista, sekä ymmärrystä.

Yhteistyössä