Anopin lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirpakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu ihan siitä mitä aiotte ostaa ja onko lahja mieluinen/tarpeellinen! Me ostettiin puutarhakeinu isälleni, maksoi useamman satasen, mutta tiedettiin että tulee tarpeeseen niin raaskittiin. Mihinkään hopeapyttyyn en sellasta summaa laittais.

anopinjakkara.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
No riippuu ihan siitä mitä aiotte ostaa ja onko lahja mieluinen/tarpeellinen! Me ostettiin puutarhakeinu isälleni, maksoi useamman satasen, mutta tiedettiin että tulee tarpeeseen niin raaskittiin. Mihinkään hopeapyttyyn en sellasta summaa laittais.

No keinua nämäkin on ostamassa,sinällään ihan asiaa mutta kun rantasaunalla on kaks keinua niin en tiedä tartteeko uutta. Ja tässä on vielä sellainen juttu että minä järjestän juhlat,siivon ja laitan ruoat ja huolehdin tarjoilusta. Miehen sisarukset ei osallistu töihin mitenkään. Appiukko kyllä maksaa tarvikkeet!

Lahjan arvo on suhteessa muihinkin annettavaiin lahjoihin. Meillä on kaikille (paitti mukulalle) tavoitteena 50e per nuppi esim joululahjoihin. Se tarkoittaa mun osuudeksi 25e. Ostettiin anopille neljään pekkaan 70v synttärilahjaksi 200e lahja: pojat maksoivat suhteessa enemmän ja me miniät vähän vähemmän.

No musta on aika paha hinta. mä en kyllä todellakaan laittaisia sataa euroa johki keinuun joita on jo kaksi olemassa. Ostakaa kukkia, ne kuolee ajallaan eikä jää mitään "turhaa".

Yhteistyössä