Anopin ongelma :) (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Meillä syödään terveelisesti , ei silti olla omasta mielestä mitään "terveysterroristeja", osatan herkutellakin jopa roskaruualla ja makealla.
Lapset olivat anopin luona pari päivää ja mikään "ruoka" ei kuulemma kelvannut . Olin ihan ihmeissäni kun lapset syövät yleensä kaikkea tai ainakin edes maistavat vähän .
Kyselin tarkemmin että "no mitä tarjosit" .
Ei kelvanneiden listalla olivat: kuivakakku, pulla, kääretorttu, täytekakku ...
Selvästi oli anoppi loukaantunut kun ei lapsille maistunut mutta ...... ei se mun mielestä ole ongelma jos herkut ei maistu .
Lopulta paljastui että olivat oikeeta ruokaa syöneet hyvällä ruokahalulla mutta silti anoppi julkisesti valitteli että kun meidän lapsille ei sitten kelpaa mikään "ruoka" .

Älä sure. Hyvä vaan jos lapset ei ole niin makean perään. Anoppi toipuu kyllä.
Mun 2,5 v. lempiruokaa on parsakaali eikä se koskaan syö mitään leivonnaisia tai mehua vaikka sille tarjoaisikin.

Anoppi oli pettynyut, kun oli ajatellut lelliä lapsia herkuilla. Ihanaa, että ei kelvannut. Joutuu anoppikin miettimään muita huomionosoitustapoja. Ei kaiken hyvän tarvitse olla syötävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kaiken hyvän tarvitse olla syötävää.

Mielettömän hieno ajatus, oikeasti! :flower:

must toi on kans hyvin sanottu.

melkein olen anoppilassa iloinen siitä että pojalla vehnä- ja maitoallergia niin ei tuppaa sille kaikkee mahdollista nenän eteen. (mm tuntia ennen päivällistä kutsui meidät pihatalkoolaiset sisälle kahville ja valitteli ettei ole pojalle herkkuja.. mitähän se söis ruualla jos mussuttais keksejä ennen ruokaa.. erikoinen tapa..)

Yhteistyössä