Anopin suora puheisuus....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Oltiin eilen miehen siskon kylässä. Siellä tietenkin oli myös anoppi ja appi. Alusta alkaen anoppi ei hyväksynyt meidän liittoa.
Ollaan oltu 8 v naimisissa, 4 lasta. Olen aina pitänyt huolen siitä että olisin suht hyvässä kunnossa. Nytkin olen 159cm ja 65 kg. Olisi tarkoitus tiputtaa vielä jonkun verran kiloja ja kinteyttää vartaloa.

Istuttiin, juottiin kahvia niin anoppi siinä välissä ilmoittii: "H..uoraatko sinä?" Olin ihan shokissa, että anteeksi mitä. Kuulemaa olen melkein yhtä hyvässä kunnossa ennen lapsukaisia. Ja aina kun nainen pitää itsestään huolta, niin hän h...uoraa. Istuin siinä vähän aikaa ennen kun pystyin sanomaan sanaakaan. Sitten vaan nousin ylös ja lähdin lasten kanssa kotiin. Mies jäi sinne selvittämään.

On hyvä että mies puolustaa vaimoa.

Onko se niin, että jos miniä pitää itsestään huolta, niin hän h..uoraa, mutta jos oma tytär niin se on ihan normaalia?

no, voi #&%?$!* mikä anoppi :o! mä olisin sinuna täräyttäny tommosesta loukkauksesta jo nenään :kieh:
miten voi pokkana edes kysyä tommosta?
Toivottavasti sun mies sanoi suorat sanat äidilleen \|O !!!!

Mies aina puolusti minua. En epäile yhtään että anoppi sai kuulla mieheltäni kun lähdin pois.
Ei vaan ollut hyvä kuulla tämmöistä. Miehen sisko kehui miten hyvältä näytän ja miten hyvin sain kroppani takaisin. Mutta anoppi haukkui.

... ettei anoppi puhuisi itsestään. Olen huomannut, että jos ihmiset puhuvat tai keksivät tuollaisia juttuja muista ihmisistä aiheetta, niin useasti he jollain tapaa heijastavat omia kokemuksiaan ja kuvittelevat, että muutkin ovat samanlaisia.

... ettei anoppi puhuisi itsestään. Olen huomannut, että jos ihmiset puhuvat tai keksivät tuollaisia juttuja muista ihmisistä aiheetta, niin useasti he jollain tapaa heijastavat omia kokemuksiaan ja kuvittelevat, että muutkin ovat samanlaisia.

Törmäsin kauppassa anoppiin. Tervehdin.
Kovalla äänellä se vaan huusi: "Minulla ei ole mitään asiaa sinulle h.uora."
Vaan ei huomannut että mieskin oli mukana.
Sanoin miehelleni etten halua olla enään koskaan missään tekemisessä anopin kanssa. Mies soittii myöhemmin äidileen ja sanoi ettei hänellä ole mitään asiaa meidän taloon eikä me tulla sinne.

En ole kertakaan pettänyt miestäni. Ja jos minulla oli joku mies ennen kun tavattiin mieheni kanssa niin se on mennyttä.

Uusimmat

Yhteistyössä