Alkuperäinen kirjoittaja SVSIH:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Tänään käytiin miehen vanhemmilla kylässä ja anoppi kyseli poikaa (7vko) hoitoon ja sen jälkeen jutteli pojalle: "Sitten kun tulet mummolle, niin mummo opettaa sut syömään pullosta ja unohdat tissin kokonaan. Eihän pelkällä tissimaidolla kukaan kasva. " (Ja huom. pojalle on tullut 2kg painoa syntymästään, siis n. 280g/vko...)
Sit vielä sanoi minulle korvikkeiden olevan nykyään niin laadukkaita, että niitä kannattaa vitamiinien saannin varmistamiseksi syöttää :headwall:
Mä olen vieläkin järkyttynyt kuulemastani![]()
Ompas hölmö anoppi!
Meillä on lapset kasvanut hyvin pelkällä tissimaidolla... puolivuotiaana lähes 10kiloinen.
Taitaa olla kateellinen jos ei ole itse pystynyt imettämään. Vitamiinit ym vauva saa kun itse syöt monipuolisesti.
Ei kannata kuunnella tuollaisia. Sano anopille, jos antaa korviketa poika ei tule enää hoitoon... tms.
Ihan huvikseen kävin kurkkaamassa miehen neuvolakorttia. Sen mukaan häntä on imetetty 1kk. Hmm... oliskohan sillä mitään tekemistä tämän jutun kanssa???