lainaa sä appiukkoa joulunpyhiksi teille :xmas: , jos miehelle on äiti niin tärkeä! Kauanko muuten olette tunteneet appivanhempien kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Miksei ehdotus sinänsä voisi olla hyväkin? Ymmärrän kyllä anoppia. Ei siinä tarvitse olla mitään salaliittoa sinua vastaan. Eikö olisikin kiva olla ihan vaan vauvan kanssa? Ellei, niin ei sitten, mutta monen mielestä voisi ollakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mies esitti tän asian mulle vieläpä ehdotuksena - tosin tietoisena etten siihen suostu. vastasi mun tyrmistyneeseen ilmeeseeni et "no niin mä vähän ajattelinkin, ettet sä oikein tykkäis". mutta siis jos mulle asia ois ok, niin tuo ukko varmaan menis mielellään isompien lasten kanssa äitilleen... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Miksei ehdotus sinänsä voisi olla hyväkin? Ymmärrän kyllä anoppia. Ei siinä tarvitse olla mitään salaliittoa sinua vastaan. Eikö olisikin kiva olla ihan vaan vauvan kanssa? Ellei, niin ei sitten, mutta monen mielestä voisi ollakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Miksei ehdotus sinänsä voisi olla hyväkin? Ymmärrän kyllä anoppia. Ei siinä tarvitse olla mitään salaliittoa sinua vastaan. Eikö olisikin kiva olla ihan vaan vauvan kanssa? Ellei, niin ei sitten, mutta monen mielestä voisi ollakin.
jouluna??? haloo...
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:
viettäisitkö itse joulusi helvetin esikartanossa? mutta toisaalta tuota voisi kyllä ihan turvallisin mielin ehdottaa anopille, kun ei se mua sinne vahingossakaan huolisi. näkispä senkin, millä kiemurtelis itsensä vaikeasta tilanteesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Niin?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Miksei ehdotus sinänsä voisi olla hyväkin? Ymmärrän kyllä anoppia. Ei siinä tarvitse olla mitään salaliittoa sinua vastaan. Eikö olisikin kiva olla ihan vaan vauvan kanssa? Ellei, niin ei sitten, mutta monen mielestä voisi ollakin.
jouluna??? haloo...
Ihan kuin miehesi olisi havainnut, että olet väsynyt ja stressaantunut ja kaikilla olisi mukavampaa jos lepäisit vauvan kanssa kotona... Sorry nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:
viettäisitkö itse joulusi helvetin esikartanossa? mutta toisaalta tuota voisi kyllä ihan turvallisin mielin ehdottaa anopille, kun ei se mua sinne vahingossakaan huolisi. näkispä senkin, millä kiemurtelis itsensä vaikeasta tilanteesta...
juu, en tosissani kuvittellutkaan että sinne olisit tukka putkella menossa![]()
Mikä teidän perheen oma suunnitelma joulun varalle oli ennen anopin nyt jo kuuluisaa lausahdusta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mikä ihme hirviö anoppi voi edes ehdottaa tollasta |O |O