anoppi haluais miehen ja isommat lapset niille jouluksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi tuska!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies esitti tän asian mulle vieläpä ehdotuksena - tosin tietoisena etten siihen suostu. vastasi mun tyrmistyneeseen ilmeeseeni et "no niin mä vähän ajattelinkin, ettet sä oikein tykkäis". mutta siis jos mulle asia ois ok, niin tuo ukko varmaan menis mielellään isompien lasten kanssa äitilleen... :headwall:

Miksei ehdotus sinänsä voisi olla hyväkin? Ymmärrän kyllä anoppia. Ei siinä tarvitse olla mitään salaliittoa sinua vastaan. Eikö olisikin kiva olla ihan vaan vauvan kanssa? Ellei, niin ei sitten, mutta monen mielestä voisi ollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Miksei ehdotus sinänsä voisi olla hyväkin? Ymmärrän kyllä anoppia. Ei siinä tarvitse olla mitään salaliittoa sinua vastaan. Eikö olisikin kiva olla ihan vaan vauvan kanssa? Ellei, niin ei sitten, mutta monen mielestä voisi ollakin.

jouluna??? haloo...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies esitti tän asian mulle vieläpä ehdotuksena - tosin tietoisena etten siihen suostu. vastasi mun tyrmistyneeseen ilmeeseeni et "no niin mä vähän ajattelinkin, ettet sä oikein tykkäis". mutta siis jos mulle asia ois ok, niin tuo ukko varmaan menis mielellään isompien lasten kanssa äitilleen... :headwall:

äitinsä poika :whistle: Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:

No mutta, jos ajatus oli todella hyvässä sydämessä tehty niin siltikin todella ajattelematonta. Siis yksin jouluna!! Sanoisin ettei sovi suurimmallekaan osalle.

jouluna??? haloo...

Ihan kuin miehesi olisi havainnut, että olet väsynyt ja stressaantunut ja kaikilla olisi mukavampaa jos lepäisit vauvan kanssa kotona... Sorry nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:
Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:

viettäisitkö itse joulusi helvetin esikartanossa? mutta toisaalta tuota voisi kyllä ihan turvallisin mielin ehdottaa anopille, kun ei se mua sinne vahingossakaan huolisi. näkispä senkin, millä kiemurtelis itsensä vaikeasta tilanteesta...

Mulle jos tollasia ehdoteltais niin menisin varmaan kysymään et onks sil ehdottelijal kaikki kotona. Ja ainahan sitä voi sanoa, että todellakin haluatte olla rauhassa OMAN perheen kesken....

Musta olis kyllä mainio ajatus se, että menisit vauvan kanssa anoppilaan passattavaksi ja ukko hoitais isommille lapsille joulun :kieh:

viettäisitkö itse joulusi helvetin esikartanossa? mutta toisaalta tuota voisi kyllä ihan turvallisin mielin ehdottaa anopille, kun ei se mua sinne vahingossakaan huolisi. näkispä senkin, millä kiemurtelis itsensä vaikeasta tilanteesta...

juu, en tosissani kuvittellutkaan että sinne olisit tukka putkella menossa ;)
Mikä teidän perheen oma suunnitelma joulun varalle oli ennen anopin nyt jo kuuluisaa lausahdusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin?:

jouluna??? haloo...

Ihan kuin miehesi olisi havainnut, että olet väsynyt ja stressaantunut ja kaikilla olisi mukavampaa jos lepäisit vauvan kanssa kotona... Sorry nyt.

Hmm.. eli olisikohan niin, että oma napa paukkuu, koska se pieni lapsihan juuri väsyttää äitiä. Eli itse pääsis äitilleen täyshoitolaan ja jättää sen pienen lapsen kuin myös perheen äiden kotiin, ettei sitten äidillään herättele öisin häntä..

Eihän äiti helpolla pääsis yhtään, jos joutuu pientä vauvaa yksin hoitamaan ja oleen vielä yksin koko perhejuhlien ajan..

juu, en tosissani kuvittellutkaan että sinne olisit tukka putkella menossa ;)
Mikä teidän perheen oma suunnitelma joulun varalle oli ennen anopin nyt jo kuuluisaa lausahdusta?

ei olla sen kummemmin vielä puhuttu asiasta. tavallisesti käydään aattona mun vanhemmilla, jotka asuu lähellä. anoppi taas asuu 300 km:n päässä, joten siellä on sitten piipahdettu joulunpyhinä tai sit ne on käväisseet meillä jos ovat olleet joulun anopin siskolla tässä melko lähellä. mutta siis kotona ollaan pääasiassa vietetty joulut jo 10 vuotta.

Mää sinuna kutsuisin appiukon jouluna teille, jos tuollainen anoppi on. Sanot vaan, että anoppihan taitaa ihannoida rauhaa, niin saa sitten jouluna sitä kaipaamansa rauhaa...

Ja jos sanoo pahasti, niin tekee vastakysymyksenä, että tarkoittiko anoppi sitten hänelle sitä pahasti kun sitä kysyi sulta?

Tällasia anoppeja vaan riittää. Oma on samaa tyyppiä. Se on sitte tän joulun yksin kotona, kun miehen sisko lähtee perheineen Lappiin jouluksi (ollut niillä tavallisesti, mut nyt meni sukset ristiin siskon miehen kanssakin lopullisesti). Meille ei ole tervetullut, ei edes miehen mielestä.

Yhteistyössä