Anoppi kotona 7v vs. minun kotona oloni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisten päivän kunniaksi kuultua.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naisten päivän kunniaksi kuultua.

Vieras
Eli kuulin äsken mieheltä ettei minun kotona olosta ole mitään yhteiskunnallista hyötyä ja hän maksaa aina kaiken jne. Makaan vain kotona jne. ja helppoa elämää minulla, hänellä taas on raskasta jne.
Selvennettäköön että minä hoidan lapset ja kodin 24/7, ukko ei vaan auta tai tee vaikka pyytää. Nytkin olen kipeä ja ukko makaa krapulassa. Joka päivä minä herään, harrastuksiin en pääse. Olin jo sopinut pari harrastusta, ukko oli kuitenkin töissä, ilm.tahallaan, niin etten päässyt niihin. Itse käy väh.4krt vk harrastamassa ja vkl kavereiden kanssa. Ja todellakaan en pääse kavereiden kanssa minnekkää. En kahville , en juhlimaan. Jos jossain käyn on muksut aina mukana...lista on loputon,
Hänen äitinsä on ollut 7v kotona ja mies kunnioittaa häntä suuresti. Nykyäänkin appi on se joka maksaa oikeastaan kaiken ja anopin rahat jää omalle tilille. Hän siis itse sanoi kuinka arvokas äiti on jne. ja minä pelkkä paska. Töihin olen palaamassa, tenavat eivät ole silloin lähellekkään 3v.Koko tämän ajan olen kuunnellut sontaa kotona olemisesta jne. Ilmeisesti minulla ei ole mitään arvoa. Miksi hänen äidillään sitten on?Ukolla kyllä on ihan ok.tulot ja kaikki minun kh rahani laitan perheeseen. En saa vaatteita, parturikäyntejä tms. Joskus kirpparilta jotain. Tällä hetkellä hammaskipuja, ei ole varaa mennä, tai olisi jos mies maksaisi. Ed.illan viina rahat olisivat kattaneet väh.tuplasti ko.käynnin.

vierestä saan siis katsoa kun mies hankkii itselleen vaatteita, vaikkei olisi tarvettakaan..menee ja juhlii.Minä maksan kaikki lasten jutut. ...että jotka myös valittaa että jotkut menee töihin niin joidenkin on pakko jatkuvan haukkumisen takia. Raskas työ odottaa, en tiedä kuinka loppu sitten olen...koska tuskinpa ukko mitään tekemisiään muuttaa. Vielä en ole mikään ikäloppu, mutta olo on jotenkin vanha ja kulahtanut

Ja siis tokikaan minun kotona olosta ei ole mitn hyötyä muille...mutta kuvastaa siis ajatuksia minusta ... kiitos merileijona...ja jos joku tulee minua lyttäämään, niin tiedoksi vaan ette voi olla vastuussa toisen teoista ja sanoista...ja että tämä on ainut keino purkaa tuntoja.

Eikö tätä voinut arvata ennenkuin menitte yhteen, eikö mitään kelloja kilissy missään? Nyt sun ei auta muu kun pistää se ukko järjestykseen , älä alistu.

Naistenpäivän kunniaksi tai kunnioittaaksesi itseäsi, koita alkaa ajatella pikkuhiljaa itseäsi. Sinulla todella on arvoa ja onneksi lapsesi ainakin arvostavat sinua, kunhan kasvavat ja ymmärtävät... Mutta koitapa arvostaa itsekin, olet ansainnut sen. Kerro miehellesi tämä mitä kerroit meille, tai näytä vaikka tämä viestiketju.. Tee ukolle selväksi että käytös saa muuttua ja hänen on opittava arvostamaan sinua tai muuten saa arvostaa tyhjää kotia johon töistä palaa.

Voimia! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tätä voinut arvata ennenkuin menitte yhteen, eikö mitään kelloja kilissy missään? Nyt sun ei auta muu kun pistää se ukko järjestykseen , älä alistu.

Katso kohta 09:49.
Ja todellakaan ei ollut mitään merkkejä tälläisestä. Silloin sain esim.naisten päivänä kukkia + vei syömään

Oletko ollut 7v töissä putkeen vai oletko ollut välillä töissä, siis silloin kun teillä on ollut jo lapsia? Meillä mies nimittäin huomasi kuinka hyödyllistä oli kun olin kotona, enkä töissä, kun välillä olen ollut joko opiskelemassa tai töissä. Kun olin kotona, ei miehen tarvinnut keretä lapsia hoidosta hakemaan, eikä juurikaan kotitöitä tekemään, lämminruoka odotti yleensä töistä palaavaa. Seuraavana kertoina kun olen kotona taasen ollut, on ukkokin osannut arvostaa sitä paljon enemmän.

Ja niin, työstänkin ajatusta lähdöstä..mutta huolettaa ajatus että hän muka tapaisi lapsia, kun nytkään ei osallistu millään tavalla.Ei kai kukaan tuollaisen kanssa olisikaan jos heti jo aluksi näyttäisi millainen pas.. tulee olemaan tulevaisuudessa

noh, kuka sua käskee kattelee tollasta ukkoa? voisit itse vilkasta peiliin ku annat kohdella itseesi noin :(
En ymmärrä mitä se auttaa sun elämää että kerrot täällä tasan saman virren ku joka pvä joku muukin alistettu nainen? :/ saat halauksia ja myötätuntoa mutta ei se muuta sun elämää miksikään..Ota ero, muuta pois ja aloita parempi elämä. Piste. Tai sitten jäät ja kärsit..
Tiedän tän ite omasta kok. ku oma isäni oli skitsofreeniaa sairastava ja hiton väkivaltainen äitiä kohtaan, ampui kerran niin et äiti meinas kuolla, puukotti pari kertaa niin et äitel toinen korva kuuro ym. ym. silti katteli 10 vuotta samaa touhua, ja anto meidän lastenki kattoa..
Mulla aikanaan oli asiat exän kans ihan vituillaan, meidän elämä oli yhtä helvettiä jonkun aikaa, en tiedä mikä sille tuli, mut rupes ryyppään ja kiskoon lääkkeitä ja rellestään, me tapeltii noista samoista asioista joka v***un päivä! kotityöt, lastenhoito, rahamenot ym..
Annoin sille 3 mahdollisuutta, ei ottanut mua tosissaan niin 3:nnen jälkee lensi äijä ja tavarat pihalle :headwall: ei sen vaikeempaa ole.

siis laita ukko äitilleen asumaan.

mene ja osta kukka.SINÄ olet kaikkein arvokkain Sinulle..ja lapsille..

ei varmaan helppoa olisi mutta jos minulla olisi tuollainen tilanne niin se olisi finito..

tai no..minulla oli tuollainen tilanne, sillä erotuksella että minun mies pitkän ja hiljaisen puheen jälkkeen muuttui ihan kokonaan..jätti alkon pois kokonaan, lopettanut tupoakankin.. siivoaa ja tiskaa, kokkaa ja silittääkin..leikkii laspsien kanssakin..

ja ihan vaan siksi että oli hitusen kaiketi arvostusta minulle.

kukkia en saa, ne kun miehen mielestä haisee pahalle.

olkoon, menen vaikka päiväunille.

:hug: onnea naistenpäivänä sinulle

Mä jättäisintuollaisen miehen. Siis jos hän ei kotonaoloaikanani suostuisi kustantamaan perusasioita kuten terveydenhuoltoani ja (edes jotain huokeaa) kampaajaa.

Minäolen kotona, ja mies on yrittänyt pari kertaa napista rahasta. Ilmoitin hänelle menettäväni kuukaudessa hiukan vajaan kolmen tonnin palkkani, joten oma uhraukseni on miestä isompi. Sanoin myös, että pistetään lapsi tarhaan, jos maksaminen ei kiinnosta. Lapsen sairastelun takia kotonaolot, hoitoonviemiset+haut sekä kotityöt ilmoitin työhönpaluuni jälkeen menevän puoliksi. Mies lopetti hyvin äkkiä rutinan.

Eli lataa sille miehellesi faktoja pöytään ja opeta kunnioittamaan työpanostasi. Noin ilkeää anoppia en edes ottaisi tosissaan.Kärsii varmaan itse eniten myrkyllisyydestään.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
noh, kuka sua käskee kattelee tollasta ukkoa? voisit itse vilkasta peiliin ku annat kohdella itseesi noin :(
En ymmärrä mitä se auttaa sun elämää että kerrot täällä tasan saman virren ku joka pvä joku muukin alistettu nainen? :/ saat halauksia ja myötätuntoa mutta ei se muuta sun elämää miksikään..Ota ero, muuta pois ja aloita parempi elämä. Piste. Tai sitten jäät ja kärsit..
Tiedän tän ite omasta kok. ku oma isäni oli skitsofreeniaa sairastava ja hiton väkivaltainen äitiä kohtaan, ampui kerran niin et äiti meinas kuolla, puukotti pari kertaa niin et äitel toinen korva kuuro ym. ym. silti katteli 10 vuotta samaa touhua, ja anto meidän lastenki kattoa..
Mulla aikanaan oli asiat exän kans ihan vituillaan, meidän elämä oli yhtä helvettiä jonkun aikaa, en tiedä mikä sille tuli, mut rupes ryyppään ja kiskoon lääkkeitä ja rellestään, me tapeltii noista samoista asioista joka v***un päivä! kotityöt, lastenhoito, rahamenot ym..
Annoin sille 3 mahdollisuutta, ei ottanut mua tosissaan niin 3:nnen jälkee lensi äijä ja tavarat pihalle :headwall: ei sen vaikeempaa ole.

:hug: Eipä oo helppoa sunkaan elämä ollut.. Mä oon ihan samaa mieltä..ukko pellolle. Ap kirjoitti et jossei isä sit halua ottaa/tavata lapsia ollenkaan. Sekö on syy jäädä tollaseen suhteeseen? Ehkä ne lapsetkin ansaitsee jotain ihan muuta? Sun elämä helpottuu kummasti kun ei oo ukko loukkaamassa. opit kunnioittamaan itseäsi. Lisäksi ei tarvi olla ruoka silloin kun mies haluaa, ei oo sen sotkuja siivottavana jne jne.. Rahaakin saisit varmasti enemmän. Ap onko sulla poikia? Ne ottaa isältään varmasti hyvän mallin :(

Uusimmat

Yhteistyössä