L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
< ja 3 eli <3Mistä semmosia sydänhymiöitä saa..
Minusta ei ole yhtään outoa, että äiti rakastaa omaa lastaan, vaikka lapsi valitsisikin puolisokseen ihmisen, jota tämä äiti elikä anoppi ei voisi edes sietää.Teistä ei ole siis YHTÄÄN outoa että anoppi suhtautuu nuivasti minuun, ei ole kiinnostunut lapsenlapsestaan (saati että osoittaisi hänelle jotain sydämiä), mutta AIKUISELLE pojalleen lähettelee heti aamutuimaan sydämiä.
Teistä siis ihan normikuvio, selvä.
Ja täälä jo sanottiin että ehkä vika on minussa kun välit ei ole mitä parhaimmat, no ei ole. Anoppi on fanaattinen uskovainen ja sitä mieltä että naisen tehtävä on "passata" miestä, ja kun poikansa valitsi erilaisen naisen (olen ateisti, uskon tasa-arvoon, käyn töissä enkä ole vannoutunut kotiäiti jne..) se tuli selväksi monella tapaa, etten ole mieleen.
Ja ihan sekin että musta on erikoista kun on pieni lapsenlapsi joka sitä rakkautta kaipaisi eikä aikuinen poika, niin miksi ei halua sen kummemmin tutustua tähän lapsenlapseen vaikka olen yrittänyt siihen mahdollisuuksia tarjota.
Eri asia jos lapsenlapsikin saisi rakkautta osakseen niin ehkä ymmärtäisin paremmin tuon, mutta nyt lähinnä ällöttää.
Teistä ei ole siis YHTÄÄN outoa että anoppi suhtautuu nuivasti minuun, ei ole kiinnostunut lapsenlapsestaan (saati että osoittaisi hänelle jotain sydämiä), mutta AIKUISELLE pojalleen lähettelee heti aamutuimaan sydämiä.
Teistä siis ihan normikuvio, selvä.
Ja täälä jo sanottiin että ehkä vika on minussa kun välit ei ole mitä parhaimmat, no ei ole. Anoppi on fanaattinen uskovainen ja sitä mieltä että naisen tehtävä on "passata" miestä, ja kun poikansa valitsi erilaisen naisen (olen ateisti, uskon tasa-arvoon, käyn töissä enkä ole vannoutunut kotiäiti jne..) se tuli selväksi monella tapaa, etten ole mieleen.
Ja ihan sekin että musta on erikoista kun on pieni lapsenlapsi joka sitä rakkautta kaipaisi eikä aikuinen poika, niin miksi ei halua sen kummemmin tutustua tähän lapsenlapseen vaikka olen yrittänyt siihen mahdollisuuksia tarjota.
Eri asia jos lapsenlapsikin saisi rakkautta osakseen niin ehkä ymmärtäisin paremmin tuon, mutta nyt lähinnä ällöttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25770761:Minusta ei ole yhtään outoa, että äiti rakastaa omaa lastaan, vaikka lapsi valitsisikin puolisokseen ihmisen, jota tämä äiti elikä anoppi ei voisi edes sietää.
Lisäsin edelliseen kirjoitukseeni omakohtaisen kokemuksen uskovaisesta anopista. Mun oma uskoni on onneksi sellainen, että se ei kiellä muiden jumalien olemassaoloa eikä muutenkaan kovin paljon rajoita elämääni.Taidat olla itse pohjimmiltasi vaan samanlainen käärme. Säkin aiot siis rakastaa vaan lastasi ja lähetellä sydämiä, mutta et aio olla kiinnostunut lapsenlapsestasi? Tuet perhettä lähettemällä sydämiä vaan sille omalle lapselles, mutta muuten suhtaudut nuivasti?
Taidat olla itse pohjimmiltasi vaan samanlainen käärme. Säkin aiot siis rakastaa vaan lastasi ja lähetellä sydämiä, mutta et aio olla kiinnostunut lapsenlapsestasi? Tuet perhettä lähettemällä sydämiä vaan sille omalle lapselles, mutta muuten suhtaudut nuivasti?
Mä ymmärrän sen, että olet katkeroitunut suhteessasi anoppiisi. Mutta anoppisi on silti miehesi äiti ja äideillä on oikeus rakastaa lapsiaan riippumatta siitä, miten katkeroituneita näiden puolisot ovat.Hyvä jos sulla ei menis hermot ihmiseen, joka monta vuotta vihjailee sopivin väliaikoin jotain ikävää, ja kun olet pahasti univelkainen koliikkivauvasi kanssa niin anoppi vähättelee ja kyselee mieheltäni että olenko tehnyt hänelle ruokaa niin että maha on tullut täyteen jne....minun olo ei kiinnostanut yhtään vaikka olin vauvasta käytännössä yksin vastuussa ja tein vielä kaikki kotityöt. Huolehti vaan kultamussukkapojan syömisistä. Edes vauvan kuulumiset ei niin kiinnosta. Kyllä se saattaa hieman katkeroittaa, sorry vaan!!
Hyvä jos sulla ei menis hermot ihmiseen, joka monta vuotta vihjailee sopivin väliaikoin jotain ikävää, ja kun olet pahasti univelkainen koliikkivauvasi kanssa niin anoppi vähättelee ja kyselee mieheltäni että olenko tehnyt hänelle ruokaa niin että maha on tullut täyteen jne....minun olo ei kiinnostanut yhtään vaikka olin vauvasta käytännössä yksin vastuussa ja tein vielä kaikki kotityöt. Huolehti vaan kultamussukkapojan syömisistä. Edes vauvan kuulumiset ei niin kiinnosta. Kyllä se saattaa hieman katkeroittaa, sorry vaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25771162:Mä luulen ymmärtäväni. Ap toivoisi, että hän olisi anopilleen mieleinen miniä ja anoppi kiinnostunut lapsenlapsestaan. Koska näin ei ole, ap toivoisi, että anoppi ei olisi kiinnostunut omasta lapsestaankaan. Ap tavallaan toivoo, että hänen miehensä kokisi äitinsä taholta samaa välinpitämättömyyttä ja negatiivista suhtautumista kuin mitä hän itse kokee anoppinsa taholta. Tietyllä tavalla ymmärrän tämän, koska on aika ikävää huomata olevansa ei-toivottu ja samalla huomata toisen olevan hyvinkin rakastettu. Koska anoppiaan ei voi muuttaa, voi oman mielipahansa estääkseen muuttaa vain itseään. Pitää entistä enemmän yhteyttä omiin vanhempiinsa ja iloita siitä, että omalla lapsella on ainakin ne äidin puolen isovanhemmat. Kyllä mäkin joskus aiemmin surin sitä, että kuopuksella oli isovanhempina vain mun vanhempani, mutta niin se vaan oli ja siihen oli tyytyminen. Ja löytää elämästä kaikkea kivaa ilman lapseni isän puolen isovanhempia. Katkeruus myrkyttää sydämen ja pidemmän päälle myös lapsen sydämen, joka taas on täysin syytön sen enempää isoäitinsä kuin äitinsäkään tekoihin tai ajatuksiin.
Äidistään huolimatta miehesi on valinnut vaimokseen ja lastensa äidiksi juuri sinut. Varmasti miehesi on tiennyt tai ainakin aavistanut, että et tule olemaan anopillesi mieleinen miniä. Siitä huolimatta miehesi on rakastanut sinua niin paljon, että on sinut halunnut. Arvosta ja kunnioita sitäOlet oikeassa. Kiitos, sain tästä näkökulmaa ja mietittävää. Mutta ihan oikeassa olet tuosta ärtymisen syystä, ihan totta se on.