V
"vieras"
Vieras
Anopin piti tulla pitkästä aikaa käymään meillä viikonloppuna ihan päivävierailulle(asutaan samassa kaupungissa). Sanoi tekevänsä kaikille valmiiksi ruokaakin joka lämmitetään sitten meillä. Lapsi odotti mummoa kovasti, mutta lauantaina mummo sitten ilmoitti ettei pääsekään kun hänellä on tosi iso työjuttu hoidettavana ja häntä painostetaan hoitamaan se asia heti. Suruhan siitä tuli lapselle ja mies oli nyreissään mummolle, mutta ei sanonut sille mitään. Itse olin varautunut siihen, että mummo tuo kohta sen ruoan ja piti sitten itse alkaa tehdä pikana jotain kun lapsi sanoi, että on kova nälkä. No eipä siinä sen enempää ja vietettiin kiva loppupäivä perheen kesken. Seuraavana päivänä anoppi soitti miehelleni ja kävi ilmi että se oli valehdellut päin naamaa miksi ei tullut. Ei varmaan muistanut mitään mitä oli sanonut ed. päivänä(liekö ollut niin kännissä tms.), mutta se oli ollut shoppailemassa, kampaajalla ja ties missä koko sen edellisen päivän ja sitten oli ottanut tuttavansa tuttavan koirat yökylään luokseen ja hehkutti miten ihania ne koirat oli! Kysyin sitten mieheltäni joka oli puhelimessa, että mites ne työhommat mummolla meni niin totesi vaan ettei niitä ollutkaan.
Eli eipä paljoa huvittanut tavata lapsen lastaan ja tuntemattoman koiratkin oli tärkeämpiä!
Risoo niin paljon sen käytös jo muutenkin kun aina pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Olen huomannut jo miehenikin suutahtaneen sille jostain eli voin vain arvailla mitä se on sanonut. Joku aika sitten anoppi suunnitteli miehelleni "puolivitsinä" uutta vaimoa.
Eli eipä paljoa huvittanut tavata lapsen lastaan ja tuntemattoman koiratkin oli tärkeämpiä!
Risoo niin paljon sen käytös jo muutenkin kun aina pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Olen huomannut jo miehenikin suutahtaneen sille jostain eli voin vain arvailla mitä se on sanonut. Joku aika sitten anoppi suunnitteli miehelleni "puolivitsinä" uutta vaimoa.