Anoppi petti lapsen ja valehteli meille syynkin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Anopin piti tulla pitkästä aikaa käymään meillä viikonloppuna ihan päivävierailulle(asutaan samassa kaupungissa). Sanoi tekevänsä kaikille valmiiksi ruokaakin joka lämmitetään sitten meillä. Lapsi odotti mummoa kovasti, mutta lauantaina mummo sitten ilmoitti ettei pääsekään kun hänellä on tosi iso työjuttu hoidettavana ja häntä painostetaan hoitamaan se asia heti. Suruhan siitä tuli lapselle ja mies oli nyreissään mummolle, mutta ei sanonut sille mitään. Itse olin varautunut siihen, että mummo tuo kohta sen ruoan ja piti sitten itse alkaa tehdä pikana jotain kun lapsi sanoi, että on kova nälkä. No eipä siinä sen enempää ja vietettiin kiva loppupäivä perheen kesken. Seuraavana päivänä anoppi soitti miehelleni ja kävi ilmi että se oli valehdellut päin naamaa miksi ei tullut. Ei varmaan muistanut mitään mitä oli sanonut ed. päivänä(liekö ollut niin kännissä tms.), mutta se oli ollut shoppailemassa, kampaajalla ja ties missä koko sen edellisen päivän ja sitten oli ottanut tuttavansa tuttavan koirat yökylään luokseen ja hehkutti miten ihania ne koirat oli! Kysyin sitten mieheltäni joka oli puhelimessa, että mites ne työhommat mummolla meni niin totesi vaan ettei niitä ollutkaan.
Eli eipä paljoa huvittanut tavata lapsen lastaan ja tuntemattoman koiratkin oli tärkeämpiä!
Risoo niin paljon sen käytös jo muutenkin kun aina pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Olen huomannut jo miehenikin suutahtaneen sille jostain eli voin vain arvailla mitä se on sanonut. Joku aika sitten anoppi suunnitteli miehelleni "puolivitsinä" uutta vaimoa.

Inhottavaa että lapsellekin pitää valehdella. Ehkä jatkossa kannattaa vaan lapsellekin sanoa, että katsotaan nyt tuleeko mummo tms. eli ei niin hirveästi sitten turhaan odottele. Ehkä itse jättäisin tapaamiset hyvin minimiin ja odottaisin kyllä anteeksipyyntöä tommosesta käytöksestä.

Kuulostaa tutulta. Meilläkin anoppi on tehnyt monta oharia, eri tekosyillä viime tipassa. Ilmeisesti aina syy on oikeasti ollut alkoholi, meille kun pitäisi tulla autolla.

[QUOTE="vieras";23408851]Anopin piti tulla pitkästä aikaa käymään meillä viikonloppuna ihan päivävierailulle(asutaan samassa kaupungissa). Sanoi tekevänsä kaikille valmiiksi ruokaakin joka lämmitetään sitten meillä. Lapsi odotti mummoa kovasti, mutta lauantaina mummo sitten ilmoitti ettei pääsekään kun hänellä on tosi iso työjuttu hoidettavana ja häntä painostetaan hoitamaan se asia heti. Suruhan siitä tuli lapselle ja mies oli nyreissään mummolle, mutta ei sanonut sille mitään. Itse olin varautunut siihen, että mummo tuo kohta sen ruoan ja piti sitten itse alkaa tehdä pikana jotain kun lapsi sanoi, että on kova nälkä. No eipä siinä sen enempää ja vietettiin kiva loppupäivä perheen kesken. Seuraavana päivänä anoppi soitti miehelleni ja kävi ilmi että se oli valehdellut päin naamaa miksi ei tullut. Ei varmaan muistanut mitään mitä oli sanonut ed. päivänä(liekö ollut niin kännissä tms.), mutta se oli ollut shoppailemassa, kampaajalla ja ties missä koko sen edellisen päivän ja sitten oli ottanut tuttavansa tuttavan koirat yökylään luokseen ja hehkutti miten ihania ne koirat oli! Kysyin sitten mieheltäni joka oli puhelimessa, että mites ne työhommat mummolla meni niin totesi vaan ettei niitä ollutkaan.
Eli eipä paljoa huvittanut tavata lapsen lastaan ja tuntemattoman koiratkin oli tärkeämpiä!
Risoo niin paljon sen käytös jo muutenkin kun aina pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Olen huomannut jo miehenikin suutahtaneen sille jostain eli voin vain arvailla mitä se on sanonut. Joku aika sitten anoppi suunnitteli miehelleni "puolivitsinä" uutta vaimoa.[/QUOTE]

taidan muistaa sut tosta anopin "uusi vaimo" jutusta. Kirjottelitko täällä myös joku aika sitten tosta sun kamalasta anopistas? Kannatais varmaan lopettaa joksikin aikaa kokonaan yhteydenpito mummoon ainakin teiltä päin. Voiskohan sillä olla jotain vaikutusta tohon käytökseen? Eli siis miehes ei myöskään ottais mitään yhteyttä äitiinsä.

Tosi kurjaa tuollainen. Jos anopilla on ongelmia alkoholin kanssa (viittaan siihen, kun sanoit "liekö ollut niin kännissä tms"), vastaavaa valehtelua ja "unohtelua" tulee varmasti vielä vastaan. Kannattaa siis olla varuillaan, eikä esim. kertoa lapselle kauheasti etukäteen mummon mahdollisesta vierailusta. Voi pientä..

[QUOTE="tiina";23409213]taidan muistaa sut tosta anopin "uusi vaimo" jutusta. Kirjottelitko täällä myös joku aika sitten tosta sun kamalasta anopistas? Kannatais varmaan lopettaa joksikin aikaa kokonaan yhteydenpito mummoon ainakin teiltä päin. Voiskohan sillä olla jotain vaikutusta tohon käytökseen? Eli siis miehes ei myöskään ottais mitään yhteyttä äitiinsä.[/QUOTE]

Joku aika sitten kirjoitin tuosta uusi vaimo jutusta. Jotain olen kirjoittanut muutakin anoppiin liittyvää. Pakko näitä asioita on päästää ulos vaikka tätä kautta. Kaikkeni kun yritän, että edes jotenkin tultais toimeen, mutta ei vaan taida toimia:( Jos oltaisiin vaan miehen kanssa kaksin niin en varmaan pitäisi yhteyttä anoppiin.
Nyt anoppi pitää vähän liikaakin yhteyttä mieheeni. Soittelee päivittäin-siis joka ikinen päivä ja ei sillä mitään asiaa edes ole.