Kyllä on kauhee anoppi, ei millään pahalla.. Ei omakaan anoppi parhaasta päästä oo, mutta väleissä kuitenkin ollaan.. Kirjotinkin yhdellä foorumilla omasta anopistani pienen pätkän ja liitän sen tähän.. Ei ehkä niin paha kuin ap:n anoppi, mutta sitä mietin kun lapsi syntyy (odotan esikoista), että kuinka paha omastani tulee :|
Mulla ainakin ihan hirveetä touhua koko ajan, ku paapoo avokkiani jatkuvasti.siis meillähän juttu meni niin, että asumme siis anoppimme talossa, mutta anoppi itse asuu toisella paikkakunnalla. Siis homman nimi on se kun joka ikinen päivä sen on pakko soittaa avokille, vaikka minkäännäköistä syytä ei ole, ja käy todella usein täällä ja alkaa hääräämään kaikkee omaansa, tiskaa, välillä myös pyykkiä. Yksikin kerta kävi meidän makuuhuoneen komerosta hakemassa puhtaat pyyhkeet vessaan kun niitä sillä sekunnilla siellä ei ollut kun ne juuri sieltä olin pesuun vienyt. olemme myös ostaneet uusia kodinkoneita säästörahoillamme, ja on kyllä valittamista tullut kun "vanhatkin vielä niin hyviä" ja lässyn lää. AARGHH, menee hermo.
Ja jos avokki ei puhelimeensa vastaa heti, niin soitto tulee mulle ja kamala hätä, et miksei se vastaa puhelimeen. äskenkin olimme tupakalla ja niin kävi. Niin ja ihan pakko mainita vielä siitä, että hyvin usein sunnuntaisin sieltä tulee koko perhe meille (kaks lasta asuu viä kotona) ja alkaa tekemään ruokaa meille.. pääsiäisviikonloppuna olin siskollani hoitamassa kummipoikaani ja kun pääsin takaisin kotiin, he olivat meillä ja meidän oli tarkoitus lähtee mun porukoille syömään, niin ei ku anoppi ilmottaa, että rupee paistaan lettuja. jumalauta ku meinas kiehahtaa.. ilmotin vaan että meille ollaan menossa syömään, niin tokas vaan et juu se (avokki) kertokin jo. Ymmärrän kyllä, että tää on sen talo, mutta me ei varmaan koskaan saada elää rauhassa, ja kun se ei taida ymmärtää että tää on meidän koti, et kyl me pidetään tästä huolta jne.. mulla olis näitä stooreja enemmänkin kerrottavana, mut eiköhän tää jo riitä. Oon kyllä asiasta pikkusen tolle miehelle puhunu, mut ei se vaan taida käsittää.. Mua vaan niin ahdistaa koko juttu.Miehen pikkusisko just kyselikin, että meinaanko viettää synttäreitäni sillon kun ne on.. sanoin että en mitään vietä. ilmotti vaan, et ollaan kuiteski tulos sillon, että tiedoks vaan.. ihan kiva sillai.voi jumalauta ku vituttaa.anteeksi kielenkäyttöni.