Anoppi sekaantuu liikaa meidän asioihin (hometaloasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AAAAAAAAAAAAARGH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";24036956]Mä ymmärrän hamstrauksen hyvin, säkin ymmärtäisit jos tietäisit mitä elämä on joskus ollut. Tosin mun kotona ei ole ikinä syöty mitään pilaantunutta, vaikka vanhemmat ovat sota-ajan nähneet. Siinä kulkee raja. Eikä ole hamstrattu ruokapakkauksia, mutta tarpeellista tavaraa kylläkin. Koskaan ei voi tietää mitä vielä tarttee...[/QUOTE]

tuolal perusteella ei vois heittää mithään pois ku sitähän voi viellä joskus tarvita. miehen äiti on sairaan olonen hampstraaja.... kaikkea turhanpäivästä mitä ei tule koskaan tarvimaan.. ellei joku tarvi 7 käsikäyttöstä lihamyllyä... ja ei en ymmärrä anoppia, enkä ees halua ymmärtää.

[QUOTE="Huh huh";24036933]Olen tässä samaa meiltä anopin kans. Miksei voisi käyttää pinkkejä vaatteita, myös vanhempana? Ei värejä jaotella sukupuolen mukaan, ja moni poika tykkää punaisesta.[/QUOTE] ei värejä, mutta vaatekappaleita kyllä.. siitä huolimatta että munkin pojalla on pari pinkkiä paitaa (ja ihan varta vasten pojalle hankittuna), niin aika kova taloudellinen hätä pitäs olla että pukisin mekkoon tai pitsiröyhelöihin.

tsempit ap:lle, mullakin kokemusta liikaa puuttuvista anopista&apesta.

[QUOTE="Huh huh";24036933]Olen tässä samaa meiltä anopin kans. Miksei voisi käyttää pinkkejä vaatteita, myös vanhempana? Ei värejä jaotella sukupuolen mukaan, ja moni poika tykkää punaisesta.[/QUOTE]

No ei mulle ongelma ole värit, mulla on kaks poikaa nytten ja kummallakin on kaikkia värejä käytössä. ONgelma on TYYLI. 99% pinkeistä vaatteista on selkeästi tyttöjen vaatteita. NIissä on röyhelöitä, kimalteita, jotain prinsessatyylisiä kuvia ja tekstejä jne. Mun ainokaisen tytön kaikki vaatteet oli sellasia prinsessaunelmia joten en todellakaa pue pojalleni mekkoja tai jotain röyhelöunelmia päälle!!!! Pinkki käy jos vaatteen tyyli on unisex. Laitappa linkki unisex-tyylisestä, pinkistä vaatteesta mulle niin ostan heti pojilleni.

Mun mielestä lapsen vaatteista pitää nähdä kumpaa sukupuolta hän edustaa. Tiedän että toiset ajattelee toisin mutta mä ajattelen näin ja jos anoppi on aikoinaan käyttäny pojallaan tyttöjen vaatteita kun se oli pieni niin ei se tarkoita että mun tarvii niin tehdä.

Yhteistyössä