Anoppi tekee jatkuvia ohareita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no mitä nyt...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no mitä nyt...

Vieras
Tänäänkin hänen piti tulla meille aamupäivällä, sovimme että klo 11, että minä pääsen kauppaan koska poika on kuumeessa. Hän siis eilen illalla soitti että mieluusti tulee auttamaan. Kellohan tässä käy jo kolmea eikä ole kuulunut eikä näkynyt, soittanut olen: ei vastaa.

Ja melkein 100varmuudella tiedän ettei hänelle ole sattunut mitään. Ei ole eka kerta... Juonut itsensä illalla puhelumme jälkeen hyvään kuntoon ja nyt rapuloissaan ja häpeissään makaa kotona. Huomenna odotettavissa soitto jossa sanoo että lääkkeet nukuttavat ja että on nukkunut koko päivän tietämättä mistään mitään.

Hänellä siis lääkitys päällä sappivaivoihin ja polvisärkyihin... vaikka tiedämme mieheni kanssa ettei hän ota lääkkeitään silloin kun meinaa juoda (tai no en yllättyis sekakäyttäjästä...)

En vaan tiedä miten nyt teen... Lapsemme ainoa mummi, eikai ole oikeinkaan laittaa välejä poikki.
Mies on muutaman kerran sanonut hänelle että tuo juominen saa loppua jos on sovittu jotain ja että minulla ei kohta luottamus pelaa, lupaa ja lupaa ettei koskaan enään, mutta TAAS.

Kun kerran tiedätte ton tilanteen, että on viinaanmenevä eikä pidä lupauksiaan, niin eihän tossa voi muuta kuin olla vastaisuudessa tekemättä moisia hoitosopimuksia. Pyydätte jotain luotettavaa ihmistä hoitamaan, sellaista joka tulee kun lupaa, eikä makaa krapuloissaan kotona.
Mikäli tuo itse tarjoutuu, niin sanot vaan kiitos ei.

Mieheni on sanonut ettei todellakaan hyväksy sitä että hänen äitiinsä laitetaan välit poikki. Ymmärtäisin jos anopilla olisi päivittäisiä alkoholiongelmia ja tarvitsisi apuamme, mutta hän siis vain viikonloppuisin juo ne kaksi vapaapäivää. Käy arkena hyvässä työssä. Mutta viikonlopuille usein sovimme tapaamisia ja yllättäin ohreita satelee... poikamme ollessa vauva hän muutaman kerran tuli suoraan vain oven taakse soittamatta, tarjoamaan hoitoapuaan päissään! Tuolloin mieheni suuttui hänelle kunnolla. Mutta kuulema ei ole syytä nyt suuttua koska "eihän äiti oo tänne tullu juomaan, tajuu pysyä sentään kotona". Mulla ei kiinnosta koko naista nähdä, varsinki nyt niin v*tuttaa....

kakilla meillä on omat ongelmamme, antaa sen viinan olla anoppisi ongelma. Sano hänelle kun huomenna soittaa että valitettavasti sinun lapsenhoitokeikat oli tässä

Mieheni on sanonut ettei todellakaan hyväksy sitä että hänen äitiinsä laitetaan välit poikki. Ymmärtäisin jos anopilla olisi päivittäisiä alkoholiongelmia ja tarvitsisi apuamme, mutta hän siis vain viikonloppuisin juo ne kaksi vapaapäivää. Käy arkena hyvässä työssä. Mutta viikonlopuille usein sovimme tapaamisia ja yllättäin ohreita satelee... poikamme ollessa vauva hän muutaman kerran tuli suoraan vain oven taakse soittamatta, tarjoamaan hoitoapuaan päissään! Tuolloin mieheni suuttui hänelle kunnolla. Mutta kuulema ei ole syytä nyt suuttua koska "eihän äiti oo tänne tullu juomaan, tajuu pysyä sentään kotona". Mulla ei kiinnosta koko naista nähdä, varsinki nyt niin v*tuttaa....

Kyllä sinä voit laittaa välit poikki kehen haluat, ei se ole miehesi asia päättää. Ei se ole sun äitisi.
Eikä tämä tarkoita sitä, etteikö miehesi saisi pitää yhteyttä äitiinsä. Käyköön hänellä kylässä lapsen kanssa niin usein kuin haluaa. Samoin voisi pyytää hänet kyläänkin, mutta jos olisin sinä, niin menisin siksi aikaa johonkin muualle. En tosiaan jaksaisi tollaista jatkuvaa ohareitten tekemistä ja kännipäissä heilumista.

MInä en antaisi lastani hoitoon ihmiselle, jolla on noin paha hallitsematon alkoholiongelma. Jos ihminen ei pysty hillitsemään juomistaan tarvittaessa, niin silloin häneen ei voi luottaa.

MInä en antaisi lastani hoitoon ihmiselle, jolla on noin paha hallitsematon alkoholiongelma. Jos ihminen ei pysty hillitsemään juomistaan tarvittaessa, niin silloin häneen ei voi luottaa.

Ilmeisesti hän kuitenkin tarvittaessa pystyy hillitsemään juomishimonsa, jos kuitenkin käy viikolla säntillisesti töissäkin?
Lapsenlapsen hoito ei vaan ole sellainen asia, että hän katsoisi sen menevän tärkeysjärjestyksessä juopottelun edelle.

[QUOTE="noh";22400796]Kyllä sinä voit laittaa välit poikki kehen haluat, ei se ole miehesi asia päättää. Ei se ole sun äitisi.
Eikä tämä tarkoita sitä, etteikö miehesi saisi pitää yhteyttä äitiinsä. Käyköön hänellä kylässä lapsen kanssa niin usein kuin haluaa. Samoin voisi pyytää hänet kyläänkin, mutta jos olisin sinä, niin menisin siksi aikaa johonkin muualle. En tosiaan jaksaisi tollaista jatkuvaa ohareitten tekemistä ja kännipäissä heilumista.[/QUOTE]

Peesi!En kattelis ketään vaan sen takia kun on muka pakko.

[QUOTE="noh";22400796]Kyllä sinä voit laittaa välit poikki kehen haluat, ei se ole miehesi asia päättää. Ei se ole sun äitisi.
Eikä tämä tarkoita sitä, etteikö miehesi saisi pitää yhteyttä äitiinsä. Käyköön hänellä kylässä lapsen kanssa niin usein kuin haluaa. Samoin voisi pyytää hänet kyläänkin, mutta jos olisin sinä, niin menisin siksi aikaa johonkin muualle. En tosiaan jaksaisi tollaista jatkuvaa ohareitten tekemistä ja kännipäissä heilumista.[/QUOTE]

No ei nyt tuollaisen syyn tähden voi välejä miehen äitiin laittaa poikki! Jotain suhteellisuudentajua nyt kehiin. Itse en viinaan menevää isoäitiä pyytäisi yksin lasta vahtimaan, mutta kyllä siellä nyt kylässä voisin käydä ihan hyvin.

Yhteistyössä