F
Fleur de la Cour
Vieras
Näkyi iltalehdellä olevan kysely anopeille jotka ei pidä miniästään.. olen siis kohta iltalehden juttuna varmaankin, paitsi että anoppi ei netissä pyöri kun ei sillä yhteyttäkään ole.. Mut ei voi mitään, mä en vaan enää taida edes viitsiä tulla toimeen. Olen sitä mieltä, että kiukuttelullaan saa tuo nainen itselleen jäämään paskan käteen, sillä mun tyttäreni sattuu olemaan hänen ainoa lapsenlapsensa. Ja poikansakin on jo ajat sitten valinnut rakkaan vaimonsa äitinsä sijaan. Ärsyttää toki, että mies pahoittaa edelleenkin mielensä äitinsä vuoksi, sillä äitihän se aina on, mutta sanoin että antaa olla, ei äitiydestä lähdetä lätkimään, että pakko tuon on pettymyksensä nieleskellä nyt vaan ja tottua siihen ettei hänen pillinsä mukaan kaikki nyt vaan suostu pomppimaan! Sitä paitsi minä satun olemaan tuo lähempänä asuva miniä, onkohan miettinyt kuinka paljon tulevaisuudessa mahtaa tarvita apua kun ikä alkaa tosissaan sitten parinkymmenen vuoden päästä painaa.. joutuu varmaan kuitenkin lopulta minulta sitä pyytämään. Miksi ihminen haluaa aina puuttua toisten asioihin ja pakosti elää toisten kautta sekä pilata toisten elämää jos ei miellytä? Enkä edes muista milloin olisi sanonut mulle jotain kaunista, mutta muistan hetimiten ainakin kolme ilkeää kommenttia. Onhan se toki surullista, että lapsi valitsee puolisoksi jonkun jota anoppi yli kaiken inhoaa koko elämänsä ajan, mutta vähitellen alan kylläkin olla sitä mieltä, että se EI voi olla minun vikani. Minä olen tämän kesän jälkeen vasta oivaltanut vihdoinkin miten minä olen minä ja miten olen niin, että tunnen onnea ja iloa ja mitä se todellinen rakkaus on niin jos se ei jollekin sovi niin se ei voi olla mun vika.
(Aloitus viittaa aiempaan aloitukseeni tältä päivältä)
(Aloitus viittaa aiempaan aloitukseeni tältä päivältä)