antaako teillä miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
siis työssä käyvät miehet teille v.loppuisin omaa aikaa tai ovatko lasten kanssa mukisematta että voit itse tehdä kotitöitä tai esim. omia harrastuksia?
mua niin kyrsii kun mun pitäs jaksaa 24/7 7 pvää viikossa, kun mies 8 h ja 5 pvää vko töissä ja hirvee kitinä jos pitää kotona tehhä jotain tai olla lasten kans tai mä haluan levätä!!!!!!!!!!

tottakai, onhan meidän poika hänenkin lapsi. Mikä ihmemies sulla siellä on? Ja miten sä et osaa vaatia omia oikeuksias?

Meillä aika selkeesti että kun mies on 70 h /viikossa töissä, niin mulla on tasan sen verran vapaata kuin ite haluan hänen ollessa kotona. Tosin melkein aina ollaan yhdessä, mitä nyt urheilemassa käyn. Mut saan istua rauhassa netissä tms. ja mies hoitaa kotia ja lasta. Huom. MIELELLÄÄN. Ei tarvi vaatia mitään.

Koska teillä sovittiin että sä oot miehes orja? olisko aika ottaa vähän asennetta kehiin?

Kyllä mä voin käydä vaikka kaupungissa tms jos haluan. Kotona kun touhuan niin lapset touhuaa omiaan silloin. Toki jos ruoka-aika tulee ja mä siivoan niin käsken miehen sit syöttöpuuhiin jos ei itse tajua. Muutenkin touhuaa poikien kans, varmaan tykkäis välillä istua sohvalla rauhassa (niinkuin tykkään minäkin) mutta toi isompi osaa jo hakee isän sohvalta leikkimään :D

silloin kun esikoinen oli vauva niin minä yleensä olin 24/7 sen kans. Nyt osaa jo ihan itse tarjota mulle vapaa-aikaa ja jättää mut vkl aamuisin nukkumaan kun lapset herää. Olen onnekas.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
tottakai, onhan meidän poika hänenkin lapsi. Mikä ihmemies sulla siellä on? Ja miten sä et osaa vaatia omia oikeuksias?

Meillä aika selkeesti että kun mies on 70 h /viikossa töissä, niin mulla on tasan sen verran vapaata kuin ite haluan hänen ollessa kotona. Tosin melkein aina ollaan yhdessä, mitä nyt urheilemassa käyn. Mut saan istua rauhassa netissä tms. ja mies hoitaa kotia ja lasta. Huom. MIELELLÄÄN. Ei tarvi vaatia mitään.

Koska teillä sovittiin että sä oot miehes orja? olisko aika ottaa vähän asennetta kehiin?

Entäs mies. Onkos hänellä omaa aikaa?

mä oon kyllä sanonut et lähtis jonnekin, menis baariin tai käymään jossain..haluaa yleensä mennä yhdessä, urheilemassa käy ihan yksikseen kyllä :D

Ei mulla ole mitään ongelmaa jos haluaa lähteä, vaan kun ei halua. Enhän mä voi pakottaakaan?

Kyllä meillä mies antaa mun tehdä välillä omia juttujani tai lähteä vaikka kaupungille puoleksi päivää... Poika on nyt vuoden vanha mutta näin on ollut käytännössä aina. Vastavuoroisesti mä sitten tietysti annan omaa aikaa miehelle.

Pistäpä ap miehes ruotuun! :hug:

Mä tiedän monia naisia jotka yksin puurtaa ja mies aattelee vain että rakastaa perhettään hankkimalla elannon ja olemalla vaikka uskollinen tms, mutta mietinkin että järkevä olis jos mies jotain tekis, viettäisi aikaa lasten kanssa, että kiintyisi omiin lapsiinsa siten. Mutta on kai ihmiset erilaisia ja jotkut miehetkin toooodellla erilaisia? Ja silti sitoutuneita perheeseen? Mutta kannattaa selvitttää mikä on perheen paras tilanne, optimaalinen, kaikki sais relata joskus..! VAnhemmat ja lapset!

Mulla on tossa suhteessa aivan ihana mies. Se tekee vuorotöitä ja jatkuvasti väsynyt. Minä olen kotona vauvan kanssa. Kaksi vanhempaa lasta on 10 pv/kk tarhassa.
Mieheni jaksaa vapaa päivinään touhuta ja tuhtata lasten kanssa. Auttaa siivoamaan ja antaa minun levätä tarvittaessa. Tosin jos menen lepäämään niin sen katson että kuopus nukkuu silloin sitten kans.

Miestä ei ole, mutta monen tilannetta olen nähnyt aika läheltäkin.

On niitä miehiä, jotka ymmärtävät että lapset ovat yhteisiä, ei pelkästään äidin. Sitten on niitä itsekeskeisiä miehiä jotka "vahtivat" lapsiansa välillä, että äiti saa jotain tehtyä. Sitten on niitä, jotka eivät p***kaan välitä. ARGH.

Ottaa päähän kun jotkut ovat niin itsekeskeisiä. Näillä miehillä ei yleensä tuo asenne rajoitu vain lastenhoitoon, moneen muuhun asiaan myös. He miettivät aina asioita siltä kantilta, että mikä MINULLE tuo eniten hyötyä JUST NYT. On näitä naisiakin siis, mutta he eivät yleensä hanki lapsia jostain kumman syystä :whistle:

Mies tekee paljon töitä mutta antaa omaa aikaa jos sitä pyydän. Välillä potkiikin persuksille että lähde nyt johonkin, joskus jumitun vaan tänne kotiin. Saa mies sitten itsekin käydä harrastuksessaan kun sopiva rako on.

Yhteistyössä