H
harmaana nyt
Vieras
Meillä siis ero vireillä. Miehen tahdosta kun ihastui töissä vanhempaan naiseen ja muutti yhden yön jälkeen tämän luo, valehteli olinpaikastaan kuukauden ja kun jäi kiinni, palasi kotiin. Yhteydenpito ei kuitenkaan loppunut ja kiinni jäätyään vaihtoehto oli ero, koska ei pystynyt päättämään. Nyt asuu tämän yh-äidin luona ja on puhunut haluavansa elää yksin (etsiä oman asunnon), koska ei näe yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa ja haluaisi elää ilman mitään suhteita. Nainen on kuitenkin manipuloinut miehen jäämään luokseen ja nyt mies haluaisi lastamme (alle2v) sinne yöksi. Suhdetta on siis kestänyt n. 2kk, josta osan aikaa oli kotona. Kirjat naisen luona, muttei mitään huonekaluja tms. On siis naisen ja lapsensa asunto. Minä en halua tässä vaiheessa lasta sinne yöksi antaa, olen kyllä suostuvainen useaankin kertaan viikossa tapahtuviin tapaamisiin kahden isän kanssa, muttei tuolla asunnolla. Jotenkin kun suhteensa on niin epävakaalla pohjalla ja yhtenä päivänä puhutaan yksinasumisesta ja toisena siitä, että meilläkin voisi olla mahdollisuus elää vielä yhdessä (toinen lapsi tulossa). Niin minkä te näette noin pienen lapsen eduksi tällaisessa tilanteessa? Aiemminkaan isä ei ikinä hoitanut lasta kokonaista päivää saati vrk:tta YKSIN. Aina minun kanssani. On myös kertonut, että iltaisin juovat naisen kanssa viiniä ja aamutkin on aloitettu juhlallisesti shampanjalla...