Alkuperäinen kirjoittaja pakko kommentoida:siis ei suoranaisesti kuulu asiaan, mutta LAPSELLA on oikeus, ei VANHEMMILLA. siis lapsen etu menee aina vanhempien "oikeuksien" edelle!
totta turiset
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kommentoida:siis ei suoranaisesti kuulu asiaan, mutta LAPSELLA on oikeus, ei VANHEMMILLA. siis lapsen etu menee aina vanhempien "oikeuksien" edelle!
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:keskustele lastenvalvojan kanssa asiasta.... mutta jos siis ei ole pelkoa siitä että lasta suoranaisesti laiminlöydään niin lapsella on oikeus tavata isäänsä ja isä on se joka päättää paikan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja eikö äidin tehtävä (äiti hoitanut lasta 90%) koko lapsen elämän ajan ole ajatella lapsen etua lapsen ollessa niin pieni, ettei itse pysty vielä halujaan ilmaisemaan? Ainakin olettaisin näin...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja eikö äidin tehtävä (äiti hoitanut lasta 90%) koko lapsen elämän ajan ole ajatella lapsen etua lapsen ollessa niin pieni, ettei itse pysty vielä halujaan ilmaisemaan? Ainakin olettaisin näin...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mielestäni minulla on oikeus tässä tilanteessa katsoa mikä on lapselleni sopiva paikka tavata isäänsä. Lastenvalvojakin ehdotti tapaamisia miehen vanhempien luona. Mies ei suostunut siihen ainakaan vielä, haluaa tarkistella asiaa lakimiehiltä sun muuta...
Ja mielestäni on olemassa pelko, että lasta laiminlyödään jos siellä illat litkitään viiniä ja paikka on täysin vieras lapselle (on muutenkin ollut aina enimmäksee kotona, mummola/ulkomaanreissuja lukuunottamatta) ja hirveän tärkeitä on meidän lapselle tarkat rutiinit ja omat jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mielestäni minulla on oikeus tässä tilanteessa katsoa mikä on lapselleni sopiva paikka tavata isäänsä. Lastenvalvojakin ehdotti tapaamisia miehen vanhempien luona. Mies ei suostunut siihen ainakaan vielä, haluaa tarkistella asiaa lakimiehiltä sun muuta...
Ja mielestäni on olemassa pelko, että lasta laiminlyödään jos siellä illat litkitään viiniä ja paikka on täysin vieras lapselle (on muutenkin ollut aina enimmäksee kotona, mummola/ulkomaanreissuja lukuunottamatta) ja hirveän tärkeitä on meidän lapselle tarkat rutiinit ja omat jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mielestäni minulla on oikeus tässä tilanteessa katsoa mikä on lapselleni sopiva paikka tavata isäänsä. Lastenvalvojakin ehdotti tapaamisia miehen vanhempien luona. Mies ei suostunut siihen ainakaan vielä, haluaa tarkistella asiaa lakimiehiltä sun muuta...
onhan sitten sen miehenkin vanhempien koti yhtä vieras paikka? musta tuntuu että haluut vaan tehdä kiusaa nyt miehelle tällä tavalla
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo ja siis eri asiahan se olisikin jos miehellä oma asunto, joka olisi "isin koti" ja tällöin voisi olla myös lapsen 2. koti. Nythän mies asuu tämän naisen ja lapsen kodissa. Siellä ei ole pienelle lapselle MITÄÄN! Enkä usko, että tämä nainen olisi lukaaliinsa edes halukas raijaamaan pinniksiä, syöttötuoleja, pottaa, leluja, saada suklaisia tahroja karvamattoihinsa...Niin tosiaan jos isällä olisi lapsenkin mukaisesti sisustettu oma asunto niin enhän minä sitä voisi estää, olisiko tämä nainen sitten siellä. Mutta kun tämä tämän hetkinen isän asunto ei ole isälle "koti".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo ja siis eri asiahan se olisikin jos miehellä oma asunto, joka olisi "isin koti" ja tällöin voisi olla myös lapsen 2. koti. Nythän mies asuu tämän naisen ja lapsen kodissa. Siellä ei ole pienelle lapselle MITÄÄN! Enkä usko, että tämä nainen olisi lukaaliinsa edes halukas raijaamaan pinniksiä, syöttötuoleja, pottaa, leluja, saada suklaisia tahroja karvamattoihinsa...Niin tosiaan jos isällä olisi lapsenkin mukaisesti sisustettu oma asunto niin enhän minä sitä voisi estää, olisiko tämä nainen sitten siellä. Mutta kun tämä tämän hetkinen isän asunto ei ole isälle "koti".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No huoltajuus tulee tuskin olemaan ongelma jos taustalla miehen puolelta työnarkomaniaa, alko-ongelmaa, mielialalääkitystä, seksiaddiktiota, henkistä väkivaltaa, patologista valehtelua...??
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo ja siis eri asiahan se olisikin jos miehellä oma asunto, joka olisi "isin koti" ja tällöin voisi olla myös lapsen 2. koti. Nythän mies asuu tämän naisen ja lapsen kodissa. Siellä ei ole pienelle lapselle MITÄÄN! Enkä usko, että tämä nainen olisi lukaaliinsa edes halukas raijaamaan pinniksiä, syöttötuoleja, pottaa, leluja, saada suklaisia tahroja karvamattoihinsa...Niin tosiaan jos isällä olisi lapsenkin mukaisesti sisustettu oma asunto niin enhän minä sitä voisi estää, olisiko tämä nainen sitten siellä. Mutta kun tämä tämän hetkinen isän asunto ei ole isälle "koti".
kun se isä saa tavata lastaan vaik hotellissa jos haluaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No huoltajuus tulee tuskin olemaan ongelma jos taustalla miehen puolelta työnarkomaniaa, alko-ongelmaa, mielialalääkitystä, seksiaddiktiota, henkistä väkivaltaa, patologista valehtelua...??
Ai nyt löytyy jo tälläistäkin....![]()