Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:täällä tätä turha enään vääntää...
soita lastenvalvojalle ja varaa teille aika,siellä saatte jonkun näköistä apua ja neuvoja.
näimpä. sitä ennen älä suostu mihinkään jos tunnet sen hankalaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
soita lastenvalvojalle ja varaa teille aika,siellä saatte jonkun näköistä apua ja neuvoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:täällä tätä turha enään vääntää...
lastenvalvoja oli ehdottanut tapaamisia miehen vanhempien luona.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kokisin pahaksi antaa lasta miksikään ajaksi uuteen paikkaan. Minulla on kyseenalainen käsitys tästä naisesta äitinä ja ihmisenä vaikuttaa epästabiililta: otti pitkän sairasloman kun mies ehdotti muuttoa omaan asuntoon. Minä olen jaksanut ilman lääkkeitä ja sairaslomia raskaana ja pientä lasta hoitaen koko tämän farssin ja hän on sairasloman tarpeessa kun asiat eivät mene tahtonsa mukaan. Hän on tuonut lapselleen tuntemattoman miehen kotiin asumaan ilman minkäänlaisia tutustumisjaksoja lapsen kannalta.