Antaisitko lapsen isälle yöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
täällä tätä turha enään vääntää...
soita lastenvalvojalle ja varaa teille aika,siellä saatte jonkun näköistä apua ja neuvoja.

lastenvalvoja oli ehdottanut tapaamisia miehen vanhempien luona.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
täällä tätä turha enään vääntää...
soita lastenvalvojalle ja varaa teille aika,siellä saatte jonkun näköistä apua ja neuvoja.

lastenvalvoja oli ehdottanut tapaamisia miehen vanhempien luona.

jep,mutta mitä nissä tapaamispapereissa lukee??
ei vissiin mitään....
jos paperilla ei ole mitään niin sun ei ole pakko suostua mihkään.

käännetäänpäs toisinpäin.
nainen haluaa erota miehestään ja muuttaa lasten kanssa toisen miehen luokse. Miltä miehestä tuntuu kun toinen mies hoitaa hänen lapsiaan. sekinhän on ihan uusi koti lapsille... jnejne..

Kokisin pahaksi antaa lasta miksikään ajaksi uuteen paikkaan. Minulla on kyseenalainen käsitys tästä naisesta äitinä ja ihmisenä vaikuttaa epästabiililta: otti pitkän sairasloman kun mies ehdotti muuttoa omaan asuntoon. Minä olen jaksanut ilman lääkkeitä ja sairaslomia raskaana ja pientä lasta hoitaen koko tämän farssin ja hän on sairasloman tarpeessa kun asiat eivät mene tahtonsa mukaan. Hän on tuonut lapselleen tuntemattoman miehen kotiin asumaan ilman minkäänlaisia tutustumisjaksoja lapsen kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kokisin pahaksi antaa lasta miksikään ajaksi uuteen paikkaan. Minulla on kyseenalainen käsitys tästä naisesta äitinä ja ihmisenä vaikuttaa epästabiililta: otti pitkän sairasloman kun mies ehdotti muuttoa omaan asuntoon. Minä olen jaksanut ilman lääkkeitä ja sairaslomia raskaana ja pientä lasta hoitaen koko tämän farssin ja hän on sairasloman tarpeessa kun asiat eivät mene tahtonsa mukaan. Hän on tuonut lapselleen tuntemattoman miehen kotiin asumaan ilman minkäänlaisia tutustumisjaksoja lapsen kannalta.

Mutta jokainen tekee tyylillään ja jokaikinen äiti on lapselleen paras, ainakin yrittää.Hänen tapansa ei välttämättä ole sinun tapasi, mutta ehkä heille oikeita.Niihin et voi puuttua.

vielä kyselee mielipiteitänne; eli onko oikein vaatia ns. väliaikaista tapaamisoikeutta, jota lastenvalvojakin ehdotti, mutta johon isä ei suostunut. Kysymys joistakin kuukausista. Kun heidän suhde on epävakaalla pohjalla niin lapsen edun mukaista olisi tavata vain isäänsä mahdollisimman paljon ja sitten jos isän ja naisen suhde kehittyy ja vakiintuu niin tällöin voitaisiin tapaamisista sopia myös naisen asunnolla? Isän toive olisi saada siis lapsi heti yöksi naisen asunnolle, mutta minä haluaisin katsoa miehen tasapainottumista itsensä ja suhteen kanssa. Taustalla on vahvin mahdollinen mielialalääkitys, joka vastaikään ilman lääkärin seurantaa/hyväksyntää lopetettu. Näinkin ollen tiedän mielen ailahtelevan vielä pitkään asioiden suhteen ja haluaisin nähdä, onko mies pystyvä edes noihin lyhyisiin tapaamisiin?

Yhteistyössä