[QUOTE="Satu";24718229]Enkä vie lastani sellaiseen päiväkotiin. Juuri väänsin kaupungin tätien kanssa aiheesta, kun tarjosivat ylisuuresta päiväkodista paikkaa. Ryhmässä olisi ollut viisi erityislasta, vaikka muuten täysin normaaliryhmä = 23 lasta ja 4 hoitajaa. Luulen, että henkilökuntaa otti päähän, kun en suostu lasta luonnehäiriöisille narsisteille altistamaan, tokihan tätien päivä sujuisi rattoisammin, kun adhd:t hakkaisivat meidän rauhallista tyttöä kaiket päivät heidän sijastansa.
Nämä häiriköt eivät mene koskaan töihin. Mamut elää sosiaalituilla. Minun lapseni joutuu aikanaan kilpailemaan opiskelupaikoista, työpaikoista, uralla noususta. Mikä vika siinä on, että haluan antaa hänelle siihen parhaat mahdolliset eväät?
Minulla on onneksi vara valita ja hoidatan jatkossakin lapseni yksityisesti. Ei ole häirikköjä eikä muita epävakautta tuovia lapsia näkyvissä. Lapseni hoito sujuu kuin tanssi ja yhteistyö on erinomaista. Vanhemmat ovat aktiivisia eikä joukossa ole sossuvanhempia, jotka tuovat lomillaankin lapset hoitoon.
Ikäväähän epätasa-arvoisuus on, mutta eipä sosiaalitapauksetkaan ole aktiivisia muuttamaan elämäntyyliään ja panostamaan lapsiinsa. Miksi minun lapseni pitäisi tukea heidän lasten kehitystä? Olen panostanut lapseni kehitykseen ja hyvinvointiin todella paljon, enkä halua että sitä kukaan häirikkö sotkee.
Jotkut äidit käyttävät huumeita, alkoholia, tupakkaa, myrkyllisiä kosmetiikkatuotteita, lisäaineita ym raskausaikana. Onko mikään ihme, että lapsistakin tulee jotenkin poikkeavia? Ja sitten sosiaalidemokraattihoitotädit kaakattavat kuinka kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia. Ihan heti, kun nämä sosiaalitapaukset ottavat itseään niskasta kiinni.
Erityislapsia paapotaan ja heidän "kuntoutustaan" tuetaan miljoonavaroin. Kivahan se on, että istuvat linnassa vasta 18-vuotiaana, eikä jo 16-veenä.
Lahjakkaita lapsia sen sijaan ei saisi mitenkään normaalikouluissa ja päiväkodeissa tukea. Heidän erityislahjojen tukeminen jää täysin vanhempien vastuulle.[/QUOTE]
Sä et tiedä asiasta näköjään mitään.
Tiedätkö, että koulussa nämä erityislapset pyritään sijoittamaan tavallisiin luokkiin? Sun kannattaa alkaa harkitsemaan kotiopetuksen antamista...