K
kiimainen nainen
Vieras
Minä olen jo tottunut siihen, että mieheni ei anna seksiä. Haluaisin vaikka joka päivä, mutta ei miestä vain kiinnosta. Saan silloin, kun miehellä sattuvat HALUT yllättämään? ja aina samasta asennosta. Ei ole mikään ihme, että vieraisiin meno houkutti niin paljon, että olin ihan sairas haluistani. Mielessäni ajattelin, ettei minusta kukaan kiinnostu? Niin paljon vaikutti itsetuntooni, kun mies pihtasi jatkuvasti. En kestänyt sellaista jatkuvaa pihtaamista ja pakostakin ajauduin vieraan syliin. En olisi kyllä ikinä uskonut, että miehet pyrkivät seuraani ja kehuivat ulkonäköäni. Ja sekin on ihmeellistä, että on varaa valita miehiä. On suorastaan ylitarjontaa, joten olo on aina kylläinen. Vaikka en nyt jatkuvasti juokse miehissä, mutta silloin kun tekee kovasti mieli. Jos mies tietäisi, minkä ikäisiä olen kokeillut ja minkänäköisiä uroksia on liikkeellä. Tosi komeita, seksikkäitä lihaskimppuja. Jotkut miehet ovat niin taivaallisen ihania ja osaavia rakastajia. Mies ei tosiaan tiedä mitään näistä suhteistani, eikä varmaan kestäisi kuulla keneltäkään eikä onneksi vielä ole nähnyt?No, onneksi ei satuta yhtäaikaa ravintolaan tai ei sitä koskaan voi olla täysin varma, jos on salaa katsellut?Tai en usko, kun on niin mustasukkainen muutenkin. On kyllä sanonut, että jos kuulee jotain tai satun jäämään kiinni. Niin sitten minulle selviää, mitä tapahtuu sen jälkeen?Tietysti voi olla, että minulle sattuu jotain kamalaa? Joten yritän olla mahdollisimman varovainen. En vaan ymmärrä, miksi mieheni ei halua huomioida tarpeitani millään lailla? Onko niin yksinkertainen hölmö, vai mikä on. Jos miehiltä löytyy vastausta tähän? Aina kuitenkin löytyy miehiä, jotka mielellään antavat kalleuttansa lainata joko vähäksi aikaa tai vaikka pitemmäksi ajaksi...