Anteeks. Pakko johonkin purkaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt tosiaankin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt tosiaankin harmaana.

Vieras
Mulla on itelläni ihan kuvottava olo. Sain tossa iltapäivän aikana kuulla, et yks lähisukulainen sitten antaa seksiä rahasta. Ja lähes tulkoon kellevaan kelle nyt sattuu kelpaamaan. Joo, en mä kai tuomitsemaan lähde, jos kerta asia ees jollain tapaa on hänelle ok, niin kai sen on oltava mullekkin.
Mutta se, et kortsua ei käytä, ei ees itse vaadi. Ei kuulemma kehtaa. Ikää hällä itelläänkin on yli 20v..Mut ei. Testeissä muutaman kerran on käyny ja vielä kuulemma ollu puhdas. Vaan kuinka kauan?

Miksi pitää olla niin tyhmä??

oma veljeni mokailee kokoajan. ei kuulu mulle mutta toki murehdin. viimeksi viikko sit ajoi kännissä meidän äidin autolla kallioon. oli onnea että on vielä hengissä. eikä ollut eka, ei edes toka kerta kun tuota teki.... mietin et miten se voi olla noin TYHYMÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos aikuinen ihminen itseään kauppaa niin se on vain ja ainoastaan hänen oma asiansa.

Näinhän se on, mutta kyllä sitä läheiset saa järkeä yrittää puhua! Ja kuka sitten on aikuinen -parikymppinen on vielä aika kypsymätön (joo tiedän kyllä, että palsta on täynnä sen ikäisiä äitejä jne., mutta kun meitä on niin moneksi ja joka tapauksessa ikä tuo aina kypsyyttä elämänkokemusten myötä).

Jos aikuinen ihminen itseään kauppaa niin se on vain ja ainoastaan hänen oma asiansa.

Kaikki teot, jotka satuttavat lähimmäisiä, eivät vaan yksinkertasesti jää "omaksi asiaksi". Kukaan ei pysty tekemään toisten puolesta päätöksiä, mutta ei voi väittää esim. rikollisen tai alkoholistin kohdalla, etteikö ko. henkilön käyttäytyminen satuta paitsi häntä itseään myös hänen läheisiään. Läheiset joutuvat kärsimään ja suojellakseen itseään tekemään kovasti töitä "vierottaakseen" itsensä lähisuhteesta (vrt. alkoholistien läheisten AA-ryhmät).

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Vaikka se onkin jokaisen oma asia, niin kyllä mulla olis vaikea suhtautua asiallisesti henkilöön, jonka tietäisin huoraavan.

Nii..

Tää on jotenkin muutenkin niin.. Surullista jopa. Itse olen ajatellu sen näin, että ns. hakee miehiltä hyväksyntää koska ei sitä isältään ole koskaan saanu. Kuitenkin unelmoi suuresta rakkaudesta, mutta "pilaa" sen sitten seksillä..
Tai siis pilaa sen ehkä alkamassa olevan suhteen, koska suostuu ihan jokaisen ehdotukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Kaikki teot, jotka satuttavat lähimmäisiä, eivät vaan yksinkertasesti jää "omaksi asiaksi". Kukaan ei pysty tekemään toisten puolesta päätöksiä, mutta ei voi väittää esim. rikollisen tai alkoholistin kohdalla, etteikö ko. henkilön käyttäytyminen satuta paitsi häntä itseään myös hänen läheisiään. Läheiset joutuvat kärsimään ja suojellakseen itseään tekemään kovasti töitä "vierottaakseen" itsensä lähisuhteesta (vrt. alkoholistien läheisten AA-ryhmät).

Miten ihmeessä toisen työnteko voi "satuttaa" lähimmäistä? Kyllähän meidänki rouvaa joskus bituttaa kun minä lähden yöksi töihin mutta ei se ikinä ole yrittänyt saada minua ottamaan lopputiliä. En alkaisi työntekoa vertaamaan alkoholismiin tai rikollisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nii..

Tää on jotenkin muutenkin niin.. Surullista jopa. Itse olen ajatellu sen näin, että ns. hakee miehiltä hyväksyntää koska ei sitä isältään ole koskaan saanu. Kuitenkin unelmoi suuresta rakkaudesta, mutta "pilaa" sen sitten seksillä..
Tai siis pilaa sen ehkä alkamassa olevan suhteen, koska suostuu ihan jokaisen ehdotukseen.

Tai sitten tykkää panemisesta ja ottaa miehiltä vielä rahatkin pois.

eiköhän kaikki saa elää elämänsä niinkuin haluaa???! Kunhan käyttää ehkäisyä, niin se asia ei kuulu kellekään muulle, kuin tälle naiselle itselleen ja omapa on mokansa ja ongelmansa jos saa jonkun hyppykuppa-HIV:n

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
eiköhän kaikki saa elää elämänsä niinkuin haluaa???! Kunhan käyttää ehkäisyä, niin se asia ei kuulu kellekään muulle, kuin tälle naiselle itselleen ja omapa on mokansa ja ongelmansa jos saa jonkun hyppykuppa-HIV:n

Saa saa. Itseppähän on tiensä valinnu.

Ainut vaan, et minäpä kuulun siihen sukuun joka sitten jää suremaan kun kuolee johkin aidsiin. Tai löytää niin herttasen miehen, et ottaa hengen pois..jne.

Miten ihmeessä toisen työnteko voi "satuttaa" lähimmäistä? Kyllähän meidänki rouvaa joskus bituttaa kun minä lähden yöksi töihin mutta ei se ikinä ole yrittänyt saada minua ottamaan lopputiliä. En alkaisi työntekoa vertaamaan alkoholismiin tai rikollisuuteen.

Koska meillä on edelleen käsite "huoraaminen" ja "kaikille jakaminen". Ja yhteiskunnassa seksin harrastaminen käsitetään edelleen pariutumiseen liittyvänä - sukupuolielinten käyttäminen työntekoon on edelleen yhteiskunnassa moraalisesti kielteistä ja parisuhteessa se pääasiallisesti satuttaa kumppania henkisesti. Voisit kokeilla huoraamista ja tulla kertomaan, bituttiko rouvaa vai ei. Seksipalvelujen ostaminen on edelleen kriminalisoitu - tarkoituksena ehkäistä laillasuojattua huoraamista. Ja pystytkö väittämään, etteikö kaksikymppisen tyttären huoraaminen voisi sattua äitiin yhtälailla kun poikansa juopottelu??

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

No saattaa siinä vaikka tytön äidillekin tulla paha mieli. Ja niitten hiv: saaneiden parikymppisten poikien äideille. Joten ei ihan oma ongelma.

Koska meillä on edelleen käsite "huoraaminen" ja "kaikille jakaminen". Ja yhteiskunnassa seksin harrastaminen käsitetään edelleen pariutumiseen liittyvänä - sukupuolielinten käyttäminen työntekoon on edelleen yhteiskunnassa moraalisesti kielteistä ja parisuhteessa se pääasiallisesti satuttaa kumppania henkisesti. Voisit kokeilla huoraamista ja tulla kertomaan, bituttiko rouvaa vai ei. Seksipalvelujen ostaminen on edelleen kriminalisoitu - tarkoituksena ehkäistä laillasuojattua huoraamista. Ja pystytkö väittämään, etteikö kaksikymppisen tyttären huoraaminen voisi sattua äitiin yhtälailla kun poikansa juopottelu??

Tuskimpa Timppaa paljon hetkauttas vaikka tyttärensä olis huora. Tai poikansa juoppo.