Anteeksi, kysyn vahvistusta: pääseekö näillä yhtään alkuun ketoosin tavoittelussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viimeinen keinoko laihtua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt kyllä heräsi epäilys, että on tainnut mennä liikatoiminnan puolelle, eikä ketoosista tietoakaan, koska oireet viittaavat liikatoimintaan.. sydämentykytyshäiriöt, hikoilu.. Olisiko täällä muita kilpirauhasvajaita karppaajia?

Kannattaa todella lisätä niitä kasviksia ja syödä ainakin 1 salaattiannos tai joku sosekeitto päivässä. Liika liha ja protskut tekevät hiilihydraattien työn, eli niitä kannattaa seurata, ettei syö liikaa.
Enpä itse ole koskaan kokenut tarpeelliseksi hankkia oliiviöljyä enkä kookosöljyä, mutta kylmäpuristettua rypsiöljyä otain pienen huikan aina aamuisin (vettä lasiin ja sitten öljy siihen päälle, niin ei huomaakaan kun valuu alas)
Vasta tiukan aloituksen jälkeen kannataa marjarahkoja ja partiksia ottaa ruokavalioon.
Itsellä paras aamupala on keitetty kanamuna, vähän voita päälle ja sössätään raejuustoon, lisäks tomaatti-kesäkurpitsa-salaatti.
Nyt kun kesä tulee, tulee ihania kasviksia ruokavalioon lisää ja sit voit lisätä sen partiksen ja tuoreet marjat ja smoothietkin.
Avokado on sinällään kans ihan loistava välipala!

Ihme ja kumma, paino on edelleen pysynyt eikä noussut, vaikka söin väärin. En enää tavoittele ketoosia, vaan elän tähän tyyliin, tämä sopii minulle toistaiseksi. Rasvan syöminen äklöttää, mutta yritän saada sitä esim. majoneesissa alas. Mitään voita en pysty suoraan syömään, edes minkään karppileivän päällä, huh:) Mutta aion kokeilla lisää noita reseptejä, ainakin pizzapohja, munakasrulla jne olivat tosi hyviä!

No niin, pitihän se arvata. Repsahdin ihan täysin. Ei mulla oikein hyvin onnistu tämä. Söin eka päivällä muffinseja ja nyt sitten karppileipää 4 annosta! Ja join maitoakin.

Täytynee vaan koettaa sit syödä vähemmän, hankala minun on kaikkea viljaa jättää pois ja pakko on saada joku kahvileipä joskus. En halua maistella muna-suklaamutakakkua ihan vielä.

Kiitos kaikille kommenteista, meni vähän pieleen tämä touhu. Kun yksin yrittää eikä ole ketään tukemassa (mies normaaliruokainen, ei isompia paino-ongelmia) niin meneehän tämä sitten pilalle ihan varmasti.

Yhteistyössä